Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Sullivan Patrick 1956-
(2)
Tinberg Howard B. 1953-
(2)
Dean Deborah 1952-
(1)
Dixon Chris Jennings 1946-
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Illinois (USA)
(4)
Język
angielski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Temat
Język angielski
(4)
Nauczanie języków obcych
(2)
Pisanie
(2)
Raport
(2)
Retoryka
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(4)
Słowo kluczowe
writing
(4)
English
(2)
English language
(2)
report writing
(2)
rhetoric
(2)
study and teaching
(2)
composition and exercises
(1)
curriculum planning
(1)
grammar
(1)
literature
(1)
media
(1)
portfolio
(1)
research
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Deborah Dean is back with a significantly reenvisioned and revised edition of her popular Strategic Writing. After working with high school teachers who implemented the approach detailed in the first edition, Dean has refined, reorganized, and updated the material to better support classroom teachers dedicated to teaching not just the process of writing but also the strategies of writing that help students develop the ability to write effectively throughout their lives.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21356.XXIV.14.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21355.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Why do students often graduate from high school unprepared for college writing and what can we do about it. These are the questions that a group of classroom teachers set out to explore. Over the course of seven years, a group of middle, high school, college, and university teachers participated in a federally funded writing coalition project to implement innovative approaches to teaching writing. Together they developed this series of lesson plans designed to make writing both fun and an integral part of diverse curricula. "Practical" is the recurrent motif of each teaching strategy. Developed by real teachers in real classrooms, the lessons are grouped into seven categories: writing process, portfolios, literature, research, grammar, writing on demand, and media.Each lesson follows a standard format that includes purpose of the activity; necessary preparation; required props and materials; process and procedure for implementation; instructional pointers and/or possible pitfalls; and reflections from the teacher that provide "behind the scenes" insights.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21353.XXIV.14.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21352.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Just what defines "college-level" writing is a question that has confounded, eluded, and divided teachers of English at almost every level of our profession for many years. This book seeks to engage this essential question with care, patience, and pragmatism. Special features include: perspectives from high school teachers; student contributors; the administrative perspective; and interactive discussion between contributors. From publisher's description.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21366.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21365.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This sequel to What Is College-Level Writing? (2006) highlights the practical aspects of teaching writing. By design, the essays in this collection focus on things all English and writing teachers concern themselves with on a daily basis assignments, readings, and real student writing. The collection also seeks to extend the conversation begun in the first volume by providing in-depth analysis and discussion of assignments and student writing. The goal is to begin a process of defining college-level writing by example. Contributors include students, high school teachers, and college instructors in conversation with one another.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21368.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21367.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej