Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(10)
Status
only on-site
(10)
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(10)
Author
Kall Jacek
(3)
Kłeczek Ryszard
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Anholt Simon
(1)
Bruzi Hanna
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hajdas Monika
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Mi┼Ťkiewicz Magdalena
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
ZNAKI TOWAROWE
(10)
FIRMA (nazwa)
(9)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(4)
MARKETING NARODOWY
(1)
PORADNIKI
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Subject: place
POLSKA
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
10 results Filter
Book
In basket
(Biblioteka Nowoczesnego Mened┼╝era / Jan D. Antoszkiewicz, Zbigniew Dworzecki)
Bibliogr. s. 199-208.
Ksi─ů┼╝ka ┼é─ůczy najnowsz─ů wiedz─Ö na temat zarz─ůdzania mark─ů z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarz─ůdzania potencja┼éem marki. G┼é├│wne w─ůtki dotycz─ů istoty kapita┼éu marki, dzia┼éa┼ä i mechanizm├│w jego kreowania, to┼╝samo┼Ťci i potencja┼éu konkurencyjnego marki, a tak┼╝e mierzenia si┼éy marki. Bazuj─ůc na swoich wieloletnich do┼Ťwiadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreowa─ç warto┼Ť─ç firmy poprzez mark─Ö, jak budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů w oparciu o mark─Ö, jak skuteczne zarz─ůdza─ç potencja┼éem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w spos├│b przejrzysty i przyst─Öpny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane s─ů przyk┼éadami z firm krajowych i zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9933.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11569.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 309-316. Indeks.
We wsp├│┼éczesnej gospodarce wzrasta liczba os├│b zajmuj─ůcych si─Ö zarz─ůdzaniem mark─ů. Dla nich w┼éa┼Ťnie przeznaczona jest ta ksi─ů┼╝ka. Autorzy odpowiadaj─ů w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobi─ç, by marka by┼éa silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywc├│w, i jak zwi─Ökszy─ç warto┼Ť─ç marki, to znaczy jej zdolno┼Ť─ç do d┼éugoterminowego generowania got├│wki. W ksi─ů┼╝ce szczeg├│┼éowo om├│wiono takie zagadnienia, jak: ┼Ťwiadomo┼Ť─ç i wizerunek marki, lojalno┼Ť─ç wobec marki oraz mechanizm oddzia┼éywania marki na decyzje zakupowe; sposoby pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci i wizerunku marki oraz ┼Ťwiadomo┼Ťci kategorii produktu; skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wyb├│r rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wyb├│r element├│w marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu); zarz─ůdzanie portfelem marek; techniki reklamowe u┼╝ywane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci reklamy; finansowe aspekty zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14222.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Kszta┼étowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszar├│w decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, okre┼Ťlenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, kt├│re marki oferowa─ç na jakich rynkach, w kt├│rych segmentach i kana┼éach dystrybucji - nale┼╝─ů do najwa┼╝niejszych rozstrzygni─Ö─ç, jakich musi dokona─ç zarz─ůd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarz─ůdzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewn─Ötrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzysto┼Ťci, a tak┼╝e u┼éatwienie kreowania znacz─ůcych, unikalnych i pe┼énych energii marek. Autorzy tej ksi─ů┼╝ki proponuj─ů rozwi─ůzania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotycz─ůce takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, - konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - okre┼Ťlanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - w┼éa┼Ťciwa komunikacja marketingowa ca┼éego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10997 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8762.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10232.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
Nie by┼éo dot─ůd na polskim rynku pozycji omawiaj─ůcej tak szerokie spektrum problem├│w zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem mark─ů, a tak┼╝e ca┼éym portfelem marek. Autorowi uda┼éo si─Ö w wyczerpuj─ůcy spos├│b om├│wi─ç niemal ka┼╝dy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wi─ů┼╝e si─Ö z markami. Zatem dla Czytelnika poszukuj─ůcego kompendium wiedzy z zakresu zarz─ůdzania mark─ů ksi─ů┼╝ka Kellera to absolutny strza┼é w dziesi─ůtk─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12586.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand" 2001.
Bibliogr. s. 375-379. Indeks.
Autorzy dowodz─ů, ┼╝e z┼éa postawa przedstawicieli firmy wobec klienta mo┼╝e zrujnowa─ç ka┼╝d─ů mark─Ö. St─ůd wyzwaniem tak dla zwyk┼éych pracownik├│w, jak i dla mened┼╝er├│w jest budowanie szczeg├│lnego nastawienia na klienta - "┼╝ycia mark─ůÔÇŁ. Zarz─ůdzanie mark─ů pokazuje, jak firma winna tworzy─ç wytrawn─ů organizacj─Ö zorientowan─ů na kultur─Ö obs┼éugi, kt├│ra skutkuje satysfakcj─ů i lojalno┼Ťci─ů nabywcy. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla tych, kt├│rzy chc─ů odnie┼Ť─ç sukces w interesach dzi─Öki poprawie warunk├│w panuj─ůcych w ┼Ťrodowisku pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11418.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 133-137
Rola marki jako instrumentu podwy┼╝szania konkurencyjno┼Ťci produkt├│w jest coraz bardziej doceniana. Przejawia si─Ö to m.in. istnieniem wielu warto┼Ťciowych publikacji na ten temat. Prezentowana ksi─ů┼╝ka stanowi ich istotne uzupe┼énienie z dw├│ch zasadniczych powod├│w. Po pierwsze, nacisk zosta┼é po┼éo┼╝ony na koncepcje, kt├│re stosunkowo rzadko s─ů poruszane w literaturze polskoj─Özycznej, np. model kapita┼éu marki czy architektura marek. Po drugie, tematyka ksi─ů┼╝ki nie zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona w ca┼éo┼Ťci opisywaniu teorii dotycz─ůcej zarz─ůdzania mark─ů. Jej tre┼Ť─ç zosta┼éa g┼é─Öboko osadzona w polskiej "markowej" rzeczywisto┼Ťci, co czyni t─Ö pozycj─Ö bardziej przyst─Öpn─ů i wa┼╝niejsz─ů z punktu widzenia praktyk├│w zarz─ůdzania w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.7892.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9146.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
We wsp├│┼éczesnej gospodarce wzrasta liczba os├│b zajmuj─ůcych si─Ö zarz─ůdzaniem mark─ů. Dla nich w┼éa┼Ťnie przeznaczona jest ta ksi─ů┼╝ka. Autorzy odpowiadaj─ů w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobi─ç, by marka by┼éa silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywc├│w, i jak zwi─Ökszy─ç warto┼Ť─ç marki, to znaczy jej zdolno┼Ť─ç do d┼éugoterminowego generowania got├│wki. W ksi─ů┼╝ce szczeg├│┼éowo om├│wiono takie zagadnienia, jak: - ┼Ťwiadomo┼Ť─ç i wizerunek marki, lojalno┼Ť─ç wobec marki oraz mechanizm oddzia┼éywania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci i wizerunku marki oraz ┼Ťwiadomo┼Ťci kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wyb├│r rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wyb├│r element├│w marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarz─ůdzanie portfelem marek, - techniki reklamowe u┼╝ywane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci reklamy, - finansowe aspekty zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů marki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5555.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7008.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Autor napisa┼é t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö, opieraj─ůc si─Ö na swoich do┼Ťwiadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawi┼é j─ů du┼╝─ů dawk─ů najaktualniejszej wiedzy na ┼Ťwiatowym poziomie. Autor spisa┼é po kolei wszystkie wa┼╝ne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - w┼éa┼Ťcicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powiniene┼Ť zna─ç. Ksi─ů┼╝k─Ö mo┼╝esz przeczyta─ç od deski do deski, otrzymuj─ůc solidn─ů dawk─Ö informacji podanych w przyst─Öpny, typowy dla praktyka spos├│b - bez tabel, wzor├│w i skomplikowanych klasyfikacji. Je┼Ťli jednak wolisz, mo┼╝esz te┼╝ czyta─ç ksi─ů┼╝k─Ö na wyrywki, wybieraj─ůc zagadnienia, kt├│re najbardziej Ci─Ö interesuj─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12740.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem ksi─ů┼╝ki jest analiza wybranych czynnik├│w determinuj─ůcych rozw├│j marek oraz strategie markowe, a tak┼╝e charakterystyka r├│┼╝nych aspekt├│w zarz─ůdzania mark─ů, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybut├│w silnej marki. Szczeg├│┼éowo om├│wiono m.in. nast─Öpuj─ůce zagadnienia: definicja marki, elementy zarz─ůdzania mark─ů, prawne aspekty zarz─ůdzania mark─ů, narz─Ödzia marketingu mix s┼éu┼╝─ůce kszta┼étowaniu silnej marki, proces kszta┼étowania programu lojalno┼Ťciowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najwa┼╝niejsze problemy zarz─ůdzania mark─ů w sytuacji kryzysowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11150.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
U g├│ry ok┼é.: Marka dla Polski. Na ksi─ů┼╝ce ISBN oryg.
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony g┼é├│wnie ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Kilkaset tysi─Öcy spo┼Ťr├│d nich ma szans─Ö znale┼║─ç swoje nisze na rynku europejskim, dziesi─ůtki tysi─Öcy na globalnym. Najbardziej po┼╝yteczn─ů form─ů pomocy pa┼ästwa dla MSP jest wywo┼éanie i utrwalenie silnego "efektu kraju pochodzenia", kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi si─Ö na wszystko, co z niego pochodzi. Dobre zarz─ůdzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania to┼╝samo┼Ťci narodowej. Ksi─ů┼╝ka pokazuje, ┼╝e "to┼╝samo┼Ť─ç konkurencyjna" jest najlepsz─ů drog─ů do dobrej reputacji i silnej marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14856.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again