rozmowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Bachman Dorota
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Goebel Urszula
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Linde Boris von der
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Piech Łukasz
(1)
Porosto Wiesław
(1)
Rzycka Olga
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Tomaszewski Wojciech (menedżer)
(1)
Wójcik Grzegorz (menedżer)
(1)
Zagórski Marek (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
MENTORING
(1)
OCENY PRACOWNIKÓW
(1)
ROZMOWA
(1)
Sklepy internetowe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
rozmowa
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
bezpieczeństwo
(124)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
terroryzm
(86)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Indeks.
Umiejętność prowadzenia rozmów odgrywa w życiu zawodowym bardzo dużą rolę, zwłaszcza w przypadku osób zajmujących kierownicze stanowiska. Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą - gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11001.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9385.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. s. 305-307. Indeks.
Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10394.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
System ocen powinien sprzyjać otwartej polityce informacyjnej, wzmacniać motywację pracowników, a przez to przyczyniać się do sukcesu firmy. Publikacja oferuje kompleksowe ujęcie tematu, a jednocześnie ma charakter praktyczny - zawiera liczne przykłady i studia przypadków oraz zestaw proponowanych formularzy oceny pracowników. Jest więc przydatna zarówno dla kadry kierowniczej i pracowników działów personalnych firm, jak i studentów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5514.IX.4.2 [Czytelnia C], 6317.IX.4.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej