Internet
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(172)
Forma i typ
Książki
(169)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(142)
dostępne
(120)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(66)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(59)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(142)
Autor
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Sokołowski Marek (1962- )
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Eastment David
(2)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(2)
Hardisty David
(2)
Jeziński Marek
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Mącik Radosław
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Pyżalski Jacek
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Reisdorph Kent
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Windeatt Scott
(2)
Zając Józef
(2)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batorski Dominik
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bendyk Edwin (1965- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bennett David
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecki Witold T
(1)
Biliński Witold
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Boczyński Tomasz
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Buck Martin (1960- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bulandra Agata
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Calishain Tara
(1)
Chapman Davis
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Cieciura Marek
(1)
Coburn Rafe
(1)
Cohen June
(1)
Conrady Roland (1959- )
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czerwiński Kazimierz (1955- )
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Davis Phyllis (1963- )
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domżał-Drzewicka Renata
(1)
Dornfest Rael
(1)
Doroziński Dariusz
(1)
Dovey Jon
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drzazga Mirosław
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Edwards Sharon A
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fehily Chris
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Forte Stephen
(1)
Francuz Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garfinkel Simson
(1)
Giddings Seth
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Golat Rafał
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gookin Dan
(1)
Grabis Janusz
(1)
Grant Iain
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griswold Wendy (1946- )
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Grudniewski Tomasz
(1)
Grzybowski Przemysław
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jachimek Stanisław
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Janoś Tomasz
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(86)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(168)
nieznany (d)
(1)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(169)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
INTERNET
(57)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(16)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(15)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(12)
PODRĘCZNIKI
(10)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(7)
MARKETING
(7)
MULTIMEDIA
(6)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(6)
INFORMATYKA
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(5)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
KOMPUTERY
(4)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(4)
CYBERKULTURA
(3)
CYBERPRZEMOC
(3)
DZIECKO
(3)
Internet
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
KSIĄŻKA
(3)
KULTURA
(3)
Marketing
(3)
MŁODZIEŻ
(3)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(3)
NAŁÓG
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
REKLAMA INTERNETOWA
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
TURYSTYKA
(3)
UZALEŻNIENIE OD KOMPUTERA
(3)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
DELPHI
(2)
Dziennikarstwo
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOOGLE
(2)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(2)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
LINUX
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PHP
(2)
PRAWO AUTORSKIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
RODZINA
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
TELEKOMUNIKACJA
(2)
UCZNIOWIE
(2)
USŁUGI
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
WEB 2.0
(2)
WINDOWS XP
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
ACCESS
(1)
ADMINISTRACJA
(1)
ADRESY DOMENOWE
(1)
AJAX (informat.)
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
APTEKARSTWO
(1)
AUTORYTET
(1)
Aptekarstwo
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogerzy
(1)
C#
(1)
CORELDRAW
(1)
CZYTELNICTWO
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
DECYZJE
(1)
DZIENNIKARSTWO OBYWATELSKIE
(1)
DZIENNIKARZE
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
EDYTORSTWO
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
FILM
(1)
FRAMEWORK (informat.)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gracze
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1989-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(10)
Opracowanie
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Poradnik
(2)
BIBLIOGRAFIA
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Reportaż
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(732)
teaching
(572)
przedsiębiorstwo
(485)
zarządzanie
(404)
turystyka
(352)
Internet
(172)
beletrystyka
(302)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(277)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
samorząd terytorialny
(167)
psychologia
(163)
grammar
(162)
sport
(157)
finanse
(156)
writing
(154)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
pielęgniarstwo
(138)
English
(137)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
bezpieczeństwo
(122)
organizacja
(122)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(108)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
learning
(101)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
English novel
(96)
thriller
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
ochrona środowiska
(86)
komunikacja
(84)
172 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Celem książki jest przedstawienie pojęć, teorii, narzędzi i modeli, które pozwolą Czytelnikowi zrozumieć, w jaki sposób można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną przy wykorzystaniu Internetu. Zagadnienia poruszane w książce są zilustrowane czternastoma obszernymi studiami przypadków pokazującymi, jak posługiwać się zaprezentowanymi modelami i narzędziami. Autorzy dają praktyczne rady, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak najlepsze wykorzystanie potencjału Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5559 [Magazyn 1], 7012 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6338.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem pracy jest analiza najnowszych możliwości mediów cyfrowych i interaktywnych technologii informacyjno-komunikacyjnych będących w dyspozycji osób niepełnosprawnych. Badania prowadzone w wielu środowiskach akademickich nad tymi waznymi aspektami wiedzy służą refleksji pedagogicznej, którą w odniesieniu do osób niepełnosprawnych mają wzbogacić. Praktyczną funkcją publikacji jest wskazanie nowych mozliwości edukacyjnych oraz aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych, w których coraz wiekszego znaczenia nabierają najnowsze rozwiązania technologiczne i medialne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14260.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. 343-366.
"Tom składa się z IV części, w których autorzy piszą o ważnych aspektach społeczno-psychologicznych Internetu w życiu człowieka na tle prozdrowotnego i psychospołecznego funkcjonowania. Omówione w tym tomie zagadnienia dają zarówno obraz różnych poglądów, jak i wskazówki co do dalszych działań na rzecz udoskonalenia wykorzystywania mediów w promocji i pomocy w wyróżnionych dziedzinach oddziaływań. [...] Autorami rozdziałów są specjaliści z dziedziny psychologii, komunikacji społecznej i rehabilitacji."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13197.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt. Psychologia : jak ślimak piął się w górę.
Dla studentów kierunków mających w programie psychologię.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka to kompendium wiedzy psychologicznej - adresowana jest szczególnie do studentów kierunków mających w programie psychologię jako przedmiot uzupełniający lub fakul­tatywny. Sposób prezentacji pozwala znaleźć w jednym podręczniku zarówno rozdziały poświęcone problematyce podstawowych procesów psychicznych - pamięci, myślenia, in­teligencji i osobowości, emocji (również stresu), jak i zagadnienia, których poznanie służy zwiększeniu efektywności własnego działania: prowadzenie negocjacji, rodzaje manipulacji i obrona przed nią, kierowanie karierą zawodową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7508 [Magazyn 1], P.7509 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7406.III.1 [Wypożyczalnia B], P.7507.III.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8386.III.1 [Czytelnia B], 8387.III.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka może służyć jako reference book, zawiera bowiem wiedzę na temat zjawisk społeczno-kulturowych, która nie istnieje. Po taką pozycję sięga się jako po przewodnik intelektualny po procesach społecznego świata, których rosnący wpływ na współczesnego człowieka jest oczywisty. Książka ma walory podręcznika i powinna znaleźć się w kanonie lektur studenta dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, kulturoznawstwa i nauk społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7142 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8009.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The search : how Google and its rivals rewrote the rules of business and transformed our culture" 2005.
Indeks.
Google, wchodząc do gry długo po Yahoo, AltaViście, Excite, Lycosie i innych pionierach, dzięki radykalnie nowemu podejściu do wyszukowania, postawiło do góry nogami marketingowe koncepcje, przeżyło załamanie dotcomów, a następnie wystartowało na giełdzie z największą i najgłośniejszą w historii Doliny Krzemowej pierwszą ofertą publiczną. "Szukaj" to nie tylko historia triumfu Google. Jest to zarazem perspektywiczne spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość technologii wyszukiwania oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę pop, randki, poszukiwanie pracy, prawo międzynarodowe, wolności obywatelskie i prawie każdą inną sferę działalności człowieka. Dla każdego, kto pragnie zrozumieć fenomen sukcesu Googla oraz konsekwencje życia w świecie, w którym każde kliknięcie można utrwalić po wieczność, "Szukaj" jest lekturą obowiązkową i pouczającą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11325 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12480.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie: Nowa edycja.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Zbiór artykołów, rozpraw i szkiców podejmujących zagadnienia związane z prasą, radiem, telewizją i tzw. nowymi mediami. Teksty te zostały specjlanie napisane do niniejszej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.9.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Antymatrix : człowiek w labiryncie sieci / Edwin Bendyk. - Warszawa : Wydawnictwo W.A.B., 2004. - 340, [4] s. : rys. ; 20 cm.
Bibliogr. s. 319-331. Indeksy.
Nie tak dawno słowo "sieć" brzmiało groźnie, pachniało matnią. Edwin Bendyk polski dziennikarz, publicysta, zajmujący się problematyką cywilizacyjną i wpływem techniki na życie społeczne oswaja czytelnika z tym pojęciem. Jego przesłanie brzmi: jesteśmy w zaplątanym świecie i ten zaplątany świat jest w nas. W nas jest też wolność i zniewolenie. Matrix i antymatrix to my sami. Autor przedstawia człowieka „usieciowionego”, zyskującego w Internecie nowe tożsamości i nowe przestrzenie działania, pracy i nauki, samorealizacji, kontaktów i więzi, ale także uwiązanego siecią: zdeterminowanego, uzależnionego, manipulowanego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8756 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8364.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9737.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Książka ma pomóc Czytelnikowi w doborze najwłaściwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wstęp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegląd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Łączy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a także rozwiązań dla małych i dużych firm. Skierowana jest do osób szukających możliwości wykorzystania Internetu i multimediów w działalności biznesowej, zarówno prowadzonej w ramach własnej działalności gospodarczej, jak i pracowników działów marketingu i ich menadżerów zatrudnionych w większych firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2402.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services.
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6984.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7787.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Networld)
Vademecum teleinformatyka II to kolejne 300 stron przewodnika, prezentujący mnogość i różnorodność najnowszych zagadnień teleinformatycznych. Znajdują się w nim setki rysunków, schematów, tabel z najistotniejszymi informacjami o tym wszystkim, co wydarzyło się w teleinformatyce od 1999 r. Drugi tom śledzi dynamiczny rozwój telekomunikacji. Omawia technologiczne i biznesowe aspekty Internetu. Zapoznaje z najnowszymi trendami w sieciach komputerowych oraz przybliża tematykę sieci domowych i metrologii sieciowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5145 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 111-120.
Pojawienie się nowych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psy­chicznej, kulturowej, jak też gospodarczej. Dotychczasowe definicje związane z gospodarką wymagają przemyślenia, o czym świadczą toczące się dyskusje o prawnym ujęciu usług związanych z ICT, zaczynając od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, kończąc na typowo inter­netowych. Pojawiają się nowe mechanizmy, których ekonomiści nie potrafią jednoznacznie zaliczyć do dóbr lub usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10934.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "A social history of the media from Gutenberg to the Internet".
Bibliogr. s. 417-444. Indeks.
"Społeczna historia mediów" to jedna z najbardziej znanych na świecie książek o historii mediów. Autorzy, brytyjscy historycy społeczni, śledzą, jak zmieniały się środki masowego przekazu i jak te przeobrażenia wpływały na sposób postrzegania otaczającego nas świata. Opisując kolejno nastepujące po sobie technologie w kontekście politycznym, kulturowym i gospodarczym, zachęcają do rozważnej analizy epoki nowych mediów, która wiele może skorzystać na spojrzeniu nie tylko w przyszłość, ale również w przeszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11165.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12188.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moodle dla nauczycieli i trenerów / Piotr Brzózka. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 367-369. Indeks.
Jeżeli zamierzasz spróbować swoich sił w tej młodej, lecz prężnej dziedzinie, książka "Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową" przeznaczona jest właśnie dla Ciebie. Znajdziesz tu wszystko, co musisz wiedzieć, by szybko przejść do konkretów i zaadaptować Moodleĺa do własnych potrzeb. Dowiesz się, jak zainstalować i skonfigurować tę platformę, zaplanować i założyć nowy kurs, przygotować i opublikować materiały. Poznasz sposoby efektywnej komunikacji z kursantami i możliwości oceniania ich postępów. Zorientujesz się, na czym polega administrowanie systemem, jak dbać o jego bezpieczeństwo i jakie rozszerzenia mogą pomóc Ci w pracy. Krótko mówiąc, przygodę z e-learningiem po prostu musisz zacząć od Moodleĺa!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11939.XV.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13111.XV.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Internet pozwala skorzystać z niezwykłego bogactwa informacji, trzeba tylko umieć je znaleźć. Książka wprowadza czytelnika w świat zaawansowanych technik posługiwania się wyszukiwarką internetową Google. Uczy nie tylko, jak znajdywać informacje, ale także wykorzystywać potencjał Google"a we własnych programach. Skrypty przedstawione w tej książce nie dotyczą tylko Google, mają one również za zadanie wykorzystanie ogromnego potencjału Internetu. "100 sposobów na Google" to doskonałe źródło inspiracji dla entuzjastów wyszukiwania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2579 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2580.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Visual C++ dla każdego / Davis Chapman ; tł. Janusz Grabis. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 1999. - 744 s. : rys., tab. ; 24 cm + dyskietka.
Do książki dołączona jest dyskietka o tej samej sygnaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1378 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybrane problemy społeczne i zawodowe informatyki / Marek Cieciura. - Wydanie 3 zmienione i uzupełnione - Warszawa : Vizja Press&IT, 2012. - 354 stron : ilustracje ; 24 cm.
Indeksy
Wprowadzenie tematyki społecznych i zawodowych problemów informatyki do standardów kształcenia było niezwykle trafne i potrzebne. Wynika to ze szczególnej specyfiki informatyki jako dziedziny wiedzy i jej ogromnego wpływu na rozwój cywilizacji. W tej sytuacji brak literatury przedmiotu, a szczególnie zwartych pozycji książkowych było niezwykle dotkliwe. Książka prof. Marka Cieciury znakomicie tę lukę wypełnia. Polski czytelnik (nie tylko informatyk) doczekał się wreszcie zwartej, kompleksowej publikacji nabrzmiewającego (w sensie pozytywnym i negatywnym) problemu wpływu informatyzacji społeczeństwa na jego rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18507.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18506.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
SQL dla każdego / Rafe Coburn. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2001. - 593 s. : rys. ; 24 cm.
Bazy danych nie są aż tak trudne. Zrozumienie SQL-a po lekturze tej książki nie będzie już problemem. Znajdują się w niej wyczerpujące opisy: modelu relacyjnej bazy danych; zasad przetwarzania danych; języka SQL, jego składni i standardów; systemów opartych na relacji klient-serwer; praktycznych rozwiązań dotyczących, np. typów danych, wydajności i integralności bazy danych, transakcji i kursorów; procedur, w tym procedur w języku Transact-SQL oraz PL/SQL (tworzenie procedur, tworzenie i użytkowanie funkcji, umieszczanie procedur i funkcji w pakietach); obsługi wyjątków; testowania zapytań; wyzwalaczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2630 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2629.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej