Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Potoczek Natalia
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Świerczek Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Controlling
(1)
Metodologia
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(2)
controlling
(1)
hybrydowa metodyka
(1)
organizacja
(1)
projektowanie
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
zarządzanie procesami
(1)
zarządzanie procesowe
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
łańcuch dostaw
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 209-215. Indeks.
Książka przedstawia w sposób kompleksowy węzłowe aspekty i problemy badawcze zarządzania procesowego. Publikacja została ukierunkowana na procesy wytwórcze, jakie generalnie występują w działalności gospodarczej. Całość tekstu składa się z sześciu rozdziałów, w których zawarto: charakterystykę koncepcji zarządzania procesowego, systematyzację metod badawczych, przegląd własnych propozycji analityczno-obliczeniowych, formalizację zarządzania procesowego, modelowanie, analizę diagnostyczną, projektowanie i controlling wyników, badanie zdolności rozwojowej i programowanie rozwoju procesów wytwórczych w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21497.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21496.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo / Natalia Potoczek. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 236 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 225-232.
Prezentowana książka odwołuje się do współczesnej roli procesów personalnych w organizacji w perspektywie koncepcji BPM oraz podstaw ich kształtowania w duchu koncepcji Human Resource Management. Zaproponowane modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi łączy doświadczenia oraz potrzeby współczesnych organizacji, które dostrzegły konieczność procesowego przeorientowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21499.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21498.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Architektura zarządzania procesami i projektami / Agnieszka Anna Szpitter. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 261 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 231-244.
Przechodzenie od myślenia strukturalnego do myślenia procesowego stworzyło nowe podejście do zarządzaniaktórego istotą jest podatność na zmiany, elastyczność oraz zwinność działania. Praca coraz częściej jest oparta nprojektach i wykonywana jest w formule projektowej, co powoduje zmiany kulturowe, organizacyjne orazmiany w procesach.W publikacji Autorka przedstawia wyniki prowadzonych przez siebie pięcioletnich badań, które wpisują się wparadygmat procesowo-projektowy współczesnego zarządzania w XXI w. i są próbą integracji w jedenwspółistniejący system zarządzania w usprawnianiu procesów oraz projektów, a jednocześnie są krokiem wbudowaniu doskonałości operacyjnej w łańcuchu wartości i oceny wyników procesów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20247.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20246.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegrowanym / Artur Świerczek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 218, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 205-215.
W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania i kontrolowania działań wielopodmiotowych natury logistycznej i pozalogistycznej. Orientację procesową zarządzania łańcuchem dostaw osadzono w nurcie zintegrowanym, który łączy czynności regulacyjne realizowane w sposób zrutynizowany i mechanistyczny z niesformalizowanym i kreatywnym podejściem do organizacyjnego uczenia i rozwijania umiejętności. Stąd w ujęciu zintegrowanym zarządzanie łańcuchem dostaw polega na odnotowaniu i wyjaśnieniu etapów w procesie zarządzania (charakterystycznych dla podejścia normatywnego), z jednoczesnym uwzględnieniem czynników osobowościowych i aksjologicznych będących przedmiotem szczególnego zainteresowania nurtu behawioralnego. Zgodnie z podejściem zintegrowanym etapy procesu zarządzania łańcuchem dostaw niekoniecznie przebiegają w określonym porządku, sekwencyjnie i liniowo, lecz wzajemnie na siebie nachodzą oraz mogą następować jednocześnie i w różnej kolejności. Przebieg procesu zarządzania jest bowiem uzależniony od uwarunkowań występujących w konkretnej sytuacji decyzyjnej. W rezultacie łączenia podejścia normatywnego i behawioralnego koncepcja ta zostaje nasycona wartościami, które odwołują się do integracji jako jej konstytutywnej cechy zarządzania łańcuchem dostaw. W celu omówienia wzajemnego oddziaływania podejścia normatywnego i behawioralnego w zarządzaniu łańcuchem dostaw wykorzystano koncepcję krawędzi chaosu. W myśl przyjętego w książce stanowiska, świadomość istnienia oraz umiejętność oscylacji łańcucha dostaw na krawędzi chaosu jest rezultatem aplikacji podejścia zintegrowanego w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Innymi słowy, krawędź chaosu umożliwia menedżerom dostrzeżenie różnych odcieni szarości, które manifestują zróżnicowaną intensywność stosowania podejścia normatywnego i behawioralnego podczas realizacji czynności regulacyjnych zarządzania łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21611.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21610.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej