innowacje
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(121)
Forma i typ
Książki
(121)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(118)
dostępne
(97)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(34)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(65)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(118)
Autor
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(4)
Baruk Jerzy
(3)
Janasz Władysław (1940- )
(3)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Nowakowska Aleksandra
(3)
Brzeziński Marek (1949- )
(2)
Klimiuk Zbigniew
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Weresa Marzenna
(2)
Zwolińska-Ligaj Magdalena
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Aluchna Maria
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Belavusaŭ Alâksandr Leanìdavìč (1962- )
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Berezowski Jakub
(1)
Bessant John
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bisaga Anna
(1)
Blank Steven G
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Chick Anne
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Coulton Gary
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Davydenko Leonid Nikolaevič (1941- )
(1)
Debaene Guillaume
(1)
Dorf Bob
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Duczmal Marian
(1)
Dworak Edyta
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fisher Alan
(1)
Foltys Joachim
(1)
Francik Anna
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Glinka Beata
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Griswold Wendy (1946- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Głodek Paweł (1971- )
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hawrysz Liliana
(1)
Hejduk Irena
(1)
Hollins Bill
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jadczyszyn Tamara
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jolly Adam
(1)
Jurczyk-Bunkowska Magdalena
(1)
Jurga Beata
(1)
Kaczmarczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Karkowski Tomasz
(1)
Karkula Marek
(1)
Karlik Marcin
(1)
Karniej Piotr
(1)
Karwacka Agnieszka
(1)
Kasperkiewicz Witold (1947- )
(1)
Kelly Kevin (1952- )
(1)
Kocoń Anna (agronomia)
(1)
Kokocińska Katarzyna
(1)
Kolarz Magdalena
(1)
Komorowski Jan
(1)
Korenik Stanisław
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kretek Henryk
(1)
Krishnan M. S
(1)
Krupa Jan
(1)
Krzyżanowska Krystyna (ekonomia)
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kęsik Kazimierz
(1)
Kęsy Marcin
(1)
L'uboš Elexa
(1)
Lesáková L'ubica (1949- )
(1)
Lewandowska Lucyna (ekonomia)
(1)
Lewandowski Mateusz (1982- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(34)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(121)
Język
polski
(119)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
INNOWACJE
(70)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(22)
Innowacje
(14)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(13)
ZARZĄDZANIE
(12)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(6)
POLITYKA REGIONALNA
(5)
ROZWÓJ REGIONALNY
(5)
Zarządzanie
(5)
GOSPODARKA
(4)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(4)
TRANSFER TECHNOLOGII
(4)
POLSKA
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
AGROBIZNES
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
KONKURENCJA
(2)
KULTURA
(2)
Konkurencyjność
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NAUKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(2)
Rozwój regionalny
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Samorząd gminny
(2)
Startup
(2)
TURYSTYKA
(2)
Transfer technologii
(2)
Turystyka
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
ARCHITEKTURA
(1)
Absorpcja
(1)
BANKI
(1)
BENCHMARKING
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Ekonomia
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
Finanse
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
GEOPOLITYKA
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
INNOWACJE SPOŁECZNE
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KRYZYS FINANSOWY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kreatywność
(1)
MIASTA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Metody nauczania
(1)
Model biznesowy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
Nauczyciele
(1)
ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ i ROZWOJU
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
OWOCE
(1)
OŚWIATA
(1)
PARKI TECHNOLOGICZNE
(1)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Patenty
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Polityka regionalna
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prawo medyczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
REGIONY (adm.)
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
RYNEK PRACY
(1)
Rolnictwo
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(13)
1989-
(6)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
POLSKA
(3)
POLSKA WSCHODNIA
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
Monografia
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(2)
Dane statystyczne
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
OPRACOWANIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradniki
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
innowacje
(121)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
121 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu ; nr 45)
Streszcz. ang. przy pracach
Przygotowując niniejszą publikację chcieliśmy stworzyć możliwość zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych w kraju i zagranicą dotyczących: form i roli czynników i sił sprawczych procesu wdrażania innowacji we wszystkich sektorach agrobiznesu; postaw wobec innowacji różnych podmiotów i instytucji; efektów ekonomicznych i społecznych wdrażania innowacji oraz sposobów podejmowania decyzji i przebiegu procesów innowacyjnych. Szerokie zainteresowanie problematyką innowacji spowodowało, iż zdecydowaliśmy się na wydanie dwóch tomów tego samego tytułu. W tomie pierwszym wyróżniono cztery części. W części pierwszej, poruszono teoretyczne aspekty definiowania i rozumienia innowacji oraz określania ich roli w rozwoju rolnictwa. W części drugiej umieszczono prace poruszające problematykę innowacyjności w sektorze rolnictwa i przemyśle rolno-spożywczym. Część trzecia zawiera opracowania poświęcone innowacyjności konsumentów, zaś część czwarta jest miejscem prezentacji opracowań będących przykładem zastosowania nowoczesnych technik informatycznych w przygotowaniu i wykorzystaniu innowacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7991.XVII.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8442.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu ; nr 45)
Streszcz. ang. przy pracach
Przygotowując niniejszą publikację chcieliśmy stworzyć możliwość zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych w kraju i zagranicą dotyczących: form i roli czynników i sił sprawczych procesów wdrażania innowacji we wszystkich sektorach agrobiznesu; postaw wobec innowacji różnych podmiotów i instytucji; efektów ekonomicznych i społecznych wdrażania innowacji oraz sposobów podejmowania decyzji i przebiegu procesów innowacyjnych. Książka jest miejscem prezentacji ujęć teoretycznych dotyczących przykładów różnych innowacji, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań konsumentów wobec innowacji. Tom drugi, w kolejnych czterech częściach, zawiera opracowania dotyczące innowacji produktowych, innowacji marketingowych, innowacji procesowych oraz innowacji organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7992.XVII.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8443.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W pracy przedstawiono koncepcję europejskiego, zintegrowanego projektu badawczego ISAFRUIT realizowanego w ramach 6-go Ramowego Programu Badań dotyczącego wzrostu spożycia owoców oraz wybrane wyniki badań prowadzonych w ramach czterech pakietów roboczych Filaru I dotyczącego sterowanycyh przez konsumentów i reagujących łańcuchów dostaw. Opisano zarys metodologii i koncepcji badań oraz wybrane opracowania wykonane przez autorów SGGW w Warszawie oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14637.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Rozprawy / Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej ; nr 11)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 288-314.
Przedstawiona do oceny monografia naukowa poświęcona została głównie problematyce innowacji i innowacyjności w wymiarze terytorialnym, a w szczególności w wymiarze lokalnym oraz zagadnieniom jej strategicznego stymulowania przez władze publiczne, zwłaszcza polskie, ale w znacznym stopniu także zagadnieniom pokrewnym, przede wszystkim takim jak istota rozwoju społeczno-go-spodarczo-środowiskowego, terytorialny wymiar jego procesów, rozwój lokalny i regionalny oraz ich uwarunkowania, czynniki i sposoby stymulowania. Zarówno ze względu na wielowymiarowość zagadnień głównych, jak i pokrewnych, monografia ta ma charakter interdyscyplinarny w obrębie nauk społecznych i lokuje się przede wszystkim w obszarze ekonomii i nauk o zarządzaniu (w ich części określanej jako zarządzanie publiczne), w niektórych miejscach także w obszarach geografii społecznoekonomicznej i gospodarki przestrzennej, a niekiedy też w obszarze nauki o polityce i administracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18561.XIII.2 [Magazyn 1], P.18560.XIII.2 [Magazyn 1], P.18562.XIII.2 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21892.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21891.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 242-266.
W książce zostały przedstawione instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności. Autorka skupiła uwagę na relacjach pomiędzy innowacyjnością a rozwojem podmiotów działających w ramach porterowskiego klastra. Pokazała też międzynarodową pozycję Polski według europejskiego rankingu innowacyjności i wieloaspektowy charakter innowacyjnośći. Ważną część książki stanowi analiza i ocena wpływu uwarunkowań instytucjonalnych na zachowania innowacyjne podmiotów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12087.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13195.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5600 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7063.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10847.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18529.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejszy podręcznik adresowany jest do wszystkich pragnących poznać praktyczne zarządzanie organizacjami. W publikacji omówiono nastepujące zagadnienia: proces i funkcje zarządzania, kierowanie procesem zarządzania, organizacja i jej otoczenie, struktura społeczna organizacji, nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie strategiczne, zarządzanie zmianami, tworzenie wiedzy i zarządzanie innowacjami w organizacji, zarządzanie międzynarodowe, etyka w biznesie, zarządzanie operacyjne, nadzór właścicielski w zarządzaniu spółką kapitałową oraz współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest bogato ilustrowany rysunkami, tablicami oraz przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11514.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12747.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z projektu "Debiut naukowy 2015".
Bibliogr. przy ref.
Tom zawiera prace przeszło 30 autorów biorących udział w szóstej już edycji międzynarodowej konferencji promującej dorobek młodych naukowców. Tematyka jest bardzo szeroka i obejmuje m.in. biznes, prawo, politykę, socjologię, edukację, ekologię, architekturę, strategie gospodarcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16971.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Publikacja jest wynikiem projektu badawczego realizowanego w latach 2018-2021 na Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku im. Jędrzeja Śniadeckiego przy wsparciu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22402.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza praca prezentuje przede wszystkim ekonomiczne i społeczne aspekty zarządzania. Najszerzej potraktowana jest działalność innowacyjna w organizacjach, bowiem tu powstają nowe wartości pod postacią nowych produktów, procesów technologicznych, organizacyjnych, marketingowych czy nowych systemów zarządzania. Prezentowane jest podejście i istota firmy innowacyjnej, sposoby jej identyfikacji i elementy zarządzania nią. Są akcentowane psychologiczne aspekty działalności innowacyjnej oraz związek między działalnością innowacyjną a wizerunkiem firmy. Zarządzanie działalnością innowacyjną jest rozpatrywane na różnych poziomach, tj. globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym i poszczególnych organizacji. Tłem wszystkich rozważań jest gospodarka oparta na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11594 [Magazyn 1], P.11593 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11592.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12815.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
Nazwy aut. na s. [442-443].
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Podzielona została na trzy części. Część pierwsza poświęcona jest szeroko pojętej problematyce nowoczesnego zarządzania. W części drugiej zaprezentowano wyniki dociekań naukowych m.in. praktyczne zastosowanie metod i technik analizy zjawisk i procesów gospodarczych w skali mikro i makro. Część trzecia akcentuje zagadnienia obejmujące wybrane nurty badawcze w ramach polityki społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10690.VII.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginalny: "The startup owner's manual. Vol. 1, The step-by-step guide for building a great company" 2012.
Indeks.
Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy... ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu. Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich. Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje się opis programu testów pozwalających zorientować się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17785 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19120.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19119.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-234.
Niniejsza publikacja ma stanowić materiał uzupełniający dla osób studiujących przedmiot: zarządzanie innowacjami. Materiał uzupełniający - to brzmi skromnie, ale jeśli którykolwiek autor, jakiegokolwiek podręcznika mającego za cel ułatwienie poznania i zrozumienia dowolnej, szybko rozwijającej się dziedziny wiedzy, a do takich należy zarządzanie, okaże dość realizmu, to będzie musiał przyznać, że prawie każdy tekst - poza pracami fundamentalnymi, omawiającymi zasady podstawowe, oraz teoretycznymi, ujmującymi rzecz modelowo, w momencie wydania staje się w pewnym stopniu nieaktualny; musi być więc uzupełniony o inne nowsze źródła informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3096 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3097.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4086.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Na gruncie ekonomii, a zwłaszcza rozważań o charakterze makroekonomicznym, zjawiska związane z pojęciem innowacji nabrały szczególnego znaczenia w ostatnich dziesięcioleciach dwudziestego wieku.(...) Z kolei w obszarze nauk o zarządzaniu wyraźny wzrost zainteresowania zjawiskiem innowacji jest pochodną poszukiwania nowych źródeł przewagi konkurencyjnej oraz badań dotyczących obszaru wiążącego się z pojęciem aktywów niematerialnych. Tak więc w kategoriach wagi naukowej problematykę proponowanej publikacji należy uznać za ważną i jak najbardziej godną popularyzacji. Dyskusję na temat innowacyjności należy także uznać za bardzo istotną w kategoriach znaczenia praktycznego, zwłaszcza w odniesieniu do polskiej gospodarki".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2962 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4032.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jedmocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pieć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5393 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6701.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6700.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej