reengineering
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gitling Maciej
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Jeston John
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Maleyeff John 1955-
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Rącka Izabela
(1)
Smans Philippe
(1)
Smutek Halina
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Turyna Jan
(1)
Zawadzki Janusz (politologia)
(1)
Zimniewicz Kazimierz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Anglia
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(24)
angielski
(2)
Temat
ZARZĄDZANIE
(18)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(8)
KADRY
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
BENCHMARKING
(2)
Zarządzanie
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Biznesplan
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
DECYZJE
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PŁACA
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PODRĘCZNIKI
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
reengineering
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(277)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
sport
(157)
finanse
(156)
writing
(154)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
bezpieczeństwo
(122)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
przywództwo
(85)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorka podejmuje problematykę obejmującą opracowanie koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami sektora publicznego. Zgodnie z kierunkiem rozwoju procesów globalnych w gospodarce światowej i modelowaniem przedsięwzięć związanych z wprowadzeniem do Unii Europejskiej przedsiębiorstwa te stoją wobec konieczności osiągnięcia konkurencyjności na rynkach światowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4405 [Magazyn 1], 4863 [Magazyn 2], 6227 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4862.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-245.
Książka poświęcona jest zarządzaniu zmianami w przedsiębiorstwie. Autor przyjął jako punkt wyjścia stwierdzenie, że możliwości utrzymania, a następnie poprawy konkurencyjności uzależnione są od zdolności prowadzenia przez przedsiębiorstwo działań restrukturyzacyjnych, wspieranych wdrażaniem nowoczesnych technologii, zwłaszcza technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Charakter zmian otoczenia, w jakim funkcjonują przedsiębiorstwa powoduje z kolei, iż działania te będą miały charakter zmian ciągłych. Wśród wielu korzyści takiego podejścia Autor na czołowym miejscu stawia "nabycie przez firmę cech organizacji szczupłej, zwinnej i elastycznej oraz osiągnięcie poziomu rozwoju organizacji inteligentnej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10308.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejszy podręcznik adresowany jest do wszystkich pragnących poznać praktyczne zarządzanie organizacjami. W publikacji omówiono nastepujące zagadnienia: proces i funkcje zarządzania, kierowanie procesem zarządzania, organizacja i jej otoczenie, struktura społeczna organizacji, nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie strategiczne, zarządzanie zmianami, tworzenie wiedzy i zarządzanie innowacjami w organizacji, zarządzanie międzynarodowe, etyka w biznesie, zarządzanie operacyjne, nadzór właścicielski w zarządzaniu spółką kapitałową oraz współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest bogato ilustrowany rysunkami, tablicami oraz przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11514.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12747.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-211.
W pracy podjęta została próba zarysowania teoretyczno-metodologicznych aspektów logistycznego łańcucha tworzenia wartości oraz wstępnej identyfikacji jego struktury, w szczególności tworzących tę strukturę procesów logistycznych oraz potencjałów efektów i wartości dodanej. Intencją autorów jest ukazanie kluczowej roli zintegrowanych logistycznych procesów tworzenia wartości realizowanych w ramach przedsiębiorstwa i w relacjach pomiędzy przedsiębiorstwami. Zasadnicze znaczenie ma w tym względzie logistyczny łańcuch tworzenia wartości, umożliwiający rozpoznanie, wytworzenie i dostarczenie właściwej wartości dodanej dla klientów i dla przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9792.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm. Umiejętnie łączy jakościowo-psychologiczne aspekty zarządzania z podejściem ilościowo-informatycznym. W licznych przykładach przedstawia praktyczne zastosowania prezentowanych koncepcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3378 [Magazyn 1], P.3379 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4202.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4201.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: Benchmarking for people managers.
Bibliogr. s. 227-231. Indeks.
Książka wprowadza czytelnika w zagadnienia związane z projektowaniem i realizacją procesu benchmarkingu w zakresie usprawniania zarządzania personelem. Poruszone w niej zostały następujące kwestie: istota i zakres stosowania benchmarkingu, znaczenie działu zasobów ludzkich w przeprowadzaniu procesu benchmarkingu, wpływ kultury i wartości organizacyjnych na projektowanie procesu benchmarkingu, tworzenie programu pilotażowego, zaangażowanie konsultantów zewnętrznych w proces analizy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6352.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to podręcznik prezentujący najnowocześniejsze zasady i sposoby zarządzania przedsiębiorstwem przy założeniu, że cele przedsiębiorstwa muszą uwzględniać interesy: akcjonariuszy, pracowników, klientów i społeczeństwa. Autor skoncentrował się na najważniejszych kwestiach (finansowych, marketingowych, personalnych), prezentując je m.in. w obszarach zarządzania: strategicznego, jakością, projektami, sieciowego, zmianami, procesami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1856.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
O zarządzaniu słów kilka / Maciej Cieślicki. - Gorzów Wielkopolski : Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim, cop. 2001. - 226 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka poświęcona jest złożonej oraz wielowątkowej problematyce organizacji i zarządzania instytucją, oraz szczególnym jej przykładzie jaki stanowi przedsiębiorstwo. Generalnie traktuje ona o funkcjach zarządzania oraz wybranych, uznanych przez Autora, problemach ważnych, o których student powinien wiedzieć i mieć do nich określony stosunek, jako swoiste minimum wiedzy w wykładanym toku studiów przedmiocie podstawy zarządzania. Książka stanowi opracowanie dojrzałe, kompleksowe, pod wieloma względami nowatorskie o istotnych walorach poznawczych i dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1373.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck)
Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową), neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania, uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania, koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma), ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa i wirtualna), koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10884.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks s. 280-283
Bibliografia s. 270-276
Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami - jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania. Przedstawiono w nim m.in.: podstawowe definicje organizacji oraz opis ich najważniejszych modeli, koncepcje różnych szkół zarządzania i ewolucję podejścia do zarządzania organizacją, najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem współczesną organizacją, takie jak: strategie organizacyjne, podejście do innowacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, kultura organizacyjna, podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu. Książka jest adresowana do wykładowców i studentów szkół państwowych i prywatnych na kierunkach: zarządzanie (do przedmiotu podstawy zarządzania), prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, polityka społeczna, administracja publiczna, a także do praktyków gospodarczych i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7793 [Magazyn 1], 8800.IX.1 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7792.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8799.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wydanie uaktualnione, poszerzone między innymi o najnowszą, innowacyjną koncepcję pt: Zarządzanie jutra, Prakseologiczną teorię zarządzania, Koncepcję kreatywnej kontroli czy Partnerstwo publiczno-prywatne oraz uzupełnione nowymi pozycjami literatury. Książka jest rezultatem aktywności pracowników i współpracowników skupionych wokół ówczesnego Zakładu Metod i Technik Zarządzania Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG w Warszawie. Katedrą od początku jej powstania kieruje prof. zw. dr hab. Stanisław Sudoł dr hc.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8943.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10511.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 313-324.
Współczesne organizacje składają się z wzajemnie ze sobą połączonych części (systemów), w których czynnik ludzki jest najważniejszy, bowiem realizuje wspólne określone cele dla powodzenia organizacji jako całości. W niniejszym opracowaniu punktem odniesienia jest człowiek. Praca przedstawia organizację jako system społeczny, prezentuje wybrane kierunki organizacji procesów pracy, zagadnienie stosunków międzyludzkich i konfliktów w pracy, władzy i przywództwa w organizacji, odnosi się do kultury organizacyjnej oraz etycznego wymiaru zarządzania organizacjami. Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12883.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13992.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This book has helped leaders and BPM practitioners successfully implement BPM projects, enabling them to add impactful and measurable value to their organizations. The book offers a unique emphasis on BPM\'s interrelationship with organizational management, culture, and leadership.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21510.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest monografią napisaną przez autorów zajmujących się problematyką zarządzania z punktu widzenia zarówno teorii, jak i praktyki. Celem jej jest przedstawienie w sposób skondensowany rekomendowanych problemów projektowania i zastosowania Decyzyjnych Systemów Zarządzania (DSZ). Dobór materiału podporządkowano kryterium praktycznej użyteczności dla jak najszerszego obszaru zastosowań. Omówiono kluczowe zagadnienia w projektowaniu DSZ z punktu widzenia istniejących doświadczeń jak i przewidywanych kierunków rozwoju zastosowań współczesnych metod i narzędzi wspierających procesy podejmowania decyzji. Ta interdyscyplinarna książka składa się z sześciu części: pojęcia, projektowanie i procesy decyzyjne, informacyjne wspomaganie DSZ, narzędzia tego wspomagania, otoczenie DSZ i wreszcie ocenę i doskonalenie DSZ. W prezentacji materiału zastosowano podejście projektowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12221 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12220.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13338.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Podręcznik jest pomocą naukową do przedmiotu organizacja i zarządzanie. Podstawowe zadanie, które postawił sobie autor, to przekonanie Czytelników, iż zarządzanie nie musi być trudne. Zakres tematyczny książki można przedstawić za pomocą następującej triady: organizacja, zarządzanie, menedżer. Punkt ciężkości wykładu został położony na osobę menedżera i proces zarządzania organizacją. Menedżer w zależności od posiadanych umiejętności i szczęścia może doprowadzić organizację do rozkwitu, wegetacji lub upadku. Umiejętności są czynnikiem obiektywnym, wskazówki, jak je doskonalić, zawiera podręcznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12516 [Magazyn 1], P.12515.IX.1 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5230.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6417.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Zakres tematyczny rozpatrywanych w podręczniku zagadnień obejmuje wszystkie ważniejsze problemy dotyczące metod gospodarowania oraz mechanizmów funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw rynkowych z uwzględnieniem aktualnej wiedzy i szeregu rozwiązań normatywnych, które zostały wprowadzone do przedsiębiorstw po 1990 roku. Dzięki temu podręcznik stanowi syntezę wiedzy specjalistycznej; w pewnej mierze jest ona też podsumowaniem wyników badań własnych autorów [...]. Przedmiot, treść i zakres [...] opracowania powodują, że podręcznik może stanowić odpowiednią pomoc w opanowaniu wiedzy o przedsiębiorstwie dla studentów nie tylko studiów ekonomicznych, ale także uniwersyteckich i politechnicznych. Dodać jednocześnie należy, że może on również być przydatny i wykorzystany przez kadrę kierowniczą przedsiębiorstw".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2550 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3795.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Providing clear guidance for anyone servicing internal or external customers, this book offers a framework for analyzing and managing quality using a comprehensive closed-loop approach. This book cuts through the complexities of the mantra ‘better, cheaper, faster’ (BCF) and offers procedures for the evaluation of customer needs, the determination of performance metrics, and the design of effective customer satisfaction surveys. It details basic statistical techniques and packages the framework, procedures, and methods into a management construct that includes external quality certification systems and internal performance management systems. Importantly, the book also describes how these systems can be implemented in a virtual workplace. This quality management book will be essential to service-oriented firms (financial, government, healthcare, hospitality, etc.), as well as any firm with internal customer service processes such as human resource management, purchasing, and accounting. Professionals at all levels, corporate trainers, and students will welcome this book’s common set of principles and tools, accompanied by many case studies that illustrate how they are applied in various environments.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21544.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W skrypcie przedstawiono kilka metod i technik zarządzania, których charakterystyka może być treścią wykładu lub pomocą dla przedsiębiorstwa ulepszającego swą działalność przez ich zastosowanie. Charakteryzując treść opracowania, chcielibyśmy zwrócić uwagę na wzajemne powiązania merytoryczne i metodyczne poszczególnych metod, technik i ich modyfikacji, których jest już wiele, a także na ich równoległe stosowanie w różnych obszarach tych samych przedsiębiorstw. Istnieje też powinowactwo określonych metod i technik oraz stylów i struktur zarządzania, które sprzyjają, bądź nie sprzyjają, wprowadzaniu właśnie tych, a nie innych narzędzi zarządzania w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2717.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 227-230 i przy rozdz.
Podręcznik dotyczy szeroko pojętego zarządzania organizacjami. Zawiera materiały dotyczące podstaw zarządzania, a w poszczególnych rozdziałach skupia się na: stylach i funkcjach zarządzania, współczesnych metodach zarządania, zarządzaniu wiedzą, zarządzaniu czasem, zarządzaniu przez komunikowanie, zarządzaniu przez cele, zarządzaniu przez konflikt i teorii motywacji. Na końcu każdego rozdziału, oprócz podstawowej literatury, znajduje się zestaw pytań kontrolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15138.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szybki rozwój międzynarodowych kontaktów i globalizacja zjawisk gospodarczych powodują, że w przyspieszonym tempie zacierają się różnice, a uwypuklają podobieństwa procesów ekonomicznych prowadząc do upowszechnienia pewnych standardów, które przekraczają granice państw, a nawet kontynentów. Standardami takimi stają się systemy zapewnienia jakości, o których traktuje niniejsza książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3744 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2521.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej