Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(9)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Duchniewicz Stanisław
(1)
Gajda Lesław
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Lisiński Marek
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Obora Hubert
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Szarucki Marek
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(9)
ZARZĄDZANIE
(3)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
CONTROLLING
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KADRY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PŁACA
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(6)
TQM
(4)
benchmarking
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(2)
zarządzanie
(2)
ISO 14000
(1)
ISO 18000
(1)
ISO 9000
(1)
Lean Management
(1)
QFD
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
controlling
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
historia
(1)
jakość
(1)
motywacja
(1)
normy ISO 9000
(1)
organizacja
(1)
outsourcing
(1)
planowanie
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
reengineering
(1)
samoocena
(1)
system zarządzania
(1)
systemy zarządzania
(1)
teoria
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 91-96.
Książka składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym scharakteryzowano przyjęty sposób rozumienia terminów "metoda" i "TQM". Rozdział drugi obejmuje prezentację metod zidentyfikowanych w trakcie kształtowania się koncepcji TQM. W trzecim rozdziale zaprezentowano tradycyjne klasyfikacje metod TQM, a także własną opartą na historii metod. Rozdział ostatni poświęcono rozważaniom o aktualności metod TQM z perspektywy współczesnej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12499.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązanie problemu dobrej jakości nie leży w zaostrzeniu kryteriów kontroli jakości, lecz w odpowiednim zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zapewnienie wymaganej jakości w firmie ułatwia wdrożony sformalizowany np.: System Zarządzania Jakością (SZJ) zgodny z normą ISO 9001:2000. Pozwala to poprzez planowanie strategiczne kierownictwa, a następnie poprzez włączenie wszystkich zatrudnionych (pracowników), a także dostawców na spełnienie oczekiwań klienta, a tym samym utrzymanie lub poprawienie pozycji na rynku i zwiększenie efektywności działań przedsiębiorstwa na każdym etapie kreowania i istnienia wyrobu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5633.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W oddanej właśnie do rąk Czytelników książce zespół autorów prezentuje podstawowe metody i instrumenty controllingu jakości. Zarządzanie jakością, a zwłaszcza controlling jakości należy obecnie do strategicznych zadań każdego przedsiębiorstwa, organizacji gospodarczej czy instytucji. Narzędzia controllingu jakości są coraz szerzej wykorzystywane w procesach planowania działalności, projektowania produktów, organizacji i koordynacji procesów zarządczych oraz kontroli, oceny i regulacji zadań oraz celów przedsiębiorstwa. Prezentowany podręcznik w zamyśle jego autorów ma ułatwić słuchaczom studiów ekonomicznych i zarządzania samodzielne przyswajanie zagadnień dotyczących zarządzania jakością produkcji i produktu, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania metod i instrumentów controllingu jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7682.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8683.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 362-368.
Organizacje, decydując się na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami norm, traktują je jak wskazówki w celu budowy sprawnie i efektywnie funkcjonującego systemu. Jako standard uznaje się normy ISO serii 9000. Podają one bowiem niezbędne wymagania, które należy spełnić w celu opracowania i wdrożenia wiarygodnego systemu, zawierają terminologię, która pomaga w uniknięciu nieporozumień w interpretacji tych wymagań, oraz wytyczne dotyczące konieczności doskonalenia systemu, a przez to rozwoju całej firmy. W niniejszym podręczniku autorzy pragną przybliżyć aktualne koncepcje i systemy zarządzania jakością zarówno o charakterze uniwersalnym, jak i odnoszące się do konkretnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9948.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11584.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest napisana i uporządkowana w taki sposób, by była możliwie łatwa w użyciu dla każdego, kto chce znaleźć i nauczyć się nowych metod zarządzania jakością bez konieczności odbycia szkolenia z tego zakresu. Poza tym książka ma charakter instruktażowy. Czytelnik może się nuczyć nowych narzędzi lub odkryć wariacje i nowe zastosowania już znanych. Jest to zarazem poradnik uporządkowany w taki sposób, aby wstępnie zapamiętane narzędzie mogło być łatwo znalezione i przypomniane oraz by czytelnik mógł szybko zidentyfikować odpowiednie narzędzie do rozwiązania określonego problemu czy osiagnięcia szczególnego celu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5043.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6129.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269.
Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej postrzeganą przez klientów, dostawców, władze rządowe i samorządowe, inwestorów, banki itp. Opracowanie może być również pomocne dla tych organizacji, które już mają wdrożony system zarządzania jakością i chcą go dalej doskonalić. W publikacji pokazano niektóre elementy i narzędzia, które powinny wzbogacić zarządzanie organizacją. W opracowaniu skoncentrowano się przede wszystkim na pokazaniu praktycznych aspektów i przykładów realizacji systemu zarządzania jakością, we wszystkich etapach, począwszy od diagnozy stanu organizacji, poprzez opracowanie i wdrożenie dokumentów systemu, podjęcie audytów wewnętrznych i działań doskonalących, aż do oceny gotowości systemu do certyfikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11530.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12760.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 109)
Spis treści ang. Druga s. tyt. ang. Bibliogr. s. 231-[239].
W zbiorowej publikacji, która ukazała się pod redakcją Joanny Kamińskiej i Beaty Żołędowskiej-Król, zaprezentowano artykuły będące pokłosiem konferencji zorganizowanej w lutym 2009 roku przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Śląskiego, Bibliotekę Śląską oraz Komisję Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Za główny cel wydania monografii uznano przedstawienie aktualnego stanu badań nad jakością usług bibliotecznych oraz pokazanie różnych doświadczeń polskich bibliotek zarówno z wdrażania nowoczesnych koncepcji zarządzania jakością, jak i wprowadzania innowacyjnych usług bibliotecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10328.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 561-578.
Autor książki proponuje model kompleksowego systemu samooceny i określenie procedury jego wdrażania w warunkach funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na podstawie oceny stopnia aktywności polskich przedsiębiorstw stosujących systemy zarządzania w kluczowych obszarach samooceny oraz jej wpływu na osiągane przez nie wyniki. Monografia ma istotne znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu zarządzania jakością, samooceny i doskonałości organizacyjnej. Ponadto praca ma charakter aplikacyjny dzięki przeprowadzonym przez autora badaniom, a ich wyniki mogą posłużyć menedżerom przedsiębiorstw w określeniu bardziej skutecznej metodyki opartej na budowie kompleksowego systemu samooceny, umożliwiającej doskonalenie wdrożonych systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12469.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wydanie uaktualnione, poszerzone między innymi o najnowszą, innowacyjną koncepcję pt: Zarządzanie jutra, Prakseologiczną teorię zarządzania, Koncepcję kreatywnej kontroli czy Partnerstwo publiczno-prywatne oraz uzupełnione nowymi pozycjami literatury. Książka jest rezultatem aktywności pracowników i współpracowników skupionych wokół ówczesnego Zakładu Metod i Technik Zarządzania Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG w Warszawie. Katedrą od początku jej powstania kieruje prof. zw. dr hab. Stanisław Sudoł dr hc.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8943.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10511.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości, oparty na zrealizowanych grantach finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, prezentacjach referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Część badawcza dotycząca analizy dorobku międzynarodowego w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu została zrealizowana w ramach w projektu badawczego pt. „Influence of organisation and management methodology on new theory development: The perspective of basic and applied research” realizowanego przez Marka Szaruckiego w School of Management, University College London, w ramach Programu im. Bekkera „Średniookresowa mobilność naukowców” finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Narodowej (NAWA), grant nr PPN/BEK/2018/1/00429/U/00001. Monografia może być wykorzystywana przez studentów kierunków biznesowych, którzy są zainteresowani tą problematyką. Z pewnością zainteresuje młodych adeptów budowania warsztatu naukowego i badawczego, doktorantów wszystkich form kształcenia na studiach III stopnia. Z uwagi na podjęty problem badawczy omawiane zagadnienia będą stanowić również swoisty przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej nieustannie szukają nowych pomysłów rozwiązywania problemów zarządzania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej