Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Brady Regina
(1)
Forrest Edward
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Raczkiewicz Dorota
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Rynek
(1)
SPOŻYCIE
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
analiza statystyczna
(1)
badania marketingowe
(1)
e-marketing
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
interwencjonizm
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing elektroniczny
(1)
metody statystyczne
(1)
orientacja na klienta
(1)
podaż
(1)
popyt
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
public relations
(1)
racjonalność konsumpcji
(1)
reklama internetowa
(1)
rynek
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsumentów na rynku i ich racjonalność stają się coraz ważniejszymi zagadnieniami współczesnej ekonomii. W książce Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13497.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeks.
Prowadzenie pogłębionych analiz działalności współczesnego przedsiębiorstwa wymaga posługiwania się efektywnymi metodami statystycznymi. Metody te, na ogół relatywnie proste, intuicyjnie zrozumiałe, a przy tym łatwe w stosowaniu oraz powszechnie akceptowane, umożliwiają nie tylko syntetyczny opis i analizę zjawisk i procesów ekonomicznych zaobserwowanych w przeszłości, lecz także stanowią dobrą podstawę do konstrukcji prognoz gospodarczych, a w konsekwencji podejmowania w przedsiębiorstwach decyzji strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15643.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie rynku / Wojciech Wrzosek. - Wydanie 3 zmienione - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 426, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliogr.
W książce zostały przedstawione zagadnienia dotyczące rynku oraz jego struktur i zasad funkcjonowania. Autor omawia w niej:*istotę rynku i jego struktury*popyt jako element rynku i jego związek z cenami*podaż jako element rynku*zachowanie podmiotów rynku w warunkaqch monopolu i konkurencji*mechanizm, instrumenty, rodzaje, formy i intensywność konkurencji*mobilność podmiotów rynku*interwencjonalizm państwa na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17770.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej