radio
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Ceramella Nick
(1)
Christopher David (1958- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorman Lyn
(1)
Ibbotson Trevor
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Lee Elizabeth
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McNair Brian (1959- )
(1)
Rudin Richard
(1)
Sadza Agata
(1)
Więczkowska Małgorzata
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Wrońska Marta (nauki pedagogiczne)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
nieznany (us)
(2)
Anglia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(7)
angielski
(2)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Temat
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(6)
DZIENNIKARSTWO
(2)
DZIENNIKARZE
(1)
Dziennikarstwo
(1)
INTERNET
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
MARKETING
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
REKLAMA
(1)
TELEKOMUNIKACJA
(1)
TELEWIZJA
(1)
WIELKA BRYTANIA
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
English language
(732)
teaching
(572)
przedsiębiorstwo
(485)
zarządzanie
(404)
turystyka
(352)
radio
(-)
beletrystyka
(302)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(277)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(172)
samorząd terytorialny
(167)
psychologia
(163)
grammar
(162)
sport
(157)
finanse
(156)
writing
(154)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
pielęgniarstwo
(138)
English
(137)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
bezpieczeństwo
(122)
organizacja
(122)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(108)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
learning
(101)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
English novel
(96)
thriller
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
komunikacja
(84)
9 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Cambridge English for the Media / Nick Ceramella and Elizabeth Lee. - Cambridge [etc] : Cambridge University Press, 2008. - 112 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 płyta (audio CD ; 12 cm).
(Professional English)
(Cambridge English for...)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Cambridge English for the Media is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English for their studies or work in the media. The course can be used in the classroom or for self-study. The eight standalone units cover topics common to a range of media-related fields, including newspapers, radio, TV, film and advertising. Authentic activities based on everyday work scenarios - such as producing and editing for print, radio and screen - make the course practical and motivating.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12820.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13901.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
British culture : an introduction / David Christopher. - Ed. 2. - New York : Routledge, 2006. - XXIII, 292 s. : il. ; 23 cm.
Completely amended and updated to include cultural events since 1997, this very welcome second edition is the complete introduction to culture and the arts in Britain today. Exploring issues such as language, the novel and poetry, theatre, TV, and radio, David P. Christopher takes a factual approach and investigates the key movements of British culture, setting them in a clear, historical context. Extensively illustrated and incredibly student-friendly, the chapters focus on key themes including politics, the media and language, with emphasis on outstanding artists in each area, and strengthens reading and study skills through follow-up activities and suggestions for further reading at the end of each chapter. This exciting second edition includes: a more in-depth analysis of films and novels extended analyses of the subjects for students new to British culture fully revised and updated chapters two brand new chapters on sport and print media authentic extracts from novels, plays and TV series discussion of recent cultural events such as the building of the London Gherkin, and the phenomenon of the Harry Potter novels. David P. Christopher's book is an engaging study of the art of contemporary life and is a must-have for the bookshelf of any student of modern Britain.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9183.XXIV.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10877.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. okł.: Zarys historii i rozwoju mediów.
Przydatne kompendium wiedzy o mediach, polecane zwłaszcza studentom dziennikarstwa. Autor przedstawia najważniejsze wynalazki, udoskonalające komunikację medialną w szerokim kontekście historycznym i społecznym. Praca zawiera też zestawienie chronologiczne ważniejszych wydarzeń w historii mediów oraz tematy samodzielnego przemyślenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3306 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2115.VI.11 [Czytelnia B], P.2116.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Media.)
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu. Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14781.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15520.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : "Difin", 2010. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Marketing medialny to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10606.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10605.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
News and Journalism in the UK / Brian McNair. - 2nd ed. - London, New York : Routledge, 1996. - XIII, 234 s. ; 22 cm.
(Communication and society)
Written especially for students, "News and Journalism in the UK" provides a comprehensive introduction to the political, economic and regulatory environments of British press and broadcast journalism. Brian McNair surveys the industry in a period of radical change, taking stock of what the British journalistic media have come through in the 1980s and 1990s, assessing where they are going. Intergrating both academic and professional perspectives on journalism, Brian McNair identifies the main issues now confronting the industry. The book includes separate chapters devoted to the social history and contemporary role of journalism; analysis of the impact of such key events as the 'Wapping revolution' and the establishment of Sky news on regional and national UK journalism; a review of current debates on media ownership and regulation. This second editon is fully revised and updated to include discussion of such issues as the changing political allegiances of the Murdoch press; the impact of the newspaper price war on circulation; the fortunes of the Mirror Group post-Maxwell; key changes in press ownership such as the sales of the Observer and Thomson Regional Newspapers; and the increasing pressures being faced by broadcast journalists in their reporting of political affairs.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9530 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11266.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
An introduction to journalism : essential techniques and background knowledge / Richard Rudin, Trevor Ibbotson. - First published, reprinted. - Amsterdam : Focal Press, 2003 - XI, 351 pages : illustrations ; 25 cm
Includes bibliographical references and index.
Anyone studying journalism, or training for the industry, will benefit from the broad scope of information and guidance packed into this textbook. Those already employed in journalism or related areas will also find it useful as a reference book. Essential techniques employed by journalists working across all media are supplemented with detailed sections on the workings of public administration, law, health and safety, regulation and training. Each chapter concludes with suggested learning activities and an extensive list of resources for further study and investigation. The approach throughout chapters covering background issues (e.g. law) is 'journalism centred': all topics are related to the interests and concerns of journalists and journalism. Students of the City and Guilds Diploma in Media Techniques will find the book particularly relevant to their studies as it has been developed to reflect the syllabus of this course. Exercises, checklists and further reading recommendations are provided to aid learning and maximize success A unique gathering of information to introduce the major issues and practice of print, broadcast and online journalism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19024.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19023.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczenie dzieci i młodzieży rozsądnego korzystania z mediów jest jednym z najważniejszych zadań wychowawczych w rodzinie i w szkole. Do mediów można wychować jedynie przez media. Należy nauczyć dzieci i młodzież odczytywać ich język, ukazywać im sposoby manipulacji, rozmawiać o tym, z czym stykająsię w mediach. Jest to proces długotrwały. Książka jest pomocą dla rodziców i wychowawców. Pozycja składa się z cztery części, z których każda ma inne zadanie. Część pierwsza: Dziecko w świecie mediów, opisuje mechanizmy działania mediów, ich funkcje i cele oraz wpływ, jaki mają na dzieci. Część druga: Kolorowy świat mediów, zawiera charakterystykę poszczególnych środków przekazuoraz sposoby ich oddziaływania na dzieci. Część trzecia: Co wciąga twoje dziecko?, ostrzega przed zagrożeniami, na jakie może być narażone dziecko korzystające z mediów. Część czwarta: Jak chronić swoje dziecko?, zawiera praktyczne porady dotyczące tego, jak wzmocnić odporność medialną dzieci oraz jak przeciwdziałać wcześniej opisanym zagrożeniom. (fragment Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14575.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla każdego rozsądnie postrzegającego współczesny świat dziennikarza, polityka, medioznawcy, czy po prostu człowieka, jest rzeczą bezdyskusyjną, że media są coraz bardziej istotnym elementem współczesnego społeczeństwa. Co więcej, odgrywają one coraz poważniejszą rolę w życiu politycznym, dla wielu odbiorców są głównym źródłem wiedzy o kraju i świecie i w dużym stopniu wpływają na ludzką świadomość, sposób myślenia, opinie, oceny, postawy i zachowania. Dlatego tak ważne jest, aby medialny przekaz był rzetelny i obiektywny, gdyż tylko wtedy odbiorcy mogą mieć do dziennikarzy zaufanie, a dziennikarze mogą odczuwać satysfakcję, że na to zaufanie rzeczywiście zapracowali. Przypuszczam, że recenzowana praca zainteresuje stosunkowo szeroki krąg odbiorców, począwszy od politologów, medioznawców, socjologów, kulturoznawców aż po praktyków życia politycznego, dziennikarzy, nauczycieli czy po prostu osoby zainteresowane zmieniającą się rzeczywistością, funkcjonowaniem mediów i pracą dziennikarzy. Dlatego też z pełnym przekonaniem rekomenduję wydanie tej książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15518.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej