Nauczanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(117)
Forma i typ
Książki
(99)
Publikacje dydaktyczne
(17)
Programy komputerowe
(9)
Rejestracje audio i wideo
(9)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(3)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(106)
dostępne
(35)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(32)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(107)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Evans Virginia
(13)
Dooley Jenny
(10)
Antonaros Suzanne
(4)
Couri Lilika
(4)
Graham Carolyn
(4)
Gray Elizabeth
(4)
Bohlke David
(3)
Lansford Lewis
(3)
Richardson Karen
(3)
Thornbury Scott (1950- )
(3)
Yeates Eunice
(3)
Byram Michael
(2)
Camarda Sylwia
(2)
Chomacki Kate
(2)
Dummett Paul
(2)
Fleming Michael (1974- )
(2)
Hart Claire
(2)
Hyland Ken
(2)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(2)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(2)
Lewis Gordon
(2)
Montessori Maria (1870-1952)
(2)
Oxenden Clive (1953- )
(2)
Parker Stephanie
(2)
Sheils Colleen
(2)
Stephenson Helen
(2)
Tomlinson Brian
(2)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(2)
Ball Rhiannon
(1)
Barber Daniel
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Birsh Judith R
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Brady Kathryn
(1)
Brock Annie
(1)
Brookes Arthur
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Carreker Suzanne
(1)
Cevik Ben
(1)
Combs Martha
(1)
Coyle Do (1952-)
(1)
Cushing Weigle Sara
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Doughty Catherine
(1)
Doughty Catherine J
(1)
Driggs Colleen
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Duran David
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Dyrda Jolanta
(1)
Edwards Lynda
(1)
Escobar Linda
(1)
Evans Virginia (1945- )
(1)
Fechner-Sędzicka Iwona
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Fitzgerald Lauren
(1)
Forton Mary Beth
(1)
Frey Nancy 1959-
(1)
Fu Danling
(1)
Gamble Nikki
(1)
García Mayo María del Pilar
(1)
Gardner Howard
(1)
Geva Esther
(1)
Gopen George D
(1)
Green Catherine
(1)
Greenall Simon
(1)
Groffik Dorota
(1)
Grundy Peter
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gunn Chris
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Harrison Mike
(1)
Hattie John
(1)
Herda- Płonka Katarzyna
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hinkel Eli
(1)
Hird Jon
(1)
Hobsbaum Angela
(1)
Hodan Bohuslav (1931- )
(1)
Hood Philip (1951-)
(1)
Hundley Heather
(1)
Hyland Fiona
(1)
Ianetta Melissa
(1)
Invernizzi Marcia
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Januszka Dana
(1)
Jegier Aneta
(1)
Johnston Francine R
(1)
Juel Connie
(1)
Keddie Jamie
(1)
Keer Hilde Van
(1)
Koselak Jeremy
(1)
Kroll Barbara
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Krzemień Grażyna
(1)
Lamont William (1934- )
(1)
Leimanis-Wyatt Maija
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(63)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Wielka Brytania
(27)
Anglia
(12)
Kalifornia (USA)
(6)
Stany Zjednoczone
(5)
Massachusetts (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
nieznany (f)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(64)
polski
(51)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Poziom podstawowy
(4)
C1 plus
(2)
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy
(2)
Poziom profesjonalny
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
Animatorzy kultury
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Politycy
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
Nauczanie
(117)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Scenariusz zajęć
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Bajki i baśnie
(11)
Monografia
(5)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Antologia
(1)
Film edukacyjny
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program edukacyjny
(1)
Słownik angielski
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(82)
Językoznawstwo
(50)
Literaturoznawstwo
(12)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(60)
English language
(47)
learning
(19)
writing
(19)
storytelling
(12)
pupils
(11)
storytime
(11)
reading
(9)
children
(8)
study and teaching
(7)
nauczanie
(6)
English
(5)
education
(5)
teacher
(5)
culture
(4)
grammar
(4)
language
(4)
literacy
(4)
second language
(4)
song
(4)
tutoring
(4)
ELT
(3)
dydaktyka
(3)
educational technology
(3)
language teaching
(3)
motivation
(3)
nauczyciel
(3)
psychology
(3)
szkoła
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(2)
English dictionary
(2)
advanced level
(2)
dzieci
(2)
edukacja
(2)
elementary level
(2)
foreign language
(2)
foreign speakers
(2)
intermediate level
(2)
kształcenie
(2)
language acquisition
(2)
listening
(2)
metoda Montessori
(2)
niepowodzenia szkolne
(2)
pre-intermediate level
(2)
reading comprehension
(2)
second language acquisition
(2)
speaking
(2)
study
(2)
terminological
(2)
uczeń
(2)
uczniowie
(2)
vocabulary
(2)
wychowanie
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
CLIL
(1)
EFL
(1)
ESL
(1)
Internet
(1)
academic achievement
(1)
actions
(1)
activity game
(1)
activity program
(1)
applied linguistics
(1)
aqua fitness
(1)
behavioral strategies
(1)
behawioryzm
(1)
bilingualism
(1)
cele kształcenia
(1)
chants
(1)
classroom activity
(1)
classroom environment
(1)
classroom managment
(1)
cognitive style
(1)
computer
(1)
copying
(1)
creative teaching
(1)
creative thinking
(1)
crossword
(1)
diagnoza psychologiczna
(1)
dictionary
(1)
discipline
(1)
discourse analysis
(1)
drama
(1)
dysfunkcja słuchu
(1)
dziecko zdolne
(1)
educational context
(1)
educational games
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
edukacja muzyczna
(1)
edukacja pozaszkolna
(1)
edukacja szkolna
(1)
effective teaching
(1)
ekonomia
(1)
elementary education
(1)
embriologia
(1)
engagement
(1)
formy kształcenia
(1)
game
(1)
games
(1)
117 wyników Filtruj
Muzyka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.414.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching Young Learners. Teacher's Resource Book jest praktycznym zbiorem kilkudziesięciu oryginalnych piosenek, wyliczanek oraz gier i zabaw językowych przeznaczonym dla nauczycieli pracujących w przedszkolu i szkole podstawowej. Najważniejsze cechy: umożliwia dzieciom uczenie się języka metodą “zrozum i wykonaj” (Total Physical Response), co sprzyja efektywniejszej nauce; pokazuje krok po kroku jak wykorzystywać piosenki i zabawy w pracy z dziećmi oraz jak wplatać je w obowiązujący program nauczania; obejmuje szereg zadań pozwalających na ćwiczenie wszystkich sprawności językowych oraz wprowadzonego wcześniej słownictwa i gramatyki; zawiera wiele stron przeznaczonych do kopiowania; dla dzieci - seria kolorowych i przyjaznych dodatków Portfolio (Young Learners' Portfolio) 1, 2 i 3 na trzech różnych poziomach zaawansowania; Portfolio - ćwiczenie i utrwalanie wprowadzonego materiału, a także rozwijanie kreatywności i autonomii ucznia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17583.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17582.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozostałe zbiory
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. DVD.415.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Książka
CD
W koszyku
Na okł. i s. tyt.: "TED Talks".
Książka zawiera 2 płyty CD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Workbook - sygn. 17969 XXIV.13 (z 2 płytami CD) oraz Student's Book - sygn. 17679 XXIV.13 (wraz z płytą DVD).
Keynote is a six-level, multi-syllabus English course that takes learners from elementary level (A1) to Proficient (C2). The units in Keynote each take a TED Talks as their point of departure. Full teaching notes contain keys, scripts, tips, background notes, suggestions for extension activities and a wealth of ideas for maximizing the potential of TED Talks in the ELT classroom. Photocopiable tests use the format of internationally recognized exams to assess student's progress.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17970.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creative children, imaginative teaching / Florence Beetlestone. - Buckingham ; Philadelphia : Open University Press, 1998. - xviii, 158 p. : illustrations ; 23 cm.
(Enriching the Primary Curriculum: Child, Teacher, Context)
Includes bibliographical references (p. [144]-151) and index.
Creativity is a term often discussed in relation to education, particularly in primary schools. This book sets out to explore what it means in both practical and theoretical terms for children, teachers and the context in which they work. The key areas of planning, resourcing, organizing, managing and assessing creativity are dealt with in an accessible and readable style. Cameos and classroom examples are used in order to indicate effective strategies for promoting creativity within and across curriculum subjects. Creativity is shown to be a powerful force which can be harnessed to increase the learning potential of both teachers and children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16863.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Multisensory Teaching of Basic Language Skills: Activity Book / edited by Suzanne Carreker, Judith R. Birsh. - Revised Edition - Baltimore : Paul H. Brookes Publishing Co. ; copyright 2011. - XII, 194 pages : illustrations ; 24 cm.
Includes bibliographical references and index.
As new research shows how effective systematic and explicit teaching of language-based skills is for students with learning disabilities-along with the added benefits of multisensory techniques-discover the latest on this popular teaching approach with the third edition of this bestselling textbook. Adopted by colleges and universities across the country, this definitive core text is now fully revised and expanded with cutting-edge research and more on hot topics such as executive function, fluency, and adolescent literacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17694.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 213-216.
Poradnik zawiera zbiór metod, ćwiczeń i zabaw wykorzystywanych przez Autorkę podczas długoletniej praktyki zawodowej, obejmującej obowiązki m.in. trenera KLANZY, trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, nauczyciela fortepianu, psychologa w szkole muzycznej i psychologa w bursie szkół artystycznych. Książka składa się z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna pozwala na usystematyzowanie wiedzy dotyczącej: 1) edukacji muzycznej w rozwoju ogólnym i artystycznym dzieci i młodzieży, w tym niepełnosprawnej; 2) podstaw metodyki aktywizującej w edukacji szkolnej i pozaszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji psychologicznych nauczyciela/animatora. Część praktyczna zawiera szczegółowe opisy kilkuset metod, ćwiczeń i zabaw do wykorzystania na muzycznych zajęciach indywidualnych, grupowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20040.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20039.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Keynote : Elementary : Student's book / David Bohlke, Stephanie Parker. - Andover : National Geographic Learning, 2018. - 166 stron: ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
Do książki dołączone są dwie płyty DVD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - sygn. 17965 XXIV.13 (z 2 płytami CD) i Workbook - sygn. 17966 XXIV.13 (z 1 płytą CD).
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17678.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Keynote : Pre-intermediate : Student's book / David Bohlke, Stephanie Parker. - Andover : National Geographic Learning, 2018. - 174 stron: ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
Do książki dołączone są 2 płyty DVD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - sygn. 17967 XXIV.13 (z 2 płytami CD) i Workbook - sygn. 17968 XXIV.13 (z 1 płytą CD).
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17677.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. 235-237).
Positive behavior can be taught. Join the thousands of teachers in schools nationwide who have used this positive approach to discipline to establish calm, safe classrooms in which students can do their best learning. The approach to discipline presented in this book helps children develop self-control, understand how positive behavior looks and sounds, and come to value such behavior. With many examples from their own classrooms, three experienced teachers offer practical techniques to help you: Establish clear expectations for behavior from day one, Teach students how to articulate their learning goals for school, Create classroom rules that connect to students' goals, Use techniques such as interactive modeling to teach positive behavior, Reinforce positive behavior with supportive teacher language, Quickly stop misbehavior, Restore positive behavior so that children retain their dignity and continue learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17686.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographic references (pages 218-220) and index.
A complete and easy-to-follow guide for inspiring every student with the power of growth mindset Created by teachers for teachers, this is the ultimate guide for unleashing students’ potential through creative lessons, empowering messages and innovative teaching. The Growth Mindset Coach provides all you need to foster a growth mindset classroom, including: • A Month-by-Month Program • Research-Based Activities • Hands-On Lesson Plans • Real-Life Educator Stories • Constructive Feedback • Sample Parent Letters Studies show that growth mindsets result in higher test scores, improved grades and more in-class involvement. When your students understand that their intelligence is not limited, they succeed like never before. With the tools in this book, you can motivate your students to believe in themselves and achieve anything.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17692.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge handbooks for language teachers)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: writing computer copying
Bibliografia strona 185. Indeks.
Beginning to Write contains over 100 writing activities suitable for elementary and intermediate learners. It shows that it is possible to take the teaching of writing seriously at an early stage in language learning. It also recognises the role writing plays in general language learning. The introduction discusses the differences between speaking and writing, the purpose of writing and the real world uses to which it is put. Process writing is discussed in a particularly clear manner and approaches to teaching writing are considered. There are activities: - to start learners writing with confidence - that practise such mechanics as capitalisation, spelling and punctuation - that focus on the writing process - that show how vaulable computers can be in teaching writing - that focus on outcomes and on the assessment of writing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17489.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 327-344. Indeks.
The sixth edition of Language and Learning continues to provide an accessible and comprehensive introduction to the nature and function of language and language learning and its implications for teaching. Written specifically for teacher-education students, it covers a range of language theories and uses relevant examples for applying them in the classroom. The book aims to support teachers in expanding their knowledge about language, in order to assist them to understand and implement curriculum guidelines, and to interpret current policies and future initiatives. Fully revised and updated, this edition builds on the sociocultural constructivist view of language and emphasizes the changing nature of literacy, the breadth of multi literacies, and the importance of embracing new forms of language and literacy, such as the language of the internet, to enable students to participate effectively in society.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17775.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Bibliografia strony 290-305. Indeks.
Language Learning in Intercultural Perspective addresses the ways in which language learning is related to learning about other cultures and to acquiring an ability to communicate across cultural frontiers. It argues that language learners need to develop sensitivity to cultural difference and its impact on communication, and to acquire the skills of discovering and interpreting other cultures, other values, beliefs and behaviours which lie beneath the surface of cross-cultural communication. Contributors show how drama can be used to develop cultural awareness and how learners can acquire ethnographic skills to help them investigate and understand socio-cultural aspects of language which play an important role in second language acquisition. The contributors are all respected educationalists from a range of countries and different cultural contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17409.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mindful learning : 101 proven strategies for student and teacher success / Linda Campbell, Bruce Campbell. - Second edition - Thousand Oaks, CA : Corwin Press, copyright 2009. - XI, 201 pages : illustrations ; 28 cm.
Includes bibliographical references (p. 180-195) and index.
Mindful Learning, Second Edition is an ideal resource for any classroom teacher who wants an answer to the question, 'How can I make my teaching more effective?' With a focus on activating students' prior knowledge and facilitating active learning through varied instructional methods, Linda Campbell and new coauthor, Bruce Campbell, offer 101 teaching strategies that are grounded in best classroom practices and research from the cognitive sciences. Every technique has a proven track record with students of diverse ages, languages, abilities, and socioeconomic status and teachers of every grade level will find strategies for any content area to apply or adapt to individual classroom needs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Na okł. i s. tyt.: "TED Talks".
Książka zawiera 1 płytę Audio CD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - sygn. 17965 XXIV.13 (z 2 płytami CD) oraz Student's Book - sygn. 17678 XXIV.13 (wraz z płytą DVD).
Keynote is a six-level, multi-syllabus English course that takes learners from elementary level (A1) to Proficient (C2). The units in Keynote each take a TED Talks as their point of departure. Thorough consolidation and extension of the language and skills taught in the Student's book gives students the confidence they need to progress. Twelve Playlists featuring new Ted Talks and Podcasts by members of the Keynot team provide more authentic material and encourage personal engagement. Every unit has a pronunciation focus that provides additional help with the sounds of English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17966.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Readers and writers in primary grades : a balanced and integrated approach : K-3 / Martha Combs. - Fourth Edition - Boston : Pearson, copyright 2010. - XVI, 560 pages : illustrations, forms, charts ; 26 cm.
Includes bibliographical references and index.
Readers and Writers in Primary Grades: A Balanced and Integrated Approach, K-3 uniquely focuses on the skills and practices reading teachers use to ensure that every child learns to read and write in the primary grades. Each chapter begins with brief but concrete explanations of the theory behind instruction and then thoroughly presents processes and procedures for integrating reading and writing it into daily classroom practice. A model of an integrated framework displayed at the opening of each chapter lays out for readers where reading components fit in a comprehensive reading program. Final chapters illustrate how to use three different instructional approaches--literature based whole/small group, basal reading/language arts program, and content area unit studies--for integrating reading and writing instruction for grades K-3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17695.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
CLIL (Content and Language Integrated Learning) has emerged since the millennium as a major trend in education. Written by Do Coyle, Philip Hood and David Marsh and drawing on their experience of CLIL in secondary schools, primary schools and English language schools across Europe, this book gives a comprehensive overview of CLIL. It summarises the theory which underpins the teaching of a content subject through another language and discusses its practical application, outlining the key directions for the development of research and practice. This book acknowledges the uncertainty many teachers feel about CLIL, because of the requirement for both language and subject knowledge, while providing theoretical and practical routes towards successful practice for all.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17122.XXIV.14.12 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16630.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessing writing / Sara Cushing Weigle - 7th printing. - New York : Cambridge University Press, 2011. - XIV, 268 : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Language Assessment Series)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: writing language learning
Bibliografia strony 245-260.
Writing is one of the central skills a student must master. Why should they be tested? How should they be tested? What tasks should be used? The answers to these questions are provided by this book, which examines the theory behind the practice of assessing a student's writing abilities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17491.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej