ocena pracowników
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(29)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(39)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Heyde Anke von der
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Linde Boris von der
(2)
McGee Rita
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora (1956- )
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Drozdowski Grzegorz
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Goebel Urszula
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Iwańska Katarzyna
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kopertyńska Maria Wanda
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Koszutska Olga
(1)
Król Henryk
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Nowak Mariusz
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Parys Joanna
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Rennie Ann
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sierzputowska Iwona
(1)
Suchar Marek
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Ward Peter (1942- )
(1)
Woodruffe Charles
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Temat
KADRY
(28)
ZARZĄDZANIE
(18)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(12)
MOTYWACJA PRACY
(6)
OCENY PRACOWNIKÓW
(6)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
ORGANIZACJA
(2)
ZDOLNOŚCI
(2)
CONTROLLING
(1)
KARIERA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MENTORING
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
ROZMOWA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAWÓD
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
PORADNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(486)
zarządzanie
(404)
turystyka
(352)
ocena pracowników
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(277)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
sport
(157)
finanse
(156)
writing
(154)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
bezpieczeństwo
(122)
organizacja
(122)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
komunikacja
(84)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Potencjał ludzki w organizacji / Marek Adamiec. - Warszawa : Difin, 2011. - 295 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 281-290.
"Zaletą recenzowanej pracy jest to, że jest ona wszechstronna, "kompletna" to znaczy daje nie tylko opis nowych uwarunkowań pracy zawodowej we współczesnym świecie i uzasadnia zapotrzebowanie na nowy typ pracownika, nie tylko opisuje realia współczesności, ale dokładnie objaśnia, jak postępować, jak radzić sobie w nowych uwarunkowaniach społeczno-zawodowych. Czytelnik dowiaduje się, jak prowadzić wywiad otwierający potencjał, jak prowadzić bilans osobistych dokonań pracowników, jak stawiać wyzwania, jak zarządzać sobą i troszczyć się o siebie. Każdy problem jest dokładnie i jasno zaprezentowany, chociaż niektóre stwierdzenia Autora można uznać za kontrowersyjne, lub przynajmniej za dyskusyjne. Zamiarem Autora było najwyraźniej powiedzenie możliwie wszystkiego o potencjale ludzkim w organizacji i trzeba przyznać, że cel osiągnął. Ze względu na liczbę problemów poddanych dyskusji i pogłębionej analizie praca z pewnością zasługuje na opublikowanie". (fragment recenzji prof. dr hab. Grażyny Mendeckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13023.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-280 i przy rozdz.
Autor prezentuje szerokie spektrum zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami pracy w organizacji. Można tu znaleźć wiedzę, która powinna być wdrażana do praktyki zarządzania. W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji, a także ocena pracy pracowników, przywództwo i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2674.IX.4.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 341-372. Indeksy.
Założeniem książki oddawanej do rąk Czytelników jest przedstawienie wybranych, zdaniem zespołu autorów najważniejszych, aspektów psychicznego funkcjonowania człowieka i obszarów jego aktywności w środowisku materialnym i społecznym. Prezentowane zagadnienia ujęte zostały w trzech perspektywach: indywidualnych procesów i właściwości psychicznych jednostki, relacji z ludźmi, pozytywnych i negatywnych następstw relacji ze środowiskiem materialnym i społecznym. Autorzy opisują między innymi: emocje i motywacje człowieka, temperament i osobowość, relacje rodzinne i intymne człowieka, psychologiczną analizę pracy i człowieka w pracy, relacje społeczne, stres i radzenie sobie z nim, zaburzenia psychiczne i ich skutki dla relacji społecznych. Dodatkowym walorem opracowania jest wzbogacenie rozważań teoretycznych wynikami badań empirycznych prowadzonych przez autorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11875 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11874.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13056.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Partnership HR : new norms for effective recruitment, performance, and training of today's workforce, 2007.
Indeks.
"Partnerski HR" to nowe ujęcie istoty działań z zakresu "human resources". To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie były tak oczywiste. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy. Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które kładzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości. W książce zawarto wiele cennych rad dla specjalistów ds. HR, w tym odpowiedzi na pytania: jak przeprowadzić dobrą rekrutację, jak utrzymać najlepszych pracowników, jak ich oceniać, jak ich szkolić. Autor przekonująco wskazuje na konieczność uznania kapitału ludzkiego jako równego kapitałowi finansowemu. To ludzie bowiem i tkwiący w nich potencjał mają decydujący wpływ na to, czy praca będzie wykonana tak, jak należy, i czy wpłynie korzystnie na rozwój przedsiębiorstwa. Ich morale i zaangażowanie, otwartość i gotowość do współpracy określają jakość biznesowego wyniku, który pozwoli nie tylko przetrwać, lecz także śmiało patrzeć w przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13829.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14792.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Na okł. podtyt.: zestaw narzędzi.
Tyt. oryg.: Talent management and succession planning, 2007.
Bibliogr. s. 409-411.
Książka jest doskonałym źródłem nowoczesnych metod zarządzania talentami i planowania ścieżek karier wspomagających efektywne funkcjonowanie całej organizacji. 41 specjalistycznych narzędzi, które zostały tu przedstawione, umożliwia skuteczne: zidentyfikowanie talentów, pozyskiwanie talentów z zewnątrz, zaplanowanie rozwoju pracwników oraz ścieżek ich karier, utrzymanie wartościowych pracowników i ochronienie ich przed zakusami konkurencji. W książce opisano również zalecane działania w razie odejścia kluczowych pracowników. Książka zawiera listy kontrolne, ćwiczenia i użyteczne wskazówki poparte najlepszymi biznesowymi praktykami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12741.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 484-516 i przy rozdz.
Książka przedstawia najważniejsze problemy współczesnej psychologii pracy i organizacji z punktu widzenia prawa pracy obowiązującego w Unii Europejskiej. Poszczególne rozdziały omawiają kwestie analizy pracy i tworzenia jej struktury, selekcję i szkolenie pracowników, oceny pracownicze, stres i wprowadzanie zmian w organizacji. Szczególną uwagę poświęcono kwestii kierowania i zarządzania, motywowania oraz zespołom organizacyjnym. Ciekawie omówiono także zarządzanie różnorodnością oraz praktyki dyskryminacyjne w środowisku pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9841.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11384.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-231.
Celem pracy jest zaprezentowanie zintegrowanego modelu kompetencji pracowniczych, wraz z opisaniem dynamiki wzajemnych reakcji, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi elementami składowymi kompetencji. W rozdziale pierwszym przedstawiono rozumienie pojęcia kompetencji i znaczenie kompetencji w budowaniu przewagi strategicznej organizacji. Rozdział drugi prezentuje obszary wykorzystywania kompetencji w organizacji: procesie rekrutacji i selekcji pracowników, systemach ocen pracowniczych, systemach badania potrzeb i oceny efektywności szkoleń oraz wartościowania pracy. Rozdział trzeci omawia funkcjonowanie systemów kompetencji w organizacjach, porównuje wzorce ich funkcjonowania oraz zestawia cechy, jakie powinny posiadać kompetencje. W rodziale tym autor zaprezentował również wyniki badań 33 systemów kompetencyjnych, wykorzystywanych przez polskie firmy. Rozdział czwarty przedstawia założenia budowy modelu kompetencji pracowniczych wraz z omówieniem wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy składowymi elementami kompetencji. Autor zwraca tu również uwagę na wartość kultury organizacyjnej jako wyznacznika oczekiwanego pola kompetencji organizacyjnych oraz wyznacznika zakresu przejawiania kompetencji przez uczestników organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11300.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12425.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Człowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarządzania. Zaczyna być postrzegany w kategoriach kapitału ludzkiego, mogącego przynosić wielką wartość dodaną organizacji. Głównym celem publikacji jest prezentacja poglądów różnych środowisk naukowych na zarządzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemyślenia roli i miejsca człowieka w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W praktyce zarządzania organizacjami popularnym od wielu lat narzędziem jest system ocen okresowych pracowników. Podstawą wniosków i propozycji zawartych w niniejszej rozprawie są zasady i warunki oceniania okresowego sformułowane w teorii oraz doświadczenia praktyczne polskich przedsiębiorstw i instytucji w wykorzystaniu ocen okresowych pracowników w zarządzaniu. Autorka skorzystała również ze swoich doświadczeń jako projektanta wdrożonych i używanych w praktyce organizacji systemów ocen okresowych oraz z doświadczeń jako konsultanta w procesach szkolenia i wdrażania systemów ocen okresowych pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8286.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9630.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 140-147.
Prezentowana praca poświęcona jest zarządzaniu personelem. Przyjęte w opracowaniu podejście do kwestii personalnych opiera się na teoretycznych założeniach koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. Jego głównym celem jest przedstawienie zagadnień wchodzących w zakres funkcji personalnej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13838.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Indeks.
Umiejętność prowadzenia rozmów odgrywa w życiu zawodowym bardzo dużą rolę, zwłaszcza w przypadku osób zajmujących kierownicze stanowiska. Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą - gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11001.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9385.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-154.
Zarządzanie zasobami ludzkimi należy do najważniejszych zadań współczesnych menedżerów. Jednym z jego ważnych elementów jest zarządzanie talentami. Dlatego właśnie autorzy przedstawili: rolę i znaczenie utalentowanych pracowników we współczesnych firmach, rekrutację i selekcję talentów, sposoby ich wynagradzania, rozwój utalentowanych pracowników, szczególne cechy zarządzania karierami talentów, metody oceniania utalentowanych pracowników, specyfikę rozstań z takimi pracownikami. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12354.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-229.
Monografia zawiera opis podstawowych elementów zarządzania zasobami ludzkimi. Praca ma charakter teoretyczny, a jej strukturę tworzy osiem rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia wprowadzające do omawianej problematyki: rozwój historyczny koncepcji, rodzaje i uwarunkowania zzl. W rozdziale drugim skoncentrowano się na problematyce strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział trzeci opisuje zagadnienia dotyczące kształtowania kapitału ludzkiego i intelektualnego organizacji. Kolejne rozdziały przedstawiają problematykę planowania i pozyskiwania pracowników, motywacji, systemu ocen pracowniczych, doskonalenia i rozwoju kadr oraz controllingu personalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13586.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14603.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 385-394 i przy rozdz. Indeks.
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania operacyjnego, wychodząc z założenia, że każdy system wytwórczy ma charakter spoteczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie. Dlatego też w książce przedstawiono nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, ale także zwrócono uwagę na kwestie kadrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10403.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 9.
Bibliogr. s. 397-410. Indeks.
Nasilenie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania operacyjnego, wychodząc z założenia, że każdy system wytwórczy ma charakter społeczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie. Dlatego też w książce przedstawiono nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, ale także zwrócono uwage na kwestie kadrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13756.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Bibliogr.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z 12 rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje się także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami. Prezentowane narzędzia podane są w formie, która pozwala bezpośrednio zastosować je w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11213 [Magazyn 1], P.11212 [Magazyn 1], P.6077 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2316.IX.4 [Wypożyczalnia C], 2315.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7320.IX.4. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-224.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z dwunastu rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje sie także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 537-549. Indeks.
Podręcznik stanowi wartościowe opracowanie, w którym przedstawiono w sposób wyczerpujący i kompetentny wiele wymiarów ZKL, tj. koncepcyjny, strategiczny, operacyjny, przedmiotowy, podmiotowy. Zawiera bogate treści, uporządkowane pod względem metodycznym, strukturalnym i logicznym, które będą pomocne studentom w zakresie nabywania wiedzy i umiejętności w przedmiotowym obszarze oraz w kształtowaniu kompetencji społecznych niezbędnych do odgrywania przez nich w przyszłości różnych ról zawodowych i życiowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13445.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14415.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej