Nauczanie początkowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(35)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje naukowe
(8)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(3)
Programy komputerowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(7)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Evans Virginia
(11)
Dooley Jenny
(7)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(7)
Szuścik Urszula
(7)
Gray Elizabeth
(4)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(4)
Dziamska Dorota
(2)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(2)
Baines Ed 1969-
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Berdondini Lucia
(1)
Bider Katarzyna
(1)
Blatchford Peter
(1)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Boyd Diane
(1)
Chowne Anne
(1)
Combs Martha
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Dziamska Dorota. ABC origami
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Forder Clare
(1)
Frey Nancy 1959-
(1)
Hattie John
(1)
Hirst Nicky
(1)
Konarzewski Krzysztof (1948- )
(1)
Kutnick Peter
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Moon Jayne
(1)
Nazaruk Stanisława
(1)
Ota Cathy
(1)
Phillips Hilary
(1)
Siraj-Blatchford John 1952-
(1)
Struk Barbara
(1)
Swoboda Ewa (matematyk)
(1)
Waszczuk Joanna (pedagog)
(1)
Watts Catherine
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Wilson Terry
(1)
Wollman-Mazurkiewicz Lidia
(1)
Wójcik Katarzyna (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Anglia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(26)
angielski
(8)
Odbiorca
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Nauczanie początkowe
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(94)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
Zarządzanie
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
Bezpieczeństwo narodowe
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Bajki i baśnie
(11)
Praca zbiorowa
(7)
Raport z badań
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(32)
Językoznawstwo
(17)
Literaturoznawstwo
(11)
Ochrona środowiska
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Słowo kluczowe
English language
(13)
teaching
(13)
pupils
(11)
storytelling
(11)
storytime
(11)
dzieci
(9)
edukacja
(5)
edukacja wczesnoszkolna
(3)
learning
(3)
nauczanie początkowe
(3)
nauczyciel
(3)
study and teaching
(3)
szkoła
(3)
wychowanie
(3)
edukacja ekologiczna
(2)
język angielski
(2)
literacy
(2)
nauczanie zintegrowane
(2)
nauczyciele
(2)
przedszkole
(2)
reading
(2)
rodzina
(2)
EFL
(1)
Great Britain
(1)
Simple View of Reading
(1)
audio-visual aids
(1)
badania
(1)
bilingual reader
(1)
creative thinking
(1)
dzieciństwo
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
early childhood education
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
edukacja muzyczna
(1)
edukacja plastyczna
(1)
edukacja środowiskowa
(1)
elementary education
(1)
environmental education
(1)
group work
(1)
imagination
(1)
imaginative teaching
(1)
komunikacja
(1)
kreatywność
(1)
kształcenie
(1)
learning methods
(1)
literatura
(1)
matematyka
(1)
methods of teaching
(1)
muzyka
(1)
myślenie ekologiczne
(1)
nauczanie przedszkolne
(1)
origami
(1)
oświata
(1)
pedagogika zmiany
(1)
planning
(1)
prace plastyczne
(1)
przyroda
(1)
psychology
(1)
readers
(1)
reading comprehension
(1)
religia
(1)
rytmika
(1)
scenariusze zajęć
(1)
socjalizacja
(1)
społeczeństwo
(1)
sustainability
(1)
sztuka
(1)
teaching children
(1)
teatr
(1)
technika
(1)
training activity
(1)
uczeń
(1)
umiejętności społeczne
(1)
visible learning
(1)
visual learning
(1)
word recognition
(1)
writer
(1)
writing
(1)
wychowanie proekologiczne
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
young learners
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(TLRP Improving Practice Series)
Promoting Effective Group Work in the Primary Classroom, 2nd ed. is designed to enhance teachers’ and teaching assistants’ confidence in engaging their children in effective group work, allowing for more active participation, more on-task focus and higher levels of achievement. This accessible second edition is packed full of valuable strategies for teachers and fun activities for children, offering guidance on how to create an inclusive and supportive classroom by developing the social, communicative and group working skills of all pupils. It has been thoroughly updated and includes new material on whole school approaches to group work, the risks and challenges involved, and how to involve Teaching Assistants and other support staff in undertaking inclusive and effective group work in classrooms. A tried-and-tested, step-by-step approach encourages both children and their teachers to develop supportive relationships that have been found to facilitate academic performance, positive social behaviour and motivation. Since the first edition the authors have found that this handbook can be used successfully in many different countries around the world. With ideas to help resolve problems that might arise and suggested training activities to support pupils, this text is a one-stop resource to ensure effective group work in the classroom. It is an essential guide for both trainee and practising teachers, as well as TAs and support staff, and a valuable basis for school action.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17710.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creative children, imaginative teaching / Florence Beetlestone. - Buckingham ; Philadelphia : Open University Press, 1998. - xviii, 158 p. : illustrations ; 23 cm.
(Enriching the Primary Curriculum: Child, Teacher, Context)
Includes bibliographical references (p. [144]-151) and index.
Creativity is a term often discussed in relation to education, particularly in primary schools. This book sets out to explore what it means in both practical and theoretical terms for children, teachers and the context in which they work. The key areas of planning, resourcing, organizing, managing and assessing creativity are dealt with in an accessible and readable style. Cameos and classroom examples are used in order to indicate effective strategies for promoting creativity within and across curriculum subjects. Creativity is shown to be a powerful force which can be harnessed to increase the learning potential of both teachers and children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16863.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przykładowe prace plastyczno-techniczne dla uczniów I etapu kształcenia. Cz. 1 / Katarzyna Bider. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010. - 93, [1] strona, [13] kart tablicowych : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Publikacja jest dodatkową propozycją dla nauczycieli I etapu kształcenia zintegrowanego. Zamieszczone tu wybrane prace plastyczno-techniczne i techniczno-plastyczne, wraz z opisami technik wykonywania, odnoszą się do świata przyrody, do czterech pór roku i mogą być wykorzystane podczas zajęć w klasie pierwszej. Przedstawione techniki i sposoby wykonywania stanowią pewien wzorzec wykorzystania informacji zmysłowych uczniów w treściach zajęć edukacyjnych. Na uwagę zasługuje prezentowana w książce koncepcja zastosowania "przykładowych plastycznych rozwiązań" z praktycznym nastawieniem nauczyciela na wyszukiwanie w pracy wychowanków działań twórczych i subiektywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12017.IV.9 [Wypożyczalnia B], 20047.IV.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20046.IV.9 [Czytelnia B], 13160.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
This unique book explores research related to education for sustainability within early childhood education in the United Kingdom. Divided into the four home nations, it examines what education for sustainability looks like in practice, discusses the different application and positions of each region, and considers the contribution of early childhood education to support the Sustainable Development Goals. Each chapter considers the relevant early years framework and includes associated case studies which highlight connections between statutory guidance, policy and positive early years pedagogical practice. The authors use an education for sustainability lens to explore the critical issues and explicit and implicit links embedded in each of the curricula frameworks. Each chapter acknowledges the context of outdoor learning with discussion related to different interpretations of ecological sustainability. This exploration should help readers to consider the idea of sustainability within early childhood education. The book considers early childhood education as a distinct and valuable phase beyond the readiness for school discourse and recognises the importance of having skilful and knowledgeable adults to work with young children from birth. It offers a unique resource for students, practitioners, leaders and researchers engaged in the study of education for sustainability in early childhood and the importance of the early years for the development of life-long pro-environmental attitudes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22115.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Readers and writers in primary grades : a balanced and integrated approach : K-3 / Martha Combs. - Fourth Edition - Boston : Pearson, copyright 2010. - XVI, 560 pages : illustrations, forms, charts ; 26 cm.
Includes bibliographical references and index.
Readers and Writers in Primary Grades: A Balanced and Integrated Approach, K-3 uniquely focuses on the skills and practices reading teachers use to ensure that every child learns to read and write in the primary grades. Each chapter begins with brief but concrete explanations of the theory behind instruction and then thoroughly presents processes and procedures for integrating reading and writing it into daily classroom practice. A model of an integrated framework displayed at the opening of each chapter lays out for readers where reading components fit in a comprehensive reading program. Final chapters illustrate how to use three different instructional approaches--literature based whole/small group, basal reading/language arts program, and content area unit studies--for integrating reading and writing instruction for grades K-3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17695.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Goldilocks and the Three Bears / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Ed. 1, impression 7. - Newbury : Express Publishing, 2016. - 32 pages. : illustrations ; 30 cm.
W komplecie płyta o sygn. CD.415
Goldilocks and the Three Bears, told in rhyme and with accompanying songs, will delight and entertain all young learners of English. This beautifullly illustrated story is presented both in the form of a narrative and play. Young learners can enjoy reading this children's classic and put on a performance at the end of the school year. A picture dictionary provides the key words of the story.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1336.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Goldilocks and the Three Bears / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Newbury : Express Publishing, 2016. - Audio CD; multi-ROM, DVD PAL : 1-25 story and songs, 26-30 songs ; 11 cm.
Uzupełnieniem kompletu jest książka o sygn. B.1334
Multi-ROM zawiera nagranie (audio) pełnego tekstu lektury oraz film, bedący animowaną wersją lektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.416.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Henry Hippo / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Ed. 1, impression 10. - Berkshire : Express Publishing, 2017. - 38, 18 pages. : illustrations ; 30 cm.
W komplecie płyta o numerze CD.416
Goldilocks and the Three Bears, told in rhyme and with accompanying songs, will delight and entertain all young learners of English. This beautifullly illustrated story is presented both in the form of a narrative and play. Young learners can enjoy reading this children's classic and put on a performance at the end of the school year. A picture dictionary provides the key words of the story.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1337.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Henry Hippo / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2017. - multi-ROM, Audio CD, DVD PAL : 1-16 story and songs, 17-18 songs (instrumental) ; 30 cm.
W komplecie książka o syg. B.1335
Multi-ROM zawiera nagranie (audio) pełnego tekstu lektury oraz film, bedący animowaną wersją lektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.417.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Little Engine That Could / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2014. - 38, 18 pages. : illustrations ; 30 cm.
W komplecie płyta o numerze DVD.418 i płyta Audio CD o sygn. CD.419
The Little Engine That Could to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1338.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Muzyka
CD
W koszyku
The Little Engine That Could / Jenny Dooley, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2014. - Audio CD : 1-16 story and songs, 17-18 songs (instrumental) ; 11 cm.
W komplecie książka o sygn. B.1336
The Little Engine That Could to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.419.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
DVD
W koszyku
W komplecie książka o sygn. B.1336
The Little Engine That Could to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD.420.XXIV.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja przez ruch : kropki, kreski, owale, wiązki / Dorota Dziamska. - Warszawa : Nowa Era, 2015. - 56 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Biblioteka Nauczyciela-Nowa Era)
Bibliografia strona 55.
Publikacja zawiera podstawy teoretyczne systemu Edukacja przez ruch, autorstwa Doroty Dziamskiej, oraz propozycje zajęć. Ukazuje zależności między ruchem, a prawidłowym rozwojem dziecka. Stymuluje harmonijny rozwój dzięki szczegółowym scenariuszom zajęć i zabaw. Umożliwia prowadzenie ciekawych zajęć, które inspirują dzieci do działania. Wspomaga proces uczenia oraz doskonali zintegrowane ruchy ciała.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1419.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magiczne kółeczka czyli origami płaskie z koła / Dorota Dziamska. - Warszawa : "bis", 2016. - 78, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 30 cm + Schematy.
(Abc origami / Dorota Dziamska)
Technika origami płaskie z koła polega na odpowiednim składaniu kolorowych kół różnej wielkości i formowaniu z nich modeli. które następnie są lekko podklejane na kolorowym kartonie. To niewiarygodne. jak wiele form można ułożyć z kół: kwiaty. zwierzęta (żabka. jamnik. wiewiórka. królik). choinkę. koszyczek wielkanocny. Świętego Mikołaja. pajace. lalki. Wspaniała zabawa dla przedszkolaków i uczniów młodszych klas szkoły podstawowej. Dorota Dziamska jest doświadczonym pedagogiem i propagatorką sztuki origami w Polsce. Do każdego egzemplarza książki dołączamy komplet kolorowych kółeczek z których można złożyć żabkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20037.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Visible Learning for Literacy is the newest book in John Hattie’s Visible Learning series. The authors John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey focus on literacy in grades K-12. They explore how to implement the practices that work best to accelerate student learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17698.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Little Red Hen / Elizabeth Gray, Virginia Evans. - First published, impression 9 - Berkshire : Express Publishing, 2014. - 27, 13 pages. : illustrations ; 30 cm.
W komplecie płyta o sygn. CD.420
The Little Red Hen to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1339.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
Muzyka
CD
W koszyku
The Little Red Hen / Elizabeth Gray, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2014. - Multi-ROM, Audio CD, DVD PAL : 1-13 story and songs, 14-15 songs (instrumental) ; 11 cm.
W komplecie książka o sygn. B.1337
Multi-ROM zawierający ścieżki dźwiękowe oraz filmy (lub płyta Audio CD).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.421.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
Muzyka
CD
W koszyku
The Town Mouse & The Country Mouse / Elizabeth Gray, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2016. - Multi-ROM, Audio CD, DVD PAL : 1-11 story and songs; 11 cm.
W komplecie książka o sygn. B.1338
Multi-ROM zawierający ścieżki dźwiękowe oraz filmy (lub płyta Audio CD).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.422.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Town Mouse and The Country Mouse / Elizabeth Gray, Virginia Evans. - Berkshire : Express Publishing, 2016. - 13, 11 pages. : illustrations ; 30 cm.
W komplecie płyta Audio CD o sygn. CD.421
The Town Mouse & The Country Mouse to tytuł z serii Early Primary Readers. Seria obejmuje lektury przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat, uczących się w klasach I-III szkoły podstawowej lub na kursach językowych. Seria została opracowana ze szczególnym naciskiem na sceniczną adaptację przygód bohaterów. W pierwszej części książeczki (Texts & Pictures) znajduje się wierszowany tekst, któremu towarzyszą ilustracje, w drugiej (Picture Version) - historia jest przedstawiona na dużych rysunkach, które rozwijają wyobraźnię i mogą być pomocne w przygotowaniu kostiumów i rekwizytów do inscenizacji. Wszystkie lektury z serii Early Primary Readers kształcą sprawność językową, włączają dzieci do wspólnej pracy nad tekstem, a dzięki atrakcyjnej szacie graficznej, rozwijają wrażliwość estetyczną oraz zainteresowania czytelnicze i teatralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1340.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka nauczania : podręcznik akademicki. Część 2. Szkoła / redakcja naukowa Krzysztof Konarzewski. - Wydanie VII zmienione - 2 dodruk. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2008. - 233, [1] strona : rysunki ; 24 cm.
Indeksy.
Podręcznik przedstawia najważniejsze przemiany zachodzące w instytucji szkolnej od czasów antycznych do początku naszego stulecia omawia istotne zmiany w oświacie po 1989 roku pomaga pojąć historyczny, społeczny i psychologiczny sens działalności zawodowej nauczyciela przybliża rolę nauczyciela i związane z nią trudności pokazuje przykłady, w jaki sposób poznać i zrozumieć ucznia oraz jego „świat" przygotowuje do racjonalnego wyboru programów nauczania, a także zachęca do tworzenia programów autorskich. Podręcznik przeznaczony dla studentów wszystkich kierunków nauczycielskich oraz studentów pedagogiki. Niezwykle pomocny nauczycielom w ich codziennej praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22835.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej