Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Marek Stanisław
(1)
Meyer Beata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
TURYSTYKA
(3)
POLITYKA TURYSTYCZNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Słowo kluczowe
zasoby w przedsiębiorstwie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Koncepcja książki pomyślana została tak, aby dostarczyć Czytelnikowi raczej materiał do własnych przemyśleń. niż jako zbiór reguł i definicji. Wynika to z przyjętego założenia, że najcenniejszą umiejetnością jest umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia, a nie sprawność przyswajania określonych definicji. Założeniu takiemu podporządkowano treść książki, której struktura odpowiada czterem blokom tematycznym: zagadnienia wstępne, przedsiębiorstwo a otoczenie, funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz ocena przedsiębiorstwa. Ocena celów przyjętej koncepcji, a przede wszystkim przydatność merytoryczna książki należy niewątpliwie do Czytelników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4039.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Znaczenie obsługi turystycznej w gospodarce turystycznej jest coraz większe, gdyż zapotrzebowanie na nią stale rośnie, nawet w sytuacji, gdy liczba turystów nie wzrasta. Tematyka opracowania dotyczy bardzo istotnego segmentu współczesnej gospodarki turystycznej, którego konsekwencje ekonomiczne i pozaekonomiczne są identyfikowane nie tylko w regionach recepcji turystycznej, ale również w regionach emisji turystycznej i tranzytowych. Treść została podzielona na pięć rozdziałów, z których dwa pierwsze dotyczą charakterystyki zjawiska, jakim jest ruch turystyczny, trzy kolejne zaś form jego obsługi. Jest to kompendium wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacji i innych osób związanych z ruchem turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2461 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3664.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawową problematyka przedstawioną w tej publikacji są wybrane zagadnienia dotyczące turystyki, głównie w ujęciu ekonomicznym i organizacyjnym. Pojawiły sie też zagadnienia z geografii. Zawartość merytoryczna została podzielona na dziewięć rozdziałów, które są powiązane z programem studiów kierunków turystyka i hotelarstwo. Książka jest pomocą dydaktyczną dla studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3618.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest zbiorem artykułów przybliżających problematykę w trzech podstawowych ujęciach: 1. Mega- i makroekonomicznym wskazującym rozwiązania systemowe i instrumenty wykorzystywane w polityce turystycznej w skali krajowej i miedzynarodowej. 2. W ujęciu regionalnym i lokalnym prezentującym formy aktywności jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych. 3. W ujęciu mikroekonomicznym w aspekcie dostosowywania sie podmiotów gospodarki turystycznej do rozstrzygnięć politycznych. Celem monografii jest przegląd problematyki teoretycznej i dyskusja nad modelem polityki turystycznej na poszczególnych poziomach struktury administracyjnej i samorządowej kraju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3580.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4304.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej