Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Balcerzak Adam P
(1)
Dorozik Leon
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Moszyński Michał
(1)
Stanielewicz Józef
(1)
Walczak Bogusław
(1)
Łukiewska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
INNOWACJE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
PODATEK
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Słowo kluczowe
konkurencyjność przedsiębiorstw
(2)
Polska
(1)
Unia Europejska
(1)
dystrybucja
(1)
gospodarka narodowa
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
joint venture
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
podatek
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rynek
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
sprzedaż
(1)
system informacyjny
(1)
wizerunek
(1)
wymiana handlowa
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie o drogę, jaką obierają organizacje, głównie przedsiębiorstwa, chcące w świadomy sposób tworzyć przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza część monografii, składająca się z pięciu rozdziałów, podejmuje problematykę znaczenia informacji, wiedzy oraz jakości kapitału ludzkiego dla budowania potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Druga część monografii, na którą składają się cztery rozdziały, koncentruje się na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjności organizacyjnej i procesowej przedsiębiorstwa. Trzecia "sześciorozdziałowa" część monografii poświęcona została tworzeniu efektywnych kanałów dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14049.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14920.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 151-156.
W monografii dokonano dekompozycji pojęcia konkurencyjności na następujące elementy składowe: potencjał konkurencyjny i pozycję konkurencyjną. Na tej podstawie określono syntetyczny wskaźnik konkurencyjności, który uwzględniał wymienione wymiary konkurencyjności. Umożliwiło to dokonanie kompleksowej oceny konkurencyjności wybranych branż na rynku unijnym oraz określenie czynników ją determinujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym przedstawiono znaczenie wybranych branż w gospodarce Polski. W rozdziale drugim skoncentrowano się na ocenie potencjału konkurencyjnego. W rozdziale trzecim skupiono uwagę na efektach konkurencyjnych. W rozdziale czwartym dokonano syntetycznej oceny konkurencyjności branż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16858.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-219, akty prawne s. 221-224
Obecnie koncepcje podatkowe podporządkowane są teoriom zarządznia i teoriom ekonomiczno-społecznym, pełniąc w nich funkcje decydujące o skuteczności stosowanego modelu. Należy zaznaczyć, że koncepcje i rozwiązania podatkowe w aspekcie teoretycznym oraz praktycznym odgrywają ważną rolę w modelu zarządzania gospodarką narodową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8112.VIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej