NAUKA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Watała Cezary (1959- )
(2)
Abdank-Kozubski Andrzej
(1)
Bartlett Robert (1950- )
(1)
Biernacki Andrzej (1931- )
(1)
Day Robert A
(1)
Grocholewski Zenon (1939- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Jaroszyński Piotr (1955- )
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Kucharska Czesława
(1)
Lekka-Kowalik Agnieszka
(1)
Link Albert N
(1)
Matusiak Krzysztof B. (1963- )
(1)
Nycz Kazimierz (1950- )
(1)
Olechnicka Agnieszka
(1)
Petryński Wacław
(1)
Piwko Marian
(1)
Popławski Zbigniew
(1)
Rostańska Eugenia
(1)
Scott John T. (1947- )
(1)
Tomczyk Jacek (1972- )
(1)
Urbański Stanisław (1947- )
(1)
Wieczorek Adam
(1)
Wójcik Katarzyna (pedagog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
nieznany (us)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(16)
angielski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
NAUKA
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(94)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
Zarządzanie
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
Bezpieczeństwo narodowe
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Gatunek
ENCYKLIKI
(1)
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(1)
Słowo kluczowe
nauka
(4)
edukacja
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
innowacje
(2)
Hałaczek Bernard
(1)
Jan Paweł II
(1)
Middle Ages
(1)
badania biomedyczne
(1)
badania naukowe
(1)
biznes
(1)
civilization
(1)
cost effectiveness
(1)
cytowania
(1)
economic aspects
(1)
ekofilozofia
(1)
eksperyment naukowy
(1)
etyka
(1)
filozofia
(1)
filozofia przyrody
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
handwritting
(1)
history
(1)
inkubator przedsiębiorczości
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucje naukowo-badawcze
(1)
islam
(1)
klaster
(1)
kultura fizyczna
(1)
nature
(1)
nauczanie
(1)
parki technologiczne
(1)
praca dyplomowa
(1)
praca naukowa
(1)
produkt naukowy
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
public goods
(1)
publikacja naukowa
(1)
punktacja publikacji naukowych
(1)
religia
(1)
religion
(1)
research industrial
(1)
science
(1)
scientific research
(1)
sozologia
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
supernatural
(1)
technological innovations
(1)
transfer technologii
(1)
uniwersytet
(1)
writing skills
(1)
współpraca
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
The Natural and the Supernatural middle ages / Robert Bartlett. - Cambridge, New York : Cambridge University Press, cop. 2008. - X, 170 s. : il. ; 23 cm.
Bibliografia s. 149-164, ined s. 165-170
How did people of the medieval period explain physical phenomena, such as eclipses or the distribution of land and water on the globe? What creatures did they think they might encounter: angels, devils, witches, dogheaded people? This fascinating book explores the ways in which medieval people categorized the world, concentrating on the division between the natural and the supernatural and showing how the idea of the supernatural came to be invented in the Middle Ages. Robert Bartlett examines how theologians and others sought to draw lines between the natural, the miraculous, the marvelous and the monstrous, and the many conceptual problems they encountered as they did so. The final chapter explores the extraordinary thought-world of Roger Bacon as a case study exemplifying these issues. By recovering the mentalities of medieval writers and thinkers the book raises the critical question of how we deal with beliefs we no longer share.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10098.XXIV.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 780 [Magazyn 2] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to Write Publish & a Scientific Paper / Robert A. Day. - Ed. 4. - Cambridge : Cambridge University Press, [1995]. - XIV, 223 s. : ryc. ; 23 cm.
This witty and practical guide to organizing, writing, and submitting scientific research for publication in a scholarly scientific journal is designed to help good scientists become good writers. Each edition of this popular work has quickly become an Oryx bestseller, and the new fifth edition has been extensively revised to reflect the significant impact of the Internet and other electronic resources on the writing and publishing of scientific papers.This new edition presents seven new chapters that cover the topics of equipment and software; electronic publishing formats; the Internet and the World Wide Web; publishing on the World Wide Web; electronic journals; e-mail and newsgroups; and searching for information on the Web. Many chapters from the previous edition have also been revised and updated.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3228.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematem książki jest edukacja, nauka i społeczeństwo wiedzy. Do połowy ubiegłego wieku o szansach rozwojowych gospodarki decydowały dobra materialne oraz wielkość kapitału, a także postęp techniczny. Dziś na czoło wysuwa się zdolność innowacyjna oparta o wiedzę, zarządzanie i wykonawstwo. W tym kierunku podąża współczesna edukacja i nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10780.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 4)
Indeks.
"Jan Paweł II wzywa świat nauki, aby wszelkimi siłami starał się odbudować perspektywę wiedzy otwartej na prawdę i na Absolut. Świadomość ograniczeń, jakie nakładają na naukę zasady moralne, nie jest przejawem obskurantyzmu, ale gwarancją, że badania naukowe pozostaną godne człowieka i będą służyły życiu. (...) Mam nadzieję, że tom przyczyni się do dyskusji nad przyszłością nauki, jaka nieustannie rozwija się na oczach współczesnego świata. Środowiska uczelniane powinny uczyć prawdy, dobra i skuteczności. Te trzy słowa zawierają w sobie treść i zadanie nauki." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13265.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka profesora Piotra Jaroszyńskiego jest właściwie pierwszym dziełem poświęconym pozycji nauki w kulturze i wypełnia tym samym istotną lukę w literaturze, jednocześnie naukoznawczej i kulturoznawczej. Jest zarazem dziełem wybitnym i tym samym niezwykle cennym zarówno ze względu na ważność problemów i głębokie ich ujęcie, jak i ze względu na jasność wykładu, przekonującą logiczność wywodów oraz piękno języka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6846.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Praca zbiorowa […] związana jest tematycznie z istotnym i aktualnym społecznie oraz perspektywistycznie rosnącym znaczeniowo zagadnieniem wiązania edukacji z gospodarką w okresie rozwoju procesów globalizacji. Zagadnienie to jest jeszcze słabo zaakcentowane w dorobku naukowym w dziedzinie literatury z nauk społecznych, w tym przede wszystkim z pedagogiki. Należy więc przyjąć z uznaniem inicjatywę przygotowania i opublikowania tej pracy zbiorowej […]. Książka, jak piszą Redaktorzy, „stanowi wypowiedź […] związaną z analizą aksjologiczną fundamentów edukacji i gospodarki, przestrzenią i dynamiką przemian cywilizacyjnych”. Wypowiedź ta nie wyczerpuje wszystkich składników i uwarunkowań oraz diagnoz i prognoz dotyczących problematyki wiązania edukacji z gospodarką w dobie globalizacji, ale stanowi liczący się, zarówno w wymiarze naukowym, jak i praktycznym, głos polskich uczonych, wywołujący potrzebę refleksji i dyskusji. Z recenzji wydawniczej prof. zw. dra hab. Stanisława Palki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15724.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4860 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. Spis treści także ang
Bibliogr. s. 373-383. Indeks.
Książka stanowi analizę jednej z najistotniejszych zmian we współczesnej filozofii nauki: przejś­cia od idei nauki wolnej od wartości do idei nauki nasyconej wartościami. Uznanie nasycenia nauki wartościami to zarazem uznanie, iż sądy wartościujące (wartościowania) są konstytutywnym elementem badania naukowego, a nauka ma wsobny wymiar aksjologiczny. Na tle ideału nauki wolnej od wartościowań autorka przedstawia dwa przełomowe kroki w kształtowaniu się idei obecności wartościowań w nauce: uznanie, iż obecne są w niej wartościowania poznawcze, oraz uznanie, iż obecne są także wartościowania pozapoznawcze, ale nie zagraża to ani racjonalności, ani obiektywności nauki. Następnie autorka analizuje trzy współczesne koncepcje systematycznie wyjaśniające źródła, miejsce i rolę wartościowań poznawczych i pozapoznawczych w strukturze nauki: Evandra Agazziego, Hugha Laceya i Helen Longino. Analiza ta kończy się wnioskiem, że żadna z tych koncepcji nie może być uznana za zadowalającą - zbudowanie koncepcji aksjologicznego wymiaru nauki pozostaje wciąż otwartym projektem badawczym. Rozważania nad wymienionymi koncepcjami pozwalają natomiast wskazać metodologiczno-filozoficzne ramy dla takiego projektu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7504.II.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-152. Indeks.
In "Public Goods, Public Gains", Link and Scott discuss the systematic application of alternative evaluation methods to estimate the social benefits of publicly-financed research and development (R&D). The authors argue that economic theory should be the guiding criterion for any method of program evaluation because it focuses attention on the value and the opportunity costs of the program. The evaluation methods discussed and illustrated are both economics and, for comparison, non-economics based. The book is motivated by four foundation chapters that discuss government's role in innovation from the perspective of economic theory, review public accountability issues from both a constitutional and an historical perspective, overview systematic approaches to program evaluation, and describe the evaluation metrics typically used. Four case studies illustrate the four alternative evaluation approached discussed. These case studies are for the U.S. Advanced Technology Program's intramural research awards program, the U.S. National Institute of Standards and Technology's research on wavelength references for optical fiber communications, the U.S. Malcolm Balridge National Quality Award, and the Advanced Technology Program's focused program on the integration of manufacturing applications.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13419.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-323.
Autor podejmuje problematykę nowej roli uniwersytetu (rozumianego jako synonim wyższej uczelni) i jego powiązań z otoczeniem w gospodarce opartej na wiedzy. Prezentuje własną, interesującą i nowatorską wizję modelu przedsiębiorczego uniwersytetu, otwartego na kontakty ze światem zewnętrznym, w tym ze światem biznesu. Autor nie uległ tendencji, jak występuje w światowej i polskiej literaturze, gdzie idea przedsiębiorczego uniwersytetu kojarzona jest przede wszystkim z tworzeniem uczelnianych firm odpryskowych (spin-off). W zaproponowanym holistycznym modelu firmy odpryskowe stanowią tylko jeden z pięciu przejawów innowacyjności i przedsiębiorczości szkoły wyższej. Oprócz nich istnieje potrzeba aktywizacji transferu technologii, uelastycznienia oferty edukacyjnej oraz nowoczesnego systemu zarządzania uniwersytetem. W polskich realiach książka dobrze wpisuje się w aktualną dyskusję nad modelem szkolnictwa wyższego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11605.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10671.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 213-236, netogr. s. 237.
Czy regionalny potencjał nauki może efektywnie stymulować innowacyjny rozwój danego obszaru? Jakie warunki muszą być spełnione, by tak się działo? Jaką rolę we współpracy innowacyjnej odgrywa dystans przestrzenny między partnerami? Autorka stara się odpowiedzieć na tak stawiane pytania, odnosząc je do najważniejszych koncepcji teoretycznych oraz doświadczeń międzynarodowych. Znaczenie regionalnych i ponadregionalnych relacji dla innowacyjności regionów analizowane jest zarówno z punktu widzenia powiązań w ramach sektora naukowego, jak i z punktu widzenia powiązań między sektorem nauki a sektorem biznesu. W części empirycznej autorka weryfikuje stawiane hipotezy na przykładzie polskich regionów, korzystając z metod naukometrycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12678 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi istną kopalnię wiadomości, zasad i teorii z zakresu nauk o kulturze fizycznej, wychowaniu poznawczo-ruchowym i sporcie - wiedzy potrzebnej zarówno uczonym, wykładowcom, jak i trenerom. Nietypowa forma tej publikacji, która jest zbiorem felietonów i esejów, napisanych z wielkim poczuciem humoru, nie koliduje z tym, że autor porusza ważne problemy we współczesnej nauce o ruchach człowieka, ale pozwala wyrazić niezwykle emocjonalny stosunek autora do omawianych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4677 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jubileuszowa prof. Bernarda Hałaczka jest pokłosiem konferencji naukowej „Człowiek w czasie i przestrzeni”. Publikacja ma charakter wielopłaszczyznowy i skupiona jest wokół fenomenu człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5254.II.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6496.II.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Oto otrzymujemy dwutomowe dzieło [...] tak wyjątkowe, jak wybitne. Jest to pierwsza tak wnikliwa praca dotycząca podstaw metodologii prowadzenia badań w zakresie nauk przyrodnicznych i medycznych, pozycja bardziej niż niezbędna na rynku wydawniczym, wypełniająca dotkliwą lukę piśmienniczą. Książka pisana jest językiem soczystym, żywym, niestroniącym od kolokwializmów - wszelako operującym terminologią z najlepszego arsenału epistemologii. Ułatwia to lekturę, czyni ją zaangażowaną, nieprzymuszoną [...] sprawia, że książkę [...] doskonale się czyta. Mądre i wyważone są rady autorów nakazujące rzetelność i uczciwość w stosunku do nauki, w podejściu do swojej roli badacza, w unikaniu dróg na skróty, w rzetelności i uczciwości myślenia, w stawianiu istotnie uczciwych pytań i - eo ipso - znajdowaniu rzetelnych rozwiązań." (Wojciech Kozubski, profesor neurologii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11801.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12977.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Świetnie napisana książka, bogata w inspirujące cytaty i anegdotyczne informacje będące świadectwem godnej podziwu erudycji Autorów i wspaniałego poczucia humoru, ilustrowana licznymi przykładami, jest lekturą nie tylko bardzo pożyteczną, ale też inspirującą i znakomitą zaprawą intelektualną. Gorąco zalecam jej publikację. Sądzę, że [...] dwa tomy [książki] winny znaleźć się - obok kompendiów metodycznych i podręczników - na półkach bibliotek zakładowych czy sal seminaryjnych, by były dostępne nie tylko dla studentów przygotowujących prace dyplomowe, doktorantów i młodszych pracowników nauki, ale by mógł po nie sięgnąć także profesor [...], każdy szukający odpowiedzi na inne pytania". (Grzegorz Bartosz, profesor biofizyki)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11802.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12978.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.404 [Magazyn 2], B.403 [Magazyn 2] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej