22050
Book
In basket
(Turystyka ; tom 3)
Podręcznik przystępnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegląd metod działań marketingowych. Szczegółowo scharakteryzowano w nim rynek usług turystycznych, omówiono metody tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Książka obfituje w przykłady z życia wzięte i uczy analitycznego podejścia do przedstawianych zagadnień. Dodatkowym atutem są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18689.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18688.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Nowa podstawa programowa.
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 228-229.
Target audience note
Dla technikum.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again