zarządzanie personelem
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(33)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Listwan Tadeusz
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Mruk Henryk
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Suchar Marek
(2)
Bokacki Robert St
(1)
Boudreau John W
(1)
Bugdol Marek
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Dobska Monika
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Gay Charles L
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gotkowska Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kania Ewa
(1)
Karkowski Tomasz
(1)
Karniej Piotr
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Myszkiewicz Monika
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Paszkowska Małgorzata (prawo)
(1)
Pietrzak Bożena (nauki medyczne)
(1)
Przybyła Jakub
(1)
Quirke Bill (1954- )
(1)
Raulinajtys Monika
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzycka Olga
(1)
Sikora Karina
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smith Judith
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szybińska Maria
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Walshe Kieran
(1)
Węgrzyn Maria
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(38)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(38)
sandawe
(1)
Odbiorca
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Temat
KADRY
(21)
ZARZĄDZANIE
(12)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
SŁUŻBA ZDROWIA
(6)
MOTYWACJA PRACY
(2)
USŁUGI
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
APTEKARSTWO
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Finansowanie
(1)
HANDEL
(1)
INNOWACJE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KARIERA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
Kadry
(1)
Kontrola państwowa
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
OUTSOURCING
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Prawo
(1)
Prawo ochrony zdrowia
(1)
PŁYNNOŚĆ KADR
(1)
ROZMOWA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZPITALE
(1)
Służba zdrowia
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zawody medyczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PORADNIKI
(5)
PODRĘCZNIKI
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
zarządzanie personelem
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(277)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
sport
(157)
finanse
(156)
writing
(154)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
bezpieczeństwo
(122)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
przywództwo
(85)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11909.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13085.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-280 i przy rozdz.
Autor prezentuje szerokie spektrum zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami pracy w organizacji. Można tu znaleźć wiedzę, która powinna być wdrażana do praktyki zarządzania. W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji, a także ocena pracy pracowników, przywództwo i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2674.IX.4.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Kontekst HR)
Książka prezentuje nową koncepcję kierowania ludźmi - Leadership Tool Box - opracowaną przez konsultantów Kontekst HR International Group w ramach projektu "Zarządzać po ludzku". Warto zaznaczyć, że od około 2012 roku koncepcja ta jest podstawą szkoleń przywódczych prowadzonych przez Kontekst HR International Group w Polsce i Wielkiej Brytanii. Przywództwo jest podstawą współczesnego modelu kierowania. Ale dopiero przywództwo wsparte doskonałą techniką daje możliwość osiągania wybitnych wyników. Tą techniką jest Leadership Tool Box.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8871.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-243.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11543 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11542.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12775.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11622 [Magazyn 2], 11623 [Magazyn 2], P.9973 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12939.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.12938.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14069.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-258.
Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14716.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 267-292. Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z zarządzaniem podmiotem leczniczym. Autorzy w przejrzysty sposób scharakteryzowali zarówno twarde obszary zarządzania placówką ochrony zdrowia, dające się wyrazić w formie konkretnych wielkości matematycznych i stanowiące fundament działań zarządczych, jak i miękkie, dotyczące kompetencji psychologicznych w zarządzaniu. Położyli również nacisk na praktyczne aspekty zastosowania wiedzy teoretycznej w zarządzaniu organizacją. W publikacji szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak: mechanizmy zarządzania podmiotem leczniczym, zarządzanie zasobami rzeczowymi i finansowymi oraz zasobami informacji w placówce ochrony zdrowia, zarządzanie zespołem i budowanie optymalnej motywacji do pracy, doskonalenie kompetencji w zakresie rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18121 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19943.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19942.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.900.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.899.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (2 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.898.XVIII.13 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 140-147.
Prezentowana praca poświęcona jest zarządzaniu personelem. Przyjęte w opracowaniu podejście do kwestii personalnych opiera się na teoretycznych założeniach koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. Jego głównym celem jest przedstawienie zagadnień wchodzących w zakres funkcji personalnej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13838.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowe zarządzanie szkołą /Amir Jan Fazlagić. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Szkołą)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOSTĘPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Książka
W koszyku
Celem książki jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej do fachowego zarządzania relacjami firmy z partnerami w ramach outsourcingu. Autorzy skupiają się na następujących zagadnieniach: przyczyny stosowania outsourcingu oraz korzyści z nim związane; analiza potrzeb firmy i określenie usług, które mogą być świadczone przez podmioty zewnętrzne; wybór odpowiedniego modelu współpracy - dostosowywanie formy outsourcingu do rodzaju zlecanej usługi; czynności związane z selekcją dostawców usługi; planowanie przebiegu procesu i zarządzanie nim; negocjowanie kontraktu i sporządzanie specyfikacji; prawne aspekty outsourcingu; problemy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; wdrażanie, monitorowanie i ocena wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6327.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5919 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], 7103.IX.13 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5922 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1], 7255.IX.13 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5473.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie pracownikami w zakładzie opieki zdrowotnej / Anna Gotkowska. - Stan prawny na 1 października 2010 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 248 s. ; 21 cm.
(Prawo Ochrony Zdrowia w Pytaniach i Odpowiedziach)
U góry s. tyt. i okł.: Serwis Prawo i Zdrowie.
Wykaz aktów prawnych s. 245-248.
Celem niniejszej publikacji jest przybliżenie tematyki prawa pracy dla kadry menedżerskiej zatrudnionej w zakładach opieki zdrowotnej. Zostały do niej wybrane najciekawsze pytania stawiane przez użytkowników Serwisu "Prawo i Zdrowie". Opracowanie zawiera odpowiedzi będące rozwiązaniami konkretnych problemów, jakie pojawiają się w związku z zarządzaniem personelem zatrudnionym na podstawie umów o pracę. Wszystkie pytania zostały pogrupowane w osiem tematycznych rozdziałów, tak aby Czytelnikowi łatwiej było odnaleźć interesującą go odpowiedź. Każda odpowiedź opatrzona jest dodatkowo uzasadnieniem, a często także zobrazowana przykładem. Niniejsza publikacja w wielu miejscach odwołuje się do orzecznictwa sądowego, a zwłaszcza orzecznictwa Sądu Najwyższego w zakresie prawa pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10043 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11664.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja składa się z dwóch części, w których przedstawiono m.in.: kształtowanie bezpiecznego i zdrowego miejsca pracy kadry pielęgniarskiej w podmiotach leczniczych; różnice pomiędzy zatrudnieniem pracowniczym a niepracowniczym personelu pielęgniarskiego; specyfikę relacji pielęgniarka-pacjent oraz specyfikę działań zespołów lekarsko-pielęgniarskich; praktyczne aspekty pracy pielęgniarki w lecznictwie ambulatoryjnym w zakresie podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej; metody szacowania zapotrzebowania na opiekę pielęgniarską, doskonalenie i rozwój zawodowy pielęgniarek, organizowanie stanowisk pracy oraz organizowanie opieki nad pacjentem i dbanie o jej jakość w szpitalach; zagadnienia z zakresu pielęgniarstwa rehabilitacyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.382.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.384.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.383.XVIII.13 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.381.XVIII.13 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Love 'em or lose 'em : getting good people to stay, 2008.
Indeks.
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, jak można dbać o rozwój pracownika, jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, jak słuchać i rozumieć pracowników, jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania. Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13780.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie personelem / Monika Kostera. - dodr. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 139, [1] s. : rys., tabl. ; 21 cm.
Podręcznik obejmuje podstawy zarządzania personelem, obudowane praktycznymi przykładami. Ta ważna dziedzina zarządzania dostarcza metod i technik pozwalających ograniczyć koszty funkcjonowania firmy, rozwiązać wiele jej codziennych problemów, podnieść skuteczność i efektywność działania na rynku. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów organizacji i zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6110 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7332.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7331.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliogr. s. 335-345. Indeks.
W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11362.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2002. - 409 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne)
Książka, która w systemowy sposób przedstawia treści odpowiadające programom nauczania z przedmiotu: zarządzanie kadrami/zasobami ludzkimi/personelem itp. Szczególną uwagę zwrócono na możliwość wykorzystania przedstawionych idei i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Znaczne miejsce zajmują w książce ćwiczenia, przypadki, przykłady oraz omówienie podstawowych metod badania zagadnień personalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2343.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej