Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Cieślicki Maciej
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Michalak Adolf
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Ruszkowski Janusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
MARKETING
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Słowo kluczowe
Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
(1)
Lean Management
(1)
Rada Europejska
(1)
Traktat nicejski
(1)
Unia Europejska
(1)
benchmarking
(1)
cena
(1)
dystrybucja
(1)
kierowanie
(1)
marketing
(1)
planowanie
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
reengineering
(1)
rynek
(1)
system informacji marketingowej
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie czasem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
O zarządzaniu słów kilka / Maciej Cieślicki. - Gorzów Wielkopolski : Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim, cop. 2001. - 226 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka poświęcona jest złożonej oraz wielowątkowej problematyce organizacji i zarządzania instytucją, oraz szczególnym jej przykładzie jaki stanowi przedsiębiorstwo. Generalnie traktuje ona o funkcjach zarządzania oraz wybranych, uznanych przez Autora, problemach ważnych, o których student powinien wiedzieć i mieć do nich określony stosunek, jako swoiste minimum wiedzy w wykładanym toku studiów przedmiocie podstawy zarządzania. Książka stanowi opracowanie dojrzałe, kompleksowe, pod wieloma względami nowatorskie o istotnych walorach poznawczych i dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1373.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczną dziedziną ludzkiej działalności gospodarczej. Zmianom w życiu gospodarczym towarzyszy rozwój metod i technik działań marketingowych, który przebiega w sposób naturalny zgodnie z przesłankami rozwoju myśli marketingowej. Autorzy poszczególnych rozdziałów książki pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu, jego działanie i problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1372.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamiarem autora jest usystematyzowanie elementarnej wiedzy o Unii Europejskiej oraz nakreślenie w sposób zwięzły przebiegu procesów integracyjnych zachodzących w Europie Zachodniej, w wyniku których doszło do powstania Unii. Ponadto celem opracowania mającego charakter podstawowego kompendium wiedzy jest przedstawienie obecnego (uwzględniającego modyfikacje dokonae w grudniu 2000 r. przez Traktat Nicejski) kształtu Unii, jej wewnętrznej struktury i filarów, na których ona się opiera a także jej funduszy strukturalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1371.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej