przedsiębiorstwo
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(485)
Forma i typ
Książki
(482)
Publikacje naukowe
(41)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Publikacje fachowe
(15)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(468)
dostępne
(446)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(188)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(279)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(468)
Autor
Grzywacz Jacek
(6)
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(5)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(4)
Baruk Jerzy
(3)
Blaik Piotr
(3)
Ciesielski Marek
(3)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Gorynia Marian (1956- )
(3)
Gołębiowski Tomasz
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Karpuś Piotr
(3)
Kotowska Beata
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Nowacki Robert
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Podstawka Marian
(3)
Skrzypek Jerzy
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław
(3)
Tokarski Maciej
(3)
Uziębło Aldona (ekonomia)
(3)
Węcławski Jerzy (1953- )
(3)
Łączak Andrzej
(3)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bełz Grzegorz
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Brdulak Halina
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czyżewska Marta
(2)
Dec Paweł (ekonomia)
(2)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Glinka Beata
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(2)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(2)
Jachna Tomasz (1950 - )
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Jamka Beata (1961- )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Janasz Władysław (1940- )
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kidyba Andrzej (1957- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Koliński Adam
(2)
Komorowski Jan
(2)
Kowalak Robert
(2)
Kołosowska Bożena (1956- )
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Leśniewski Michał Adam
(2)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(2)
Marciniak Stefan (1928- )
(2)
Marek Stanisław
(2)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
McCrary Stuart A
(2)
Michalski Grzegorz (ekonomista)
(2)
Milewski Roman (1940-2001)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Morawska Sylwia
(2)
Moszkowicz Mieczysław (1946- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Panfil Marek
(2)
Paszkowski Jerzy
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pomykalska Bożyna
(2)
Pomykalski Przemysław
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Radło Mariusz-Jan
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rymarczyk Jan (1944- )
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Sankowska Anna
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sitko Jacek
(2)
Skalik Jan
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobiecki Roman (1954- )
(2)
Stajniak Maciej
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Szatkowski Kazimierz
(2)
Szczepankowski Piotr
(2)
Szwajca Danuta
(2)
Tokarski Andrzej
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(241)
2000 - 2009
(216)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(57)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(485)
Język
polski
(484)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(25)
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorcy
(3)
Maklerzy giełdowi
(2)
Pracownicy banków
(2)
Technikum
(2)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(263)
ZARZĄDZANIE
(74)
INNOWACJE
(32)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(28)
Przedsiębiorstwo
(20)
KADRY
(17)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(15)
MARKETING
(13)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(13)
Finanse przedsiębiorstwa
(11)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(11)
Zarządzanie
(11)
PODRĘCZNIKI
(10)
RACHUNKOWOŚĆ
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(9)
FINANSE
(8)
Innowacje
(8)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(8)
GLOBALIZACJA
(7)
OTOCZENIE FIRMY
(7)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(7)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(7)
EKONOMIA
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
MIKROEKONOMIA
(6)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(6)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(6)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(6)
CONTROLLING
(5)
EKOROZWÓJ
(5)
GOSPODARKA
(5)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(5)
KONKURENCJA
(5)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(5)
POLSKA
(5)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(5)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(4)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(4)
UPADŁOŚĆ
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(3)
Analiza finansowa
(3)
Ekonomia
(3)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(3)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
KRYZYS GOSPODARCZY
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
Mikroekonomia
(3)
OUTSOURCING
(3)
Organizacja
(3)
Organizacje
(3)
Otoczenie firmy
(3)
PODATEK
(3)
PRAWO HANDLOWE
(3)
PRODUKCJA
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
RYNEK FINANSOWY
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(2)
ANALIZA WARTOŚCI
(2)
BANKI
(2)
BUDOWNICTWO
(2)
BUDŻETY TERENOWE
(2)
DECYZJE
(2)
Decyzje
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
ETYKA BIZNESU
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
FACTORING
(2)
Finanse
(2)
Finansowanie
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
Gospodarka magazynowa
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Inwestycje
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Logistyka
(2)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Magazynowanie
(2)
ORGANIZACJA
(2)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(2)
PORADNIKI
(2)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
RYZYKO UBEZPIECZENIOWE
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
Temat: czas
2001-
(32)
1989-
(9)
2001-0
(9)
1901-2000
(5)
1989-2000
(3)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Azja
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
POMORSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(74)
Podręcznik
(55)
PODRĘCZNIKI
(22)
Monografia
(15)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(7)
Opracowanie
(6)
PORADNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Raport z badań
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
INFORMATORY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(41)
Zarządzanie i marketing
(31)
Transport i logistyka
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
English language
(732)
teaching
(572)
przedsiębiorstwo
(485)
zarządzanie
(404)
turystyka
(352)
beletrystyka
(302)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(277)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(172)
samorząd terytorialny
(167)
psychologia
(163)
grammar
(162)
sport
(157)
finanse
(156)
writing
(154)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
pielęgniarstwo
(138)
English
(137)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
bezpieczeństwo
(122)
organizacja
(122)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(108)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
learning
(101)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
English novel
(96)
thriller
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
komunikacja
(84)
485 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe : Seria Specjalna : Monografie)
Przedsiębiorstwo operuje w środowisku, które ze względu na swoją zmienną naturę, wymaga ciągłej weryfikacji i dopasowywania się. Jedną z wielu cech tego środowiska jest ścisłe powiązanie przedsiębiorstwa ze środowiskiem naturalnym. Przedsiębiorstwo funkcje w środowisku, od którego to bierze niezbędne surowce i energię, zapewniając w tym samym czasie swoje produkty, jak i ich negatywne skutki. Ograniczone możliwości środowiska naturalnego jeśli chodzi o zapewnienie surowców naturalnych i radzenie sobie z zanieczyszczeniem, są podstawą wprowadzenia zrównoważonego rozwoju. Autor niniejszej pracy porusza problem ochroną środowiska z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3796.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliogr. s. 211-217.
Współcześnie przedsiębiorstwa obarcza się odpowiedzialnością nie tylko za zanieczyszczanie środowiska, ale również za efekty społeczne, jak likwidacja miejsc pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, różnice społeczne. Oczekuje się, że przedsiębiorstwa nie tylko będą dostarczać wyroby i usługi, ale też będą uczestniczyć w rozwiązywaniu problemów społecznych. Autorka pokazała w książce społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw wobec wymagań efektywności ekonomicznej i wzrostu konkurencyjności. Zostały więc przedstawione: orientacja społeczna przedsiębiorstw, rozwój i strategie społecznej odpowiedzialności, zarządzanie relacjami społecznymi przedsiębiorstwa, działalność społeczna. Książka jest przeznaczona dla praktyków zarządzania i studentów kierunków ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8797.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10270.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potencjał ludzki w organizacji / Marek Adamiec. - Warszawa : Difin, 2011. - 295 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 281-290.
"Zaletą recenzowanej pracy jest to, że jest ona wszechstronna, "kompletna" to znaczy daje nie tylko opis nowych uwarunkowań pracy zawodowej we współczesnym świecie i uzasadnia zapotrzebowanie na nowy typ pracownika, nie tylko opisuje realia współczesności, ale dokładnie objaśnia, jak postępować, jak radzić sobie w nowych uwarunkowaniach społeczno-zawodowych. Czytelnik dowiaduje się, jak prowadzić wywiad otwierający potencjał, jak prowadzić bilans osobistych dokonań pracowników, jak stawiać wyzwania, jak zarządzać sobą i troszczyć się o siebie. Każdy problem jest dokładnie i jasno zaprezentowany, chociaż niektóre stwierdzenia Autora można uznać za kontrowersyjne, lub przynajmniej za dyskusyjne. Zamiarem Autora było najwyraźniej powiedzenie możliwie wszystkiego o potencjale ludzkim w organizacji i trzeba przyznać, że cel osiągnął. Ze względu na liczbę problemów poddanych dyskusji i pogłębionej analizie praca z pewnością zasługuje na opublikowanie". (fragment recenzji prof. dr hab. Grażyny Mendeckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13023.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W prezentowanej publikacji podjęto próbę wskazania kluczowych czynników rozwoju przedsiębiorczości w realiach gospodarki opartej na wiedzy. Obszary badawcze zaprezentowane w poszczególnych częściach opracowania są związane z próbą określenia determinantów rozwoju, jak również narzędzi sprzyjających osiąganiu przewagi konkurencyjnej. Problematyka związana z przedsiębiorczością bywa utożsamiana przede wszystkim z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw. Jednak dotyczy ona wszystkich podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, bez względu na ich charakter własności, rodzaj prowadzonej działalności czy wielkość. Przedsiębiorczość to także atrybut jednstek, zatrudnionych w różnych organizacjach gospodarujących, sprzyjający akceleracji rozwoju gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4977.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5601.IX.2 [Czytelnia C], 5602.IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12164.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12163.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja prac magazynowych : magazynier logistyk / Monika Andryszak. - Wydanie I. - Puck : Wydawnictwo TD, copyright 2020. - [2], 238 stron : ilustracje ; 30 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 235-237.
Publikacja Organizacja prac magazynowych została przygotowana w celu sprawdzania wiedzy i umiejętności w zawodach technik logistyk oraz magazynier-logistyk. Może być wykorzystana jako materiał pomocniczy do prowadzenia zajęć w technikum i na KKZ w ww. zawodach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20831.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20830.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 172-233.
Celem rozważań zawartych w pracy było zdiagnozowanie ewolucji rozumienia kapitałów intelektualnego i ludzkiego w badawczym ujęciu knowledge management. W dociekaniach diagnoza została potraktowana instrumentalnie i zawężająco, jako narzędzie służące przede wszystkim identyfikacji elementów potrzebnych do skonstruowania nowego ich modelu. Część monografii poświęcona została badaniu zakresów znaczeniowych podstawowych pojęć, ich różnorodnej systematyzacji, a w ramach zgłębiania struktury rzeczywistości - propozycjom modelowego ujęcia problematyki. Zwieńczeniem rozważań, po ukazaniu kontekstu w postaci społeczeństwa wiedzy i dokonaniu przeglądu i identyfikacji różnorodnych zakresów znaczeniowych pojęć związanych z kapitałem intelektualnym i kapitałem ludzkim, jest wygenerowanie ich autorskiego modelu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13558.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14582.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewątpliwą zaletą niniejszej książki jest przejrzysta formuła prezentacji kolejnych metod służących analizie przedsiębiorstwa. Po omówieniu założeń metodologicznych autor wskazuje na praktyczny przykład zastosowania każdego z omówionych modeli w oparciu o rzeczywiste dane pochodzących ze sprawozdań finansowych (bilans oraz rachunek zysków i strat). W książce zostały ponadto omówione wybrane wskaźniki analizy finansowej, wraz ze wskazaniem ich optymalnego poziomu dla przedsiębiorstw niezagrożonych upadłością, a także przeciętnej wartości występującej w firmach postawionych w stan upadłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5179.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6381.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 156-163.
W książce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotyczące budowania potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw, tworzenia źródeł przewag konkurencyjnych oraz osiągania pożądanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wyników badań empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje młodzieży odnośnie do stosowanych instrumentów konkurowania w kategorii produktów odzieżowych. Autorka podjęła próbę skonstruowania modelu kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw odzieżowych w segmencie młodych konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11517.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12750.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10951 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5620.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7101.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 89-92.
W książce omówiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa. Pokazano, jak kadra zarządzająca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsiębiorstwo wymaga radykalnej zmiany celów i obszaru działalności. Autorzy dają odpowiedź na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsiębiorstwa, jak przeprowadzać odnowę strategiczną w przedsiębiorstwie oraz jakie są doświadczenia polskich przedsiębiorstw w tej dziedzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10306.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Lubelska)
(Rozwój regionu i organizacji wyzwaniem dla ekonomii i nauk o zarządzaniu ; 2)
Bibliografia, netografia strony: 104-112.
We współczesnym świecie innowacje stanowią rdzeń nowoczesnych strategii wzrostu gospodarczego, rozwoju przedsiębiorstw oraz wzrostu dobrobytu społecznego. Obecnie następuje przesunięcie struktur gospodarek rozwiniętych wkierunku dziedzin będących nośnikami gospodarki opartej na wiedzy. Kluczem do wzrostu konkurencyjności jest rozwój innowacji. Tylko przedsiębiorstwa innowacyjne mają szansę przetrwania i rozwoju na rynku. Skuteczność przedsiębiorców w tym zakresie uzależniona jest od przyjętych strategii oraz umiejętności i kompetencji w zarządzaniu, jak również od przyjętych rozwiązań systemowych, a więc prowadzonej polityki innowacyjnej kraju [wstęp].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19614.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19613.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5600 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7063.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10847.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr.
Głównym celem pracy jest uporządkowanie perspektyw, definicji i atrybutów przypisywanych uczącej się organizacji i organizacyjnemu uczeniu się. Praktycznym celem pracy jest wypracowanie metodyki umożliwiającej podwyższanie zdolności polskich przedsiębiorstw do uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10148.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka podejmuje problematykę obejmującą opracowanie koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami sektora publicznego. Zgodnie z kierunkiem rozwoju procesów globalnych w gospodarce światowej i modelowaniem przedsięwzięć związanych z wprowadzeniem do Unii Europejskiej przedsiębiorstwa te stoją wobec konieczności osiągnięcia konkurencyjności na rynkach światowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4405 [Magazyn 1], 4863 [Magazyn 2], 6227 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4862.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-245.
Książka poświęcona jest zarządzaniu zmianami w przedsiębiorstwie. Autor przyjął jako punkt wyjścia stwierdzenie, że możliwości utrzymania, a następnie poprawy konkurencyjności uzależnione są od zdolności prowadzenia przez przedsiębiorstwo działań restrukturyzacyjnych, wspieranych wdrażaniem nowoczesnych technologii, zwłaszcza technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Charakter zmian otoczenia, w jakim funkcjonują przedsiębiorstwa powoduje z kolei, iż działania te będą miały charakter zmian ciągłych. Wśród wielu korzyści takiego podejścia Autor na czołowym miejscu stawia "nabycie przez firmę cech organizacji szczupłej, zwinnej i elastycznej oraz osiągnięcie poziomu rozwoju organizacji inteligentnej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10308.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej