Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Makowski Michał
(1)
Miedziński Bogdan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
MARKETING
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
badania marketingowe
(1)
budżet projektu
(1)
cena
(1)
cykl projektu
(1)
cykl życia produktu
(1)
dystrybucja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsument
(1)
marketing
(1)
metodyka zarządzania projektami
(1)
portfel projektów
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
reklama
(1)
ryzyko
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategiczna ocena projektu
(1)
zarządzanie czasem
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zespół projektowy
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 396-400.
"W niniejszej książce, jako płaszczyznę metodologiczną integrującą różne wątki zarządzania projektami, przyjęto podejście systemowe. Wyraża się ono przede wszystkim ujęciem projektu jako systemu zmierzającego do osiągnięcia określonych celów. Elementy podejścia systemowego wykorzystano zwłaszcza w ujęciu takich zagadnień, jak strukturyzacja zagadnienia projektowego, strategiczna ocena projektu, zarządzanie ryzykiem oraz kształtowanie form organizacyjnych zarządzania projektem." (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12155.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13277.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w sposób naukowy wyjaśnia podstawy marketingowej działalności przedsiębiorstw na rynku, jednocześnie wskazując prawidłowości praktycznego działania i konsekwencje podejmowanej aktywności. W celu właściwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o wiedzę o rynku, w opracowaniu obejmującym dziewięć rozdziałów, po każdym z nich zamieszczono część, mającą na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia określonej wiedzy. Dodatkowo, każdemu rozdziałowi przyporządkowano zalecaną literaturę, dzięki której możliwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12153.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej