Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(4)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(5)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Marek Stanisław
(1)
Meyer Beata
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
TURYSTYKA
(3)
POLITYKA TURYSTYCZNA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
Subject: time
1989-
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Koncepcja ksi─ů┼╝ki pomy┼Ťlana zosta┼éa tak, aby dostarczy─ç Czytelnikowi raczej materia┼é do w┼éasnych przemy┼Ťle┼ä. ni┼╝ jako zbi├│r regu┼é i definicji. Wynika to z przyj─Ötego za┼éo┼╝enia, ┼╝e najcenniejsz─ů umiejetno┼Ťci─ů jest umiej─Ötno┼Ť─ç krytycznego i analitycznego my┼Ťlenia, a nie sprawno┼Ť─ç przyswajania okre┼Ťlonych definicji. Za┼éo┼╝eniu takiemu podporz─ůdkowano tre┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki, kt├│rej struktura odpowiada czterem blokom tematycznym: zagadnienia wst─Öpne, przedsi─Öbiorstwo a otoczenie, funkcjonowanie przedsi─Öbiorstwa oraz ocena przedsi─Öbiorstwa. Ocena cel├│w przyj─Ötej koncepcji, a przede wszystkim przydatno┼Ť─ç merytoryczna ksi─ů┼╝ki nale┼╝y niew─ůtpliwie do Czytelnik├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4039.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Znaczenie obs┼éugi turystycznej w gospodarce turystycznej jest coraz wi─Öksze, gdy┼╝ zapotrzebowanie na ni─ů stale ro┼Ťnie, nawet w sytuacji, gdy liczba turyst├│w nie wzrasta. Tematyka opracowania dotyczy bardzo istotnego segmentu wsp├│┼éczesnej gospodarki turystycznej, kt├│rego konsekwencje ekonomiczne i pozaekonomiczne s─ů identyfikowane nie tylko w regionach recepcji turystycznej, ale r├│wnie┼╝ w regionach emisji turystycznej i tranzytowych. Tre┼Ť─ç zosta┼éa podzielona na pi─Ö─ç rozdzia┼é├│w, z kt├│rych dwa pierwsze dotycz─ů charakterystyki zjawiska, jakim jest ruch turystyczny, trzy kolejne za┼Ť form jego obs┼éugi. Jest to kompendium wiedzy dla student├│w kierunku turystyka i rekreacji i innych os├│b zwi─ůzanych z ruchem turystycznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2461 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3664.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawow─ů problematyka przedstawion─ů w tej publikacji s─ů wybrane zagadnienia dotycz─ůce turystyki, g┼é├│wnie w uj─Öciu ekonomicznym i organizacyjnym. Pojawi┼éy sie te┼╝ zagadnienia z geografii. Zawarto┼Ť─ç merytoryczna zosta┼éa podzielona na dziewi─Ö─ç rozdzia┼é├│w, kt├│re s─ů powi─ůzane z programem studi├│w kierunk├│w turystyka i hotelarstwo. Ksi─ů┼╝ka jest pomoc─ů dydaktyczn─ů dla student├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3618.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç, musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: ┬Ě podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych, ┬Ě rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych, ┬Ě zachowania klient├│w na tym rynku, ┬Ě elementy marketingu-mix (5P), ┬Ě marketing terytorialny w turystyce, ┬Ě markowy produkt turystyczny, ┬Ě nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, ┬Ě marketing relacji w turystyce i rekreacji, ┬Ě badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podr─Öcznik akademicki jest zgodny z obowi─ůzuj─ůcymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumia┼éy j─Özyk narracji powoduj─ů, ┼╝e jest znakomitym ┼║r├│d┼éem wiedzy dla student├│w kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalno┼Ťci turystycznych kierunk├│w ekonomicznych, a tak┼╝e os├│b profesjonalnie zajmuj─ůcych si─Ö t─ů dziedzin─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Monografia jest zbiorem artyku┼é├│w przybli┼╝aj─ůcych problematyk─Ö w trzech podstawowych uj─Öciach: 1. Mega- i makroekonomicznym wskazuj─ůcym rozwi─ůzania systemowe i instrumenty wykorzystywane w polityce turystycznej w skali krajowej i miedzynarodowej. 2. W uj─Öciu regionalnym i lokalnym prezentuj─ůcym formy aktywno┼Ťci jednostek samorz─ůdu terytorialnego oraz organizacji turystycznych. 3. W uj─Öciu mikroekonomicznym w aspekcie dostosowywania sie podmiot├│w gospodarki turystycznej do rozstrzygni─Ö─ç politycznych. Celem monografii jest przegl─ůd problematyki teoretycznej i dyskusja nad modelem polityki turystycznej na poszczeg├│lnych poziomach struktury administracyjnej i samorz─ůdowej kraju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3580.XX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4304.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again