marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(27)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Januszewska Małgorzata
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Anders Justyna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Folga Radosław (1978- )
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Klasik Andrzej (1943- )
(1)
Kosiedowski Wojciech (1946- )
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rysz-Kowalczyk Barbara (1952- )
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(1)
Ulfik Agnieszka
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(6)
TURYSTYKA
(5)
MIASTA
(4)
Marketing terytorialny
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
ERASMUS (program)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Miasta
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
Polityka społeczn
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Turystyka
(1)
Wizerunek miasta
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
POLSKA
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
marketing terytorialny
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Dla podjęcia dyskusji i wymiany doświadczeń dotyczących problematyki zarządzania samorządowego w skali lokalnej i regionalnej zorganizowano konferencję naukową, która miała miejsce 28 kwietnia 2006 roku w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej. Na konferencję zgłoszono kilkadziesiąt referatów, które po procesie weryfikcji i recenzji znalazły się w przedkładanej monografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15399 [Magazyn 1], P.15421 [Magazyn 1], P.15404 [Magazyn 1], P.15409 [Magazyn 1], P.15422 [Magazyn 1], P.15419 [Magazyn 1], P.15401 [Magazyn 1], P.15425 [Magazyn 1], P.15417 [Magazyn 1], P.15400 [Magazyn 1], P.15420 [Magazyn 1], P.15396 [Magazyn 1], P.15418 [Magazyn 1], P.15397 [Magazyn 1], P.15407 [Magazyn 1], P.4790 [Magazyn 1], P.15423 [Magazyn 1], P.15403 [Magazyn 1], P.15414 [Magazyn 1], P.15413 [Magazyn 1], P.15416 [Magazyn 1], P.15405 [Magazyn 1], P.15424 [Magazyn 1], P.15415 [Magazyn 1], P.15406 [Magazyn 1], P.15408 [Magazyn 1], P.15398 [Magazyn 1], P.15412 [Magazyn 1], P.15411 [Magazyn 1], P.15410 [Magazyn 1], P.15402 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.4789.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5158.XIII.2 [Czytelnia C], 5157.XIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa.)
Bibliogr. s. 239-249.
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie sposobów realizacji zasad dobrego współrządzenia przez samorządy miejskie. Przykłady te wzbogacone o przejawy dobrych praktyk wewnątrzorganizacyjnych urzędów wskazujących na ich otwartość, efektywność, nastawienie partycypacyjne i koordynację dają bogaty obraz orientacji rynkowej badanych miast rozumianej jako kultura organizacyjna, w której główną rolę odgrywa responsywna maksymalizacja wartości dostarczanych mieszkańcom i użytkownikom. Tematyka monografii ma duże znaczenie nie tylko dla nauk ekonomicznych, ale i dla pokrewnych, w tym nauk o urbanistyce, architekturze, planowaniu przestrzennym. Autorzy badają tworzenie relacji między marketingiem a współrządzeniem na szczeblu samorządów terytorialnych. Ujmują to w ujęciu modelowym, koncentrując się na skuteczności funkcjonowania tych relacji wobec długotrwałych tendencji, jakie występują w procesie miastotwórczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 16164.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu podjęta została tematyka dotycząca pojęcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, który zakłada aktywne działania jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów w procesie tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą zarówno nauki o zarządzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14334.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15243.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Instytut Ekonomii i Zarządzania [Politechnika Koszalińska] ; nr 196)
ISSN 0239-7129 oraz nr 196 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia może stanowić punkt wyjścia do dalszych badań i rozważań naukowych w zakresie marketingu terytorialnego, przedsiębiorstw usługowych, konkurencyjności jednostek terytorialnych, czy ochrony środowiska. W poszukiwaniu nowych koncepcji teoretycznych i zastosowania praktycznych rozwiązań autorzy niniejszej publikacji dokonalizy analizy działań w czterech częściach. Pierwsza część jest poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, która jako subprodukt determinuje rozwój regionu. W drugiej części autorzy skupiają uwagę na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego, która decyduje o sukcesie firmy. Część trzecia prezentuje problematykę konkurencyjności regionów w kontekście innowacyjności, infrastruktury ligostycznej oraz analizę oceny rozwoju i poziomu konkurencyjności wybranych jednostek terytorialnych. W części czwartej autorzy zasygnalizowali znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska oraz przedstawili filozoficzny model świadomości ekologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12419.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Euromarketing)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych. Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak również z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak również polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12075.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-241.
Książka pokazuje, jak może być zarządzana jednostka administracji terenowej, aby zrealizowała swoje cele rozwojowe i że to zarządzanie musi opierać się na współpracy i kooperacji ze wszystkimi interesariuszami terytorium oraz musi wykorzystywać zjawiska i procesy rynkowe. Wskazuje również jak władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13613 [Magazyn 1], P.13332 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13331.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14336.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podręcznik przedstawia, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują przykłady i analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 230-244.
Kreowanie wizerunku miasta o tożsamości obciążonej dziedzictwem historycznym to zagadnienie nowatorskie w marketingu terytorialnym. Specjalnie na potrzeby publikacji zdefiniowano kategorię miast-pomników i przyjęto, iż obiektem wybitnie reprezentującym tę grupę będzie miasto Oświęcim. Postawiono zatem pytanie badawcze: czy tragiczne historyczne dziedzictwo Oświęcimia może stanowić punkt wyjścia do budowania nowych wartości i kreowania wizerunku stwarzającego szansę do rozwoju terytorium i wspólnoty lokalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21941.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16174.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 594)
Bibliogr. przy pracach.
Prezentowane w książce opracowania, charakteryzujące się dobrym poziomem merytorycznym, nawiązują do spraw współczesnych i bieżących. Część opracowań porusza istotne problemy rozwoju sfery zadań publicznych. Należy zatem zwrócić uwagę na poruszane aspekty rozwoju regionalnego i lokalnego, współpracę regionalną, na marketing terytorialny i jego związki z rozwojem oraz na finansowe uwarunkowania rozwoju. Należy również zwrócić uwagę na sprawy społeczne podnoszone w niektórych prezentowanych tekstach, a w szczególności na problemy społeczne związane z ochroną zdrowia, rynkiem pracy, a także problemy związane z postawami konsumentów w Polsce wobec kryzysu gospodarczego. Ważną częścią przedłożonej książki są opracowania odnoszące się do bieżących problemów gospodarczych, a zwłaszcza podejmujące problematykę finansowania działalności gospodarczej małych i średnich przedsiębiorstw, efektywności energetycznej oraz wpływu zjawisk kryzysowych na politykę monetarną, a także odnoszące się do funkcjonowania przemysłu obronnego w ramach NATO oraz Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14038.XI.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14899.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
W pracy zanalizowano m.in. rynki lokalne i regionalne, problemy zagospodarowania przestrzeni miejskiej, zarządzanie marketingowe miastem. Zdefiniowano pojęcie konkurencyjności regionu oraz zaprezentowana została logika wyznaczania strategii konkurencyjnych. Odrębnym zagadnieniem poruszonym w prezentowanej monografii jest wdrażanie strategii rozwojowych poprzez zarządzanie projektami oraz rozwijanie partnerstwa publiczno-prywatnego. Całość pracy zamykają publikacje traktujące o funkcjonowaniu rynku nieruchomości i zarządzaniu nieruchomościami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5297 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6584.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6583.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pomoc w zagadnieniach dotyczących rozwoju regionalnego i lokalnego, w zrozumieniu złożonych uwarunkowań, tendencji i prawidłowości tak bardzo skomplikowanego procesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5197 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5196.XIII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6388.XIII.1 [Czytelnia C], 6389.XIII.1 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja opiera się na analizie doświadczeń konkretnych ośrodków miejskich (studiach przypadków). Składa się z dwudziestu tekstów naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentujące kolejno: partycypacje obywatelska, marketing terytorialny oraz charakterystykę zróżnicowania społecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wyłania sie z wymiany myśli nad kondycją dzisiejszych miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14908.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Bibliogr. s. 272-288.
Celem głównym pracy jest identyfikacja kierunków oddziaływania marketingu terytorialnego na rozwój turystyki wiejskiej oraz zaproponowanie wzorcowych rozwiązań marketingowych w wymiarze strategicznym i operacyjnym, ukierunkowanych na rozwój zintegrowanego markowego produktu turystycznego gminy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12915.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14049.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem miast / Tadeusz Markowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 247, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość)
Współczesne wyzwania rozwoju cywilizacyjnego wynikające z postępującej globalizacji gospodarki i narastającej presji konkurencyjnej stawiają przed samorządami miast konieczność aktywniejszego włączenia się w procesy zarządzania ich rozwojem. Techniki i sposoby zarządzania wypracowane w sektorze prywatnym coraz częściej znajdują swoje zastosowanie w profesjonalnym zarządzaniu miastem. Jednakże miasta jako wysoce złożone struktury organizacyjne wymagają od sowich menedżerów szerokiej wiedzy o zachodzących procesach gospodarczych, społecznych, przestrzennych i politycznych oraz jego globalizującym się otoczeniu, które dostarcza niniejsza książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3570.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W zbiorze zamieszczono artykluły, których zakres tematyczny w pewnym stopniu odzwierciedla strukturę reprezentowanych na Wydziale naukowych dyscyplin i zainteresowań badawaczych pracowników. Ze względu na przyjęty tryb kompletowania zespołu autorów i tematów artykułów zrezygnowano z merytorycznego grupowania, czy chociażby uszeregowania tekstów. Zastosowano rozwiązanie najprostsze, tzn kolejność alfabetyczną według nazwisk autorów. W końcowej części publikacji zamieszczono sprawozdania z okolicznościowych konferencji, przygotowane przez powołane w tym celu zespoły autorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3791.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współcześnie istotną rolę w rozwoju turystyki odgrywają władze samorządowe. Publikacja porusza zagadnienia dotyczące: miejsca i roli samorządu terytorialnego w zarządzaniu rozwojem turystyki, zarządzania strategicznego w samorządzie terytorialnym, strategii zrównoważonego rozwoju obszarów turystycznych, marketingu terytorialnego, kreatywności i innowacyjności kadr w branży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16326.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-309.
Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej i jej znaczeniu w praktyce gospodarczej. Omówiono w niej istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem: kwestii historycznych i podłoża ekonomicznego, definicji, wskaźników i źródeł regionalnych przewag konkurencyjnych. Autorzy zawarli także reflekcje nad zależnościami między konkurencyjnością regionalną a innymi ważnymi elementami, np. związki między konkurencyjnością regionów a klastrami. Dokonali analizy konkretnych studiów przypadków, przedstawiając m.in.: znaczenie transportu w podnoszeniu konkurencyjności lokalnej na przykładzie Poznania, wsparcie instytucjonalne regionów na przykładzie rozwiązań francuskich, rolę turystyki w kształtowaniu konkurencyjności regionalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12235 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12234.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13359.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17027.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej