konsumpcja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(47)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(33)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(49)
Autor
Partycki Sławomir (1951- )
(5)
Bywalec Czesław (1945- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Żabiński Leszek
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Anderson Peter (1954- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Baumberg Ben
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Buko Jacek
(1)
Burda Michael C
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Duda Aneta
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Goszczyński Wojciech (1983- )
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jemczura Teresa
(1)
Klimczak Bożena (1942- )
(1)
Klimska Agnieszka
(1)
Kosieradzka-Federczyk Agata
(1)
Kretek Henryk
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Kulpaka Paweł
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew (1956- )
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pieszak Eryk
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Romer Dawid
(1)
Sadowski Ryszard (1965- )
(1)
Siemiątkowski Piotr
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szeworski Adam (1918- )
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Wielicka-Regulska Anna
(1)
Woś Jerzy ( -2010)
(1)
Woś Jerzy (ekonomia)
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Wątroba Wiesław
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zawojska Aldona
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Świecka Beata (1972- )
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(15)
SPOŻYCIE
(14)
MARKETING
(4)
GOSPODARKA
(3)
MAKROEKONOMIA
(3)
BUDŻETY RODZINNE
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
Spożycie
(2)
USŁUGI
(2)
ALKOHOL
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
CENTRA HANDLOWE
(1)
DOCHODY INDYWIDUALNE
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kształcenie
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
OWOCE
(1)
POPYT
(1)
POSTAWY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
Polityka publiczna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
REKLAMA
(1)
ROLNICTWO
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój społeczny
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Stres zawodowy
(1)
TURYSTYKA
(1)
Techniki samopomocy
(1)
UPADŁOŚĆ KONSUMENCKA
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Polska
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
OPRACOWANIE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
konsumpcja
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W pracy przedstawiono koncepcję europejskiego, zintegrowanego projektu badawczego ISAFRUIT realizowanego w ramach 6-go Ramowego Programu Badań dotyczącego wzrostu spożycia owoców oraz wybrane wyniki badań prowadzonych w ramach czterech pakietów roboczych Filaru I dotyczącego sterowanycyh przez konsumentów i reagujących łańcuchów dostaw. Opisano zarys metodologii i koncepcji badań oraz wybrane opracowania wykonane przez autorów SGGW w Warszawie oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14637.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Key Concepts)
Bibliogr. s. 189-200. Indeks.
Książka jest jasnym i zwięzłym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najważniejszych debat nad naturą i konsekwencjami społeczeństwa konsumpcyjnego. "Konsumpcja" analizuje związek między rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy, włączając w to nową potrzebę "pracy emocjonalnej". Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i product placement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13491 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13490.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13489.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raport, przygotowany na zlecenie Komisji Europejskiej, zawiera profesjonalnie opracowane dane, pochodzące z bardzo wielu niezależnych źródeł, by uzyskać jak najbardziej szeroki i obiektywny obraz wpływu alkoholu na różne aspekty życia ekonomicznego, społecznego i warunków zdrowia Europejczyków. Mimo że podejmuje się wiele działań, by zmniejszyć obciążenia związane z alkoholem i promować zdrowie zarówno poszczególnych obywateli, jak i w całej Unii Europejskiej, wydają się one niewystarczające. Raport odnotowuje, że umiejętnie prowadzona polityka alkoholowa powinna obejmować nie tylko służbę zdrowia, lecz również inne sektory, m.in. rolnictwo, biznes, wymiar sprawiedliwości, edukację, finanse, pracę, administrację lokalną, transport i opiekę społeczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6100.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Tyt. oryg.: "Con$umed : how markets corrupt children, infantilize adults, and swallow citizens whole" 2007.
Indeks.
Autor przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9861.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11429.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
W tej książce Zygmunt Bauman, oryginalny analityk współczesnych wzorów i strategii życiowych, bada wpływ postaw konsumpcyjnych na wzory zachowań w różnych, na pozór niezwiązanych z sobą, aspektach życia społecznego takich jak współczesna praktyka polityczna i demokratyczna, podziały i uwarstwienie społeczne, wspólnoty i związki partnerskie, budowa tożsamości, wytwarzanie i użytkowanie czy wreszcie preferowanie okreslonych wartości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10952 [Magazyn 1], 9786.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8406.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9785.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Macroeconomics : a European text, 2009.
Bibliogr. s. 829-831. Indeks.
Podręcznik zawiera obszerną prezentacje współczesnej makroekonomii w kontekście zarówno europejskim, jak i globalnym. Autorzy równoważą wykład teorii przykładami zaczerpniętymi z gospodarek różnych krajów, co sprawia że Cztelnik może się odnieść do zdarzeń ze swojego otoczenia makroekonomicznego. W podręczniku makroekonomia została ujęta w czterech częściach: wprowadzenie do makroekonomii, gospodarka w długim okresie, gospodarka w krótkim okresie, polityka makroekonomiczna w gospodarce globalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12849.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13956.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia)
Bibliogr. s. 287-290. Indeks.
Przedmiotem rozważań w tej książce są problemy związane z istotą, typologią, determinantami, prawidłowościami oraz efektami rozwoju konsumpcji i to zarówno w wymiarze jednostki ludzkiej, jak i w skali całego społeczeństwa. Jakkolwiek dominuje podejście ekonomiczne, to jednak na każdym niemal kroku wskazuje się również na pozaeokonomiczne, czyli społeczne, kulturowe oraz etyczne aspekty konsumpcji. Książkę tak skonstruowano, by w miarę harmonijnie połączyć elementarne zagadnienia konsumpcji z takich dziedzin, jak teoria konsumpcji czy ekonomika konsumpcji, z roważaniami o konsumpcji szerszej natury - teoretycznej i praktycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12335 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12334.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13493.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 216-218. Indeks.
Podręcznik zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o konsumpcji, jej strukturze, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Przedstawiono w nim teorię konsumpcji, począwszy od terminologii, typologii, poprzez determinanty, prawidłowości i efekty rozwoju konsumpcji, rozpatrywane zarówno w wymiarze mikro (jednostka ludzka, gospodarstwo domowe), jak i makro (społeczeństwo). Książka ma charakter interdyscyplinarny, ponieważ konsumpcja, jako główny czynnik rozwoju gospodarczego, jest omawiana nie tylko w kategoriach ekonomicznych, ale również w kontekście społecznym, psychologicznym i etycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8308 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9676.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9675.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 233-259. Indeks.
Publikacja zawiera dużo praktycznych zaleceń dotyczących komunikowania się z osobami, które znalazły się w trudnej sytuacji i mają ograniczenia w standardowej komunikacji i odbiorze informacji oraz cenne wskazówki – jak radzić sobie z trudnymi klientami. Książka ma charakter teoretyczno-praktyczny, w którym zawarte są propozycje autorskich rozwiązań, w szczególności dotyczących radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem czy współpracownikiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22555.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22554.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-166.
W książce autorzy omawiają zmiany zachodzące w pozycji konsumenta oraz konsumpcji gospodarstw domowych w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Litwa, Łotwa, Polska, Ukraina) po przejściu gospodarek tych krajów transformacji systemowej. Autorzy całościowo przedstawili: sytuację w badanych krajach na tle krajów Unii Europejskiej, konsumentów jako uczestników procesów rynkowych i zmiany ich zachowań konsumpcyjnych, zmiany w konsumpcji dóbr i usług gospodarstw domowych oraz czynniki o tym decydujące, charakterystykę konsumentów na wybranych rynkach usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12937 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12936.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14067.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Temat
Bibliografia s. 531-591.
Zjawisko konsumpcji jest w tej książce umiejscawiane w szerokim kontekście refleksji i badań kulturowych, ekonomicznych, politycznych i etycznych. Autorka porządkuje rozległe pole znaczeniowe pojęcia konsumpcji (część I), bada medialne reprezentacje konsumentów różnych statusów (część II), sięga do doświadczeń konsumpcyjnych pokoleń "X", "Y" i "Z", analizuje znacznie marek dla dzieci i młodzieży czy zjawisko shoppingu (zakupów rekreacyjnych) w opiniach dorosłych (część III). W IV części przedstawia rożnego rodzaju formy przeciwdziałania upowszechnianym wzorom konsumpcji, analizuje alternatywne modele gospodarowania i konsumowania, rożne wzory i praktyki konsumpcyjne, na przykład minimalistów czy downshifterów. W V części podkreśla znaczenie państwowych interwencji w kształtowaniu wzorów odpowiedzialnej, rozważnej konsumpcji w obszarach treści marketingowych, w strukturze rynku i w sferze działań publicznych, mogących stanowić przeciwwagę dla treści komercyjnych (kampanie informacyjne, animacje w środowisku lokalnym). Definiuje przedmiot i dziedziny edukacji społecznej, łącząc ją z elementami edukacji konsumenckiej, medialnej, obywatelskiej, ekologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17166.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17165.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12512 [Magazyn 2], P.11335 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14299.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15216.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 359-382. Indeks.
Przesłanką podjęcia wskazanej tematyki pracy jest niezmienna aktualność problematyki konsumpcji zarówno na płaszczyźnie nauki, jak i praktyki. Badania konsumpcji w zakresie jej miejsca w życiu gospodarczym i społecznym przeszły długą drogę, tj. od podejścia do niej jako tylko i wyłącznie użytkowania dóbr i usług, traktowania jako biernego efektu rozwoju gospodarczego, do uznania jej za aktywny, integralny czynnik procesu gospodarowania, szczególnego rodzaju działalność gospodarczą. Dotychczas przeprowadzone (w oparciu o różne źródła informacji, które nieustannie poszerzają się) badania konsumpcji wyraźnie wskazują, że jest to kategoria dynamiczna, wymagająca systematycznych analiz, których cechą powinno być podejście interdyscyplinarne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16998.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 260-272.
Książka prezentuje, na przykładzie kilku krajów europejskich, w tym Polski, próby budowania nowych, alternatywnych sieci łączących rolnictwo z konsumentami, sprzyjających tworzeniu systemu zrównoważonej produkcji i konsumpcji żywności. Praca została w dużym stopniu poświęcona kształtowaniu ruchów społecznych związanych z wytwarzaniem i dostarczaniem żywności. Autor opisuje doświadczenia państw europejskich w tym zakresie, m.in. Austrii, Francji i Wielkiej Brytanii oraz nieliczne przypadki alternatywnych działań w Polsce. Poza częścią analityczno-opisową, w publikacji znajduje się wiele interesujących rozważań o kondyscji współczesnej socjologii wsi i rolnictwa oraz o nowych nurtach teoretycznych w niej występujących. (z Przedmowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14912.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawartość zbioru zadań z mikroekonomii została podzielona na rozdziały adekwatne do tematyki w zakresie podstawowego kursu mikroekonomii. Obejmuje trzy zasadnicze części: wprowadzenie do ekonomii i gospodarki rynkowej, zachowania konsumentów oraz teorie producenta i struktur rynkowych. Obok zadań do samodzielnego rozwiązania zamieszczono w książce pytania prawda-fałsz oraz testy wyboru.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11839.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13010.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-296.
W książce, obok klasycznych, podręcznikowych ujęć konsumpcji i zachowań konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), naświetlono również problematykę konsumpcji z uwzględnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowań (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kształtowaniu zachowań konsumenckich). Szerzej omówiono również zagadnienia, którym, zdaniem autorów, nie poświęcono mależytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interesów konsumenta). Książka może zainteresować studentów i pracowników wyższych uczelni, praktyków, menedżerów, a także wszystkich tych, ktorzy chcą poszerzyć i pogłębić swoją wiedzę dotyczącą konsumpcji oraz różnych aspektów i uwarunkowań zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka zawiera przeszło 40 prac biorących udział w corocznym konkursie promującym dorobek młodych naukowców. Tematem przewodnim publikacji jest rozwój zrównoważony rozumiany jako strategia osiągania godnego życia w ramach tego, co jest fizycznie i biologicznie możliwe, co gwarantuje zaspokajanie potrzeb obecnego i przyszłych pokoleń, zachowując jednoczesnie trwałość funkcjonowania środowiska przyrodniczego oraz naturalną różnorodność, zarówno gatunków, jak i ekosystemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15125.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w sposób interesujący przedstawili rolę konsumpcji i konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsumentów w świetle teorii i badań empirycznych, uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku europejskim, wpływ różnych czynników (ekonomicznych, kulturowych, społecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na postępowanie konsumentów na rynku, prawidłowości zachowań konsumentów, problematykę typologii konsumentów, modele rynkowych zachowań konsumentów na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowań konsumentów na tym rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej