KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(35)
Forma i typ
Książki
(34)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(27)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Autor
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Owczarek Artur
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Baney Joann
(1)
Barański Jarosław
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bielak Marlena
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Fiedor Marian
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Jaracz Jan
(1)
Jędruszek Wojciech
(1)
Knapp Herschel
(1)
Koester Jolene
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Krawczak Marcin
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Lustig Myron W
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Patrzała Amelia
(1)
Pawlik Beata
(1)
Popescu Teodora (1974- )
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smółka Paweł
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Szóstak Andrzej
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Łęcki Krzysztof (1960- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(34)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(33)
angielski
(2)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(102)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(94)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
Zarządzanie
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
Bezpieczeństwo narodowe
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PORADNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja interpersonalna
(16)
komunikacja
(4)
konflikt
(4)
zarządzanie
(4)
motywacja
(3)
pacjenci
(3)
apteka
(2)
autoprezentacja
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
komunikacja społeczna
(2)
mediacja
(2)
mobbing
(2)
negocjacje
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja
(2)
perswazja
(2)
praca socjalna
(2)
rozwiązywanie konfliktów
(2)
szkoła
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
umiejętności komunikacyjne
(2)
wpływ społeczny
(2)
wychowanie
(2)
Internet
(1)
agresja
(1)
aktywność ruchowa
(1)
aktywność zawodowa
(1)
anoreksja
(1)
badanie psychiatryczne
(1)
bezdomność
(1)
bigoreksja
(1)
blog
(1)
bulimia
(1)
choroby psychiczne
(1)
coaching
(1)
communication
(1)
communicative competence
(1)
culture
(1)
cyberbullying
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprostytucja
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberseks
(1)
edukacja medialna
(1)
emocje
(1)
etyka
(1)
gniew
(1)
gra komputerowa
(1)
grooming
(1)
grupa
(1)
gry
(1)
hazard
(1)
hotelarstwo
(1)
intercultural communication
(1)
interpersonal communication
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja intrapersonalna
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacji
(1)
language
(1)
lider
(1)
marketing szeptany
(1)
małżeństwo
(1)
menedżer
(1)
migracje zarobkowe
(1)
modele motywacji
(1)
motywowanie pracowników
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
nauczyciel
(1)
negocjacje kryzysowe
(1)
negocjacje policyjne
(1)
opieka społeczna
(1)
osobowość
(1)
pedofilia internetowa
(1)
personel medyczny
(1)
philology
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
polityka informacyjna
(1)
portal społecznościowy
(1)
praca
(1)
praca zespołowa
(1)
pracownicy socjalni
(1)
pracownik socjalny
(1)
problemy wychowawcze
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przemoc
(1)
przywództwo
(1)
psychologia
(1)
public relations
(1)
recepcja
(1)
rodzina
(1)
seksting
(1)
sekta
(1)
sponsoring
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [257]-272.
Prezentowana monografia jest pracą interdyscyplinarną łączącą wiedzę pedagogiczną, psychologiczną oraz społeczną. Książka podejmuje w swych treściach nowy obszar, w dużej mierze nie rozpoznany na gruncie środowiska oświatowo-wychowawczego. W szczególności rodzice i nauczyciele nie mają świadomości bezpieczeństwa dzieci w cyberprzestrzeni. Nie potrafią diagnozować różnorodnych zagrożeń tam występujących i im przeciwstawiać. W publikacji przedstawione zostały przyczyny, objawy oraz skutki zagrożeń cyberprzestrzeni dla dzieci i młodzieży. Omówiono działania edukacyjne i profilaktyczne w środowiskach oświatowo-wychowawczych w tym obszarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13808.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14770.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Tyt. oryg. : Guide to Interpersonal Communication
Indeks s. 117-120
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych. Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7746.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8751.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9792.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11307.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14850 [Magazyn 1], P.14849.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14752.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15493.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Tekst częśc. ang., częśc. równol. niem., pol.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
O wartościach tkwiących w komunikacji zdajemy sobie sprawę chyba wszyscy, choć rzadko o tym mówimy. Dzięki językowi, komunikacji mamy szansę zrozumienia innych i świat, a także wyrażenia siebie samych. Poprzez to, co mówimy i jak się zachowujemy, dajemy znać, kim jesteśmy i za czym się opowiadamy. Zachowania komunikacyjne są wyrazem naszych wartości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9951.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11588.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Problematyka zaproponowana w niniejszej książce w ramach badań nad komunikowaniem się w sytuacji kryzysowej to tylko propozycje do dalszych dyskusji. Dalsze badania powinny zmierzać w kierunku skonstruowania interdyscyplinarnej przestrzeni współpracy pomiędzy naukowcami i praktykami zajmującymi się problematyką reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16163.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16162.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16960.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Pedagogiczny, ISSN 2083-5434 ; t. 4)
Nazwy aut. na s. [277-278].
Bibliogr. przy rozdz.
"Szeroko pojmowane wychowanie jest procesem przekazywania wartosci róż- nej natury - moralnych, kulturowych, cywilizacyjnych, estetycznych, narodowych. Wyzwaniem współczesnej szkoły jest również przeciwstawianie się rozprzestrzenia-niu wśród młodzieży i dzieci tzw. antywartosci, prowadzącemu do demoralizacji, marginalizacji i wykluczenia społecznego. Skuteczna realizacja trudnych celów wychowawczych wymaga zacieśnienia wzajemnej współpracy w gronie pedagogicznym, między wychowawcami i rodzicami uczniów. Na jej jakośś składają się przede wszystkim warunki wzajemnej komunikacji, zaufanie, partnerstwo w podejmowaniu różnorodnych rozwiązań dydaktyczno-wycho-wawczych." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13844.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Jeżeli chcesz odnieść sukces oraz tworzyć udane relacje bądź Twoja praca wywołuje stres, to ta książka jest dla Ciebie! Zachęca do zmiany postaw oraz modyfikacji: ról, które się już zdezaktualizowały, działań nieefektywnych w czasach generacji Y, a także systemu wartości i przekonań. A to wymaga odwagi „puszczenia” starych wzorców, schematów i wyjścia ze strefy komfortu. Wtedy pojawia się możliwość eksperymentowania i świadomego wpływania na sytuacje, w których się znajdujesz. Książka ma charakter bardziej holistyczny niż typowe podręczniki bądź poradniki. Zawiera zarówno materiał teoretyczny, jak i wiele praktycznych wskazówek oraz ćwiczeń. Jest propozycją alternatywną wobec podręczników na temat zachowań ludzi w organizacjach. Przeznaczona jest dla: - osób, które jeszcze nie są menedżerami - może być przewodnikiem dla pokolenia Y w określeniu ścieżki kariery zawodowej; - specjalistów, którzy zostali awansowani i odkrywają, co to znaczy „kierować ludźmi” - pomocny dla nich będzie opis możliwych działań w konkretnych sytuacjach; - menedżerów z doświadczeniem, którzy widzą, że stosowane metody przestały być efektywne - polecamy im zwłaszcza komunikację intrapersonalną oraz emocje w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8697.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10159.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących usprawniania umiejętności komunikacyjnych zarówno międzyludzkich jak i w kontekście organizacyjnym. Pracę podzielono na dwie części. Pierwsza dotyczy podstawowych zagadnień związanych z procesem komunikacji interpersonalnej. Druga część dotyczy specyfiki różnych aspektów komunikacji w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8703 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8702.III.10 [Wypożyczalnia B], P.8701.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10177.III.10 [Czytelnia B], 10176.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11293.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12416.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 141)
Bibliogr. s. 140-148.
Praca odnosi się do ważnego problemu, jakim jest diagnozowanie i kształtowanie komunikacji w rodzinie. W krajowej literaturze przedmiotu odczuwa się brak kompleksowych opracowań na ten temat. Istotnie wzbogaca wiedzę psychologiczną dotyczącą zaburzeń komunikowania się w rodzinie także o możliwości terapii i profilaktyki w tym zakresie. Książka oparta na bogatej i aktualnej literaturze przedmiotu, zarówno krajowej, jak i zagranicznej. Może być adresowana do pracowników nauki, terapeutów zajmujących się praktycznie terapią rodzin, a także studentów psychologii i pedagogiki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7134.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7993.III.10 [Czytelnia B], 7994.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W medycynie ratunkowej na całym świecie personel posługuje się algorytmami i gotowymi standardami. Prezentowana publikacja składa się z algorytmów postępowania i wytycznych obowiązujących w polskim systemie ratownictwa medycznego. W repetytorium w praktyczny i zwięzły sposób przedstawiono: badanie psychiatryczne, najczęstsze zaburzenia psychiczne (m.in. schizofrenię, zaburzenia nastroju, nerwicowe, lękowe, wieku podeszłego, u dzieci i młodzieży, odżywiania, osobowości, zespół stresu pourazowego); zaburzenia i zachowania spowodowane używaniem środków psychoaktywnych, stany nagłe w psychiatrii (m.in. zachowania samobójcze, agresję, zaburzenia świadomości, lęk paniczny, ostre dyskinezy) , stosowanie leków oraz tematy prawne związane z interwencją nagłą. Liczne algorytmy postępowania, tabele i schematy ułatwią przyswojenie wiadomości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14405 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14404.XVIII.1.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15306.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-174.
"Celem książki jest identyfikacja faktycznych relacji oraz poziomu komunikacji międzyludzkiej i między grupami zawodowymi w szpitalach oraz prezentacja sposobów i mozliwości udoskonalenia tych procesów z korzyścią dla pracownika i organizacji. Publikacja zawiera siedem rozdziałów, z czego dwa mają charakter teoretyczny, natomiast kolejnych pięć jest ukierunkowanych na analizę badawczą. Przedstawiają one rzeczywiste otoczenie, w którym przebiegają kontakty pracownicze oraz stan i jakość komunikowania się na poziomie indywidualnym i grupowym". (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12913.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14048.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia)
Tyt. oryg.: Therapeutic communication, 2007
Bibliogr. s. 264-267. Indeksy.
Książka w atrakcyjny i przystępny sposób wprowadza w tematykę komunikowania się w sytuacjach terapeutycznych. Omawia podstawowe cechy relacji terapeuta-klient (początkową fazę terapii, rozwój i postępy, komunikację emocjonalną i kierowanie rozmowami terapeutycznymi). Przedstawia przykładowe dialogi między terapeutą a klientem oraz wskazówki dotyczące rozwijania umiejętności terapeutycznych. Ukazuje różnice między codziennymi relacjami społecznymi a relacją terapeutyczną. Książka zawiera: podstawowe informacje dotyczące granic komunikacji, motywacji klientów i ich otwierania się przed terapeutą, zagadnień etycznych i aspektów prawnych; protokoły z kilku sesji terapeutycznych, ukazujące najważniejsze elementy zintegrowanych umiejętności z zakresu komunikacji w terapii; praktyczne ćwiczenia, wspomagające rozwijanie poszczególnych umiejętności terapeutycznych; etyczne standardy pracy terapeutów; przejrzysty i wyczerpujący wykaz najważniejszych terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7947.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9221.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w orşganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ľ głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej ľ rozwaşżają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13054.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9340.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 137. Indeks.
Gdy ludzie zaczynają współpracować, to dostrzegają siebie, reagują na siebie, wymieniają między sobą informacje - komunikują się. Niniejsza książka zawiera wiele przykładów zaczerpniętych z codziennego życia apteki. Poruszono w niej istotne tematy, dotyczące m. in.: umiejętności porozumiewania się i współpracy, wyrażania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjności pracowników, rozmów o podwyżkach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10076.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11686.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy ziołolecznictwo, aplikować czy stosować? W rozmowie z pacjentem ważne jest nie tylko co się mówi, ale również jak się mówi! Liczne przykłady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwrażliwią Państwa na sposób prowadzenia rozmów z pacjentami:: aby Państwa pacjenci zawsze czuli się dobrze zrozumiani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11687.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Technological innovations in communication, transportation and various information tools have helped to create the greatest mixing of cultures that the world has ever seen. In order for you to function well in your private and public lives today, you will need to be competent in intercultural communication. Our goal in this book is to give you the knowledge, motivation, and skills to accomplish that objective. Considerable progress has been made by scholars and practitioners of intercultural communication over the past several years, and this edition accurately reflects their progress. Updates throughout the book provide you with the most contemporary scholarship and applications available to help prepare you to be a successful intercultural communicator in a variety of contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13423.XXIV. [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Bibliogr. s. 158-159.
Żadnego z praktyków pracy socjalnej nie trzeba przekonywać, jak istotne miejsce w kształceniu zawodowym zajmuje komunikacja interpersonalna. To właśnie od jej prawidłowego przebiegu zależy powodzenie kontaktu z klientem, a nawet efekt stosowanej pomocy. Autorzy zadbali o przejrzystość wywodu i jego dostosowanie do specyficznych potrzeb odbiorców oraz doskonałe połączenie teorii i praktyki – usystematyzowane wiadomości teoretyczne są poparte licznymi przykładami. Sporo uwagi poświęcono nietypowym sytuacjom komunikacyjnym, uważnemu słuchaniu i praktycznej analizie stylów komunikacyjnych Szczególne znaczenie ma rozdział poświęcony działaniu w sytuacjach konfliktowych zawierający praktyczne rady i ćwiczenia dotyczące sposobów analizy konfliktu i zachowania się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3016 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3015.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej