zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(404)
Forma i typ
Książki
(399)
Publikacje naukowe
(34)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Publikacje fachowe
(13)
E-booki
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(376)
dostępne
(362)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(138)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(232)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(378)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(4)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(4)
Autor
Penc Józef (1939- )
(6)
Ehrlich Andrzej
(5)
Kowalczewski Wiesław
(5)
Jemielniak Dariusz
(4)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(4)
Kęsy Marcin
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Włodarczyk Cezary (1946- )
(4)
Baruk Jerzy
(3)
Bieniok Henryk
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Piotrowski Włodzimierz
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Stępniewski Jan
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Bisaga Anna
(2)
Blaik Piotr
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Budzisz Bolesław
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Czupryna Antoni
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Hadzik Andrzej
(2)
Halemba Piotr (1966- )
(2)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kall Jacek
(2)
Kantyka Joanna
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kogut-Jaworska Magdalena
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kubisiak Paweł
(2)
Kunasz Marek
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Mojs Ewa
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Mroziewski Marian
(2)
Mruk Henryk
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Nogalski Bogdan (1946- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Pałczyński Marek
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Polcyn Jan
(2)
Poździoch Stefan
(2)
Reformat Beata
(2)
Ries Eric (1978- )
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rozkwitalska Małgorzata
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rydzykowski Włodzimierz
(2)
Ryś Andrzej
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Szewczuk Adam (1945-2011)
(2)
Szpitter Agnieszka A
(2)
Szymonik Andrzej
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Urban Wiesław
(2)
Wasiluk Anna
(2)
Wojciechowski Eugeniusz
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wojtysiak-Kotlarski Marcin (1975- )
(2)
Wołejszo Jarosław
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(2)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(2)
Zioło Magdalena
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Łobos Krzysztof
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świerczek Artur
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Akram Saleem
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Balińska Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(225)
2000 - 2009
(145)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(53)
Kraj wydania
Polska
(403)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(402)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(3)
Lekarze
(2)
Specjaliści zdrowia publicznego
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Ekonomiści
(1)
Hotelarze
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Logistycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(145)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(64)
Zarządzanie
(29)
KADRY
(21)
INNOWACJE
(20)
TURYSTYKA
(20)
SŁUŻBA ZDROWIA
(18)
ORGANIZACJA
(16)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(11)
MARKETING
(11)
Przedsiębiorstwo
(11)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(8)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(7)
MENEDŻEROWIE
(7)
SZPITALE
(7)
ZNAKI TOWAROWE
(6)
FIRMA (nazwa)
(5)
MOTYWACJA PRACY
(5)
PODRĘCZNIKI
(5)
PRZYWÓDZTWO
(5)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(5)
Służba zdrowia
(5)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(5)
ZDROWIE PUBLICZNE
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
EKONOMIA
(4)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
Organizacja
(4)
PRACA
(4)
SPORT
(4)
Startup
(4)
USŁUGI
(4)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(4)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
Innowacje
(3)
KULTURA
(3)
KULTURA FIZYCZNA
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
MIASTA
(3)
OUTSOURCING
(3)
PRODUKCJA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
SZKOLNICTWO
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
APTEKARSTWO
(2)
BANKI
(2)
BUDOWNICTWO
(2)
Banki
(2)
CONTROLLING
(2)
DECYZJE
(2)
Decyzje
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
FINANSE
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(2)
Menedżerowie
(2)
NAUKI EKONOMICZNE
(2)
Negocjacje
(2)
ORGANIZACJE
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
Otoczenie firmy
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
POLSKA
(2)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIRTUALNE
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
PŁACA
(2)
ROZWÓJ REGIONALNY
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
ALGEBRA
(1)
Temat: czas
2001-
(35)
2001-0
(9)
1989-
(7)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Europa
(3)
POLSKA
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Wielka Brytania
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(60)
PODRĘCZNIKI
(32)
Podręcznik
(29)
Monografia
(13)
Opracowanie
(8)
Materiały pomocnicze
(7)
PORADNIKI
(7)
Praca zbiorowa
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Poradniki
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
ENCYKLOPEDIE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(44)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Medycyna i zdrowie
(7)
Transport i logistyka
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(486)
zarządzanie
(404)
turystyka
(352)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(277)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
sport
(157)
finanse
(156)
writing
(154)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
bezpieczeństwo
(122)
organizacja
(122)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
komunikacja
(84)
404 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 1129-1132.
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach biznesu. Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie - stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja. Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17683.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12164.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12163.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okł.: Marka dla Polski. Na książce ISBN oryg.
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony głównie małych i średnich przedsiębiorstw. Kilkaset tysięcy spośród nich ma szansę znaleźć swoje nisze na rynku europejskim, dziesiątki tysięcy na globalnym. Najbardziej pożyteczną formą pomocy państwa dla MSP jest wywołanie i utrwalenie silnego "efektu kraju pochodzenia", kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi się na wszystko, co z niego pochodzi. Dobre zarządzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania tożsamości narodowej. Książka pokazuje, że "tożsamość konkurencyjna" jest najlepszą drogą do dobrej reputacji i silnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14856.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-206. Netogr. s. 207-208.
W podręczniku zostały omówione wybrane zagadnienia ukazujące współczesną turystykę. Zawarto w nim zagadnienia przedstawiające: czynniki rozwoju turystyki, jej rodzaje i formy, a także funkcje i dysfunkcje związane z rozwojem ruchu turystycznego. Zaprezentowano kwestie związane z rynkiem turystycznym, tj. popyt i podaż oraz ich przedmiot - produkt turystyczny. Przybliżono problematykę organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Bardzo rzadko poruszanym obszarem, nie tylko w podręcznikach, ale także w monografiach naukowych jest zagadnienie związane z doradztwem turystycznym. W prezentowanym podręczniku znalazło one miejsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14010.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14886.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Księga pamiątkowa dedykowana Janowi Skalikowi.
Bibliogr. przy pracach.
Ksiązka prezentuje to, co aktualnie ciekawe i istotne w naukach o zarządzaniu w zakresie podejścia systemowego, systemów zarządzania oraz transformacji i zmian. Podzielona jest na trzy główne części. Pierwsza z nich poświęcona jest uwarunkowaniom i procesom zmian, jakie zachodzą współcześnie w organizacjach. Druga część książki poświęcona jest wybranym aspektom doskonalenia systemów i procesów zarządzania przedsiębiorstwem. Zagadnienia podejścia systemowego i zmian w przedsiębiorstwach poruszono w trzeciej części książki, która poświęcona jest strategicznemu i systemowemu wymiarowi adaptacyjności organizacji. Te trzy części stanowią niezmiernie wartościową inspirację do dalszych badań nad niekończącą się drogą zmian będących warunkiem sukcesu każdej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13972.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 293-308.
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Dwa pierwsze stanowią wprowadzenie do problematyki zarządzania międzynarodowymi łańcuchami dostaw oraz wskazują najważniejsze trendy w zarządzaniu japońskimi przedsiębiorstwami w warunkach ich internacjonalizacji. Trzeci rozdział jest poświęcony charakterystyce i analizie porównawczej najważniejszych uwarunkowań funkcjonowania i rozwoju japońskich łańcuchów dostaw zlokalizowanych w Polsce i w Wielkiej Brytanii. W czwartym rozdziale zaprezentowano procesy planowania, organizacji i kontroli w zarządzaniu japońskimi łańcuchami dostaw w Europie. W rozdziale piątym kontynuowano rozważania dotyczące praktyki zarządzania łańcuchami dostaw badanych firm japońskich w Polsce z uwzględnieniem podziału na poszczególne rodzaje decyzji i działań logistycznych (działalność transportowo-magazynowa, zakupy i zarządzanie zapasami, system produkcyjny just-in-time, logistyczna obsługa klienta, ekologistyka). W rozdziale szóstym podjęto próbę prognozy i określenia możliwych scenariuszy rozwoju struktury i funkcjonowania japońskich łańcuchów dostaw w Europie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21573.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21572.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Human capital management : achieving added value trough people
Bibliogr. s. 243-248. Indeks.
Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZKL) jest strategią, którą wykorzystuje się, aby analizować, mierzyć i oceniać sposób tworzenia wartości przez politykę i praktyki personalne. Jego istotą jest dostrzeganie i ukazywanie wartości dodanej, którą przynoszą organizacjom zatrudnieni w niej ludzie, a także skuteczne zarządzanie nimi oraz powiązanie zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10383.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5600 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7063.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10847.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. s. 147-154. Indeks.
Skuteczne motywowanie i prawdziwe zaangażowanie pracowników w sprawy firmy ma bezpośredni wpływ na wyniki organizacji, dlatego pracodawcy poszukują coraz doskonalszych narzędzi wynagradzania i motywowania zatrudnionych. Jedną z metod, stosunkowo tanią i łatwą do wprowadzenia, może być partycypacja pracowników w korzyściach firmy - system oparty na podmiotowym traktowaniu pracowników, wykorzystujący motywatory finansowe i pozafinansowe. Połączenie teorii z praktycznymi aspektami funkcjonowania programów partycypacyjnych sprawia, że książka jest użytecznym źródłem wiedzy i wskazówek dla pracodawców, którzy pragną własnymi siłami zmodyfikować funkcjonujący system, wprowadzić nowe narzędzia motywacyjne i dokonać koniecznych zmian w kulturze zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10382.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-173.
U podstaw monografii leżał zamiar autorów inspirowania oraz pobudzania przedsiębiorczych postaw i praktycznej aktywności wszystkich tych, dla których celem i płaszczyzną działania jest konkurencyjna turystyka w regionie. Treść opracowania została podzielona na dwie części. Pierwsza część obejmuje podstawowe zagadnienia związane z aktualnie rozumianym zarządzaniem konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach oraz ze strategicznym znaczeniem marki w turystyce. Druga część książki jest efektem badań empirycznych nad uwarunkowaniami konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach. Wyodrębnione zostały tu czynniki i profile konkurencyjności zarządzania, ocena lokalnego otoczenia firm turystycznych i ocena systemów zarządzania przedsiębiorstw turystycznych. Książka jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu na globalnym rynku turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11391 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11390.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12590.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Teksty Pomocnicze / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Skrypt jest przeznaczony dla studentów i uczestników różnego rodzaju kursów dokształcających w zakresie kierowania organizacjami i zespołami ludzkimi. Układ treści tomu 1 nie wyczerpuje w całości wszystkich zagadnień wynikających z programu nauczania przedmiotu "organizacja i zarządzanie" na studiach ekonomicznych. Materiały prezentowane w niniejszym skrypcie zostały w całości opracowane w Zakładzie Organizacji i Zarządzania WNE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7157 [Magazyn 1], P.7156 [Magazyn 1], P.7158 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8032.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8031.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Management teams : why they succeed or fail, 2004
Bibliogr. s. 216. Indeks.
Książka jest poświęcona problematyce zarządzania opartego na teorii ról zespołowych. Teoria ta powstała w wyniku dziewięcioletnich badań prowadzonych przez Mereditha Belbina i jego współpracowników w Henley Management College. Uczestnicy kursu dla wyższej kadry menedżerskiej zostali tam poddani testom psychometrycznym, wykonywali także zadania menedżerskie w różnych zespołach. Eksperyment miał na celu wykazanie wpływu zespołowych decyzji na wyniki finansowe i sukces grupy. Wyłoniono wówczas grupy zachowań nazwane rolami zespołowymi. Wyniki eksperymentu zostały opisane w niniejszej publikacji. Pozwolą one czytelnikom nie tylko lepiej zrozumieć zasady pracy w zespole, wykorzystać swoje mocne strony, nauczyć się rozwijać role zespołowe, ale także zdobyć umiejętność efektywnego rekrutowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10379.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejszy podręcznik adresowany jest do wszystkich pragnących poznać praktyczne zarządzanie organizacjami. W publikacji omówiono nastepujące zagadnienia: proces i funkcje zarządzania, kierowanie procesem zarządzania, organizacja i jej otoczenie, struktura społeczna organizacji, nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie strategiczne, zarządzanie zmianami, tworzenie wiedzy i zarządzanie innowacjami w organizacji, zarządzanie międzynarodowe, etyka w biznesie, zarządzanie operacyjne, nadzór właścicielski w zarządzaniu spółką kapitałową oraz współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest bogato ilustrowany rysunkami, tablicami oraz przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11514.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12747.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Książce nadano konwencję "ABC", rozumianą jako encyklopedyczne podejście do wybranej problematyki. Zaproponowany układ treści zapewnia łatwość w korzystaniu z opracowania. Książka stanowi kompendium wiedzy o poszczególnych koncepcjach i metodach, jednocześnie wskazując źródła umożliwiające bliższe zapoznanie sie z konkretnym narzędziem zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7869.IX.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7041.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7868.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4232 [Magazyn 2], P.3438 [Magazyn 1], P.3437 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 325-334. Indeks.
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu i finansów. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania finansami. Autor uwzględnił specyfikę branży turystycznej, przeprowadził analizę wskaźników przykładowego przedsiębiorstwa turystycznego, omówił jego działalność bieżącą oraz kwestie podatkowe. Poruszył również problematykę głośnych ostatnio bankructw biur turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11141 [Magazyn 1], P.11142 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12134.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12133.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej