Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(13)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Nawrot Bogumiła
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Banaszak Sławomir (1973- )
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Bugdol Marek
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Decewicz Anna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Gitling Maciej
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hajdukiewicz Agnieszka
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kuś Agnieszka (ekonomia)
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Mesjasz Czesław
(1)
Milian Lech (1932- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Partycki Sławomir (1951- )
(1)
Próchniak Mariusz
(1)
Ratyński Władysław
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sounderpandian Jayavel
(1)
Struck-Peregończyk Monika
(1)
Tomczyk Emilia
(1)
Torój Andrzej
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Witkowski Bartosz
(1)
Wośko Zuzanna
(1)
Zbucki Łukasz
(1)
Zelek Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
Zarządzanie
(4)
KADRY
(3)
Decyzje
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KULTURA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Action Research
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
E-konsumenci
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMIA
(1)
Gospodarka
(1)
INNOWACJE
(1)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
POSTAWY
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY NAUKOWI
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Postawy
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Rozwój społeczny
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Społeczeństwo
(1)
Statystyka
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Ukraińcy
(1)
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI i ZARZĄDZANIA (Rzeszów)
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wojsko
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
RZESZÓW (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(6)
Internet
(2)
TQM
(2)
kierowanie
(2)
kultura organizacyjna
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przywództwo
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
system zarządzania
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
zarządzanie jakością
(2)
Lean Management
(1)
New Public Management
(1)
Polska
(1)
Web 2.0
(1)
analiza danych
(1)
badania
(1)
badania jakościowe
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biznes
(1)
cudzoziemcy
(1)
cyberkultura
(1)
człowiek
(1)
decyzje zakupowe
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-konsument
(1)
efektywność ekonomiczna
(1)
etyka biznesu
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
innowacje
(1)
insourcing
(1)
integracja społeczna
(1)
jakość
(1)
jakość życia
(1)
jednostka
(1)
kadry
(1)
kapitał kulturowy
(1)
klient
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzynarodowa
(1)
komunikowanie masowe
(1)
konflikt
(1)
konflikt społeczny
(1)
konsumpcja
(1)
koło naukowe
(1)
kształcenie
(1)
kultura
(1)
kultura narodowa
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing społeczny
(1)
media masowe
(1)
media społecznościowe
(1)
menedżer
(1)
metody badań
(1)
motywacja
(1)
nadciśnienie tętnicze
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
negocjacje
(1)
niepełnosprawni
(1)
obrót gospodarczy
(1)
obsługa klienta
(1)
ocena
(1)
ocenianie
(1)
organizacja
(1)
organizacja ucząca się
(1)
outsourcing
(1)
pierwsza pomoc
(1)
pomoc społeczna
(1)
postawa
(1)
prawo
(1)
proces pracy
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorstwo społeczne
(1)
public relations
(1)
reengineering
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
rośliny genetycznie modyfikowane
(1)
samoocena
(1)
satysfakcja klienta
(1)
sektor publiczny
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo ponowoczesne
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
statystyka
(1)
słownik
(1)
time based management
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
wartość
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Celem książki jest analiza wpływu kultury narodowej na poszczególne aspekty zarządzania. Prezentacja podejść badawczych i definicji kultury narodowej oraz jej związki z kulturą organizacji rozpoczyna porównawcze studium typów przywództwa organizacyjnego w pięciu różnych obszarach kulturowych: amerykańskim, arabskim, chińskim, japońskim i skandynawskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6342.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-232.
Celem opracowania jest przedstawienie wybranych relacji współcześnie panujących między człowiekiem a biznesem, mechanizmów ich wzajemnego oddziaływania, dociekanie, dlaczego człowiek dla biznesu obecnie jest kimś więcej niż wyłącznie środkiem do celu. Prezentowana problematyka została opracowana w sposób interdyscyplinarny przez przedstawicieli nauk prawnych i nauk o zarządzaniu mających kontakt z praktyką życia gospodarczego. Właśnie praktyczne odniesienia wzbogacające rozważania o charakterze naukowym powinny uczynić książkę przedmiotem zainteresowania wszystkich, którzy na osobisty lub zawodowy użytek zainteresowani są problematyką kształtowania przez człowieka swojego otoczenia - organów władzy ustawodawczej, przedstawicieli nauki, praktyków życia gospodarczego, organów odpowiedzialnych za wdrażanie programów operacyjnych, studentów prawa, administracji, zarządzania i ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11933.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ISSN 1233-6408)
Książka składa się z pięciu rozdziałów, treść każdego z podrozdziałów może być przedmiotem bardziej szczegółowych opracowań, oddzielnej ksiązki. Wiedza, którą zgromadzono w tej pracy, jest w pełni wystarczająca z punktu widzenia praktyki działania. Książka ta bowiem powstała z myślą o pracownikach działów zapewnienia jakości, działów personalnych oraz przełożonych wszystkich szczebli zarządzania. Praca adresowana jest także do studentów kierunków: zarządzanie i marketing, ekonomia, socjologia i pedagogika pracy, którzy uczęszczają na zajęcia z przedmiotów: zarządzanie jakością, podstawy TQM, systemy zapewnienia jakości oraz metodyka pracy służb pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4094.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
Bibliogr. s. 193-197. Indeks.
Podręcznik kierowany jest do studentów wyższych uczelni, jako lektura do nauki przedmiotów: Psychologia w Zarządzaniu, Psychologia i Socjologia Zarządzania, Zarządzanie Personelem, Psychologia i Socjologia Pracy, Kierowanie Zespołem itp. Stanowi kompendium wiedzy na temat roli i problemów człowieka w organizacji. Składa się z dwóch części: poświęconej działaniom pojedynczego człowieka w środowisku pracy oraz działalności zespołów pracowniczych. Książka może być pomocna również dla menadżerów zainteresowanych metodami oceniania i motywowania pracowników, przezwyciężania konfliktów oraz skuteczniejszego kierowania. W prezentowanej książce autor podjął się problematyki zarządzania, szczególnie akcentując znaczenie psychologii podstawowej i społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10622.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podręcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania, mającej w przyszłości wpływ na pozycję i autorytet menedżera, jak również przynoszące zysk, umiejętne zarządzanie własnym biznesem. Prezentowane w podręczniku problemy i zagadnienia odwołują się do przedmiotów: kształcenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarządzania, przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia w zarządzaniu, negocjacje. Zaletą podręcznika jest innowacyjność analityczna związana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarządzania w nowym otoczeniu, jakim jest społeczeństwo informacyjne, i wynikająca stąd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarządzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielość przykładów praktycznych zamieszczonych w tekście, ma w zamysle autorów pobudzić zainteresowania Czytelników dla dalszego pogłębiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11403.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
W książce omówiono zagadnienia: iluzja organizacji uniwersalnej, znaczenie kultury, przestrzeganie zasad a stosunki między ludźmi, jak zarządzamy czasem, kultury narodowe a kultura przedsiębiorstwa, rozwiązywanie dylematów kulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6328.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 313-324.
Współczesne organizacje składają się z wzajemnie ze sobą połączonych części (systemów), w których czynnik ludzki jest najważniejszy, bowiem realizuje wspólne określone cele dla powodzenia organizacji jako całości. W niniejszym opracowaniu punktem odniesienia jest człowiek. Praca przedstawia organizację jako system społeczny, prezentuje wybrane kierunki organizacji procesów pracy, zagadnienie stosunków międzyludzkich i konfliktów w pracy, władzy i przywództwa w organizacji, odnosi się do kultury organizacyjnej oraz etycznego wymiaru zarządzania organizacjami. Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12883.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13992.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 1129-1132.
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach biznesu. Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie - stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja. Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17683.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Turbulentne otoczenie systemu pomocy społecznej wywołane m.in. migracjami, skutkami pandemii COVID-19, procesami demograficznymi, terroryzmem czy globalizacją determinuje poszukiwanie narzędzi zwiększających skuteczność działania jednostek. Powodem podjęcia badań w przedmiotowym obszarze były reformy sektora publicznego przeprowadzone w USA i państwach Europy Zachodniej według założeń koncepcji nowego zarządzania publicznego, w wyniku których dokonano transformacji usług publicznych. Zasadnicza część dorobku naukowego niniejszej monografii – koncepcja menedżerskiego zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej – jest narzędziem pomocniczym służącym do wywołania refleksji wewnątrzorganizacyjnej, której następstwem winno być zainicjowanie przez władze centralne i samorządowe debaty publicznej dotyczącej korelacji mechanizmów zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej z dynamicznie zmieniającym się otoczeniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22220.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22219.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest uświadomienie czytelnika jakim wymaganiom osobnicyzm trzeba sprostać i jak kierować ludźmi zorganizowanymi w zespół. Książka przedstawia ogólną problematykę socjopsychologiczną przedsiebiorstwa z dostosowaniem jej do specyfiki przedsiębiorstwa turystycznego. Opracowanie podejmuje także wybrane problemy rynku turystycznego w aspekcie kształtujących tenże rynek potrzeb konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3800.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 193-199.
Słownik zawiera ponad 1000 haseł napisanych z perspektywy mikroekonomii i podejścia strategicznego do zarządzania kadrami. To próba uporządkowania dyscypliny pod względem terminologicznym, a zarazem pierwsze w Polsce przedsięwzięcie, podjęte na taką skalę. Zbiór ma charakter interdyscyplinarny, zawiera hasła z pogranicza podstaw zarządzania, psychologii zarządzania, socjologii organizacji, zachowań organizacyjnych, lingwistyki stosowanej, prawa i ekonomii. Uwzględniono również terminologię związaną z problematyką kulturową i komunikowania się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4046.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 561-578.
Autor książki proponuje model kompleksowego systemu samooceny i określenie procedury jego wdrażania w warunkach funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na podstawie oceny stopnia aktywności polskich przedsiębiorstw stosujących systemy zarządzania w kluczowych obszarach samooceny oraz jej wpływu na osiągane przez nie wyniki. Monografia ma istotne znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu zarządzania jakością, samooceny i doskonałości organizacyjnej. Ponadto praca ma charakter aplikacyjny dzięki przeprowadzonym przez autora badaniom, a ich wyniki mogą posłużyć menedżerom przedsiębiorstw w określeniu bardziej skutecznej metodyki opartej na budowie kompleksowego systemu samooceny, umożliwiającej doskonalenie wdrożonych systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12469.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 160)
Bibliogr. s. 283-295.
Monografia o charakterze interdyscyplinarnym ukazuje w nowym świetle aspekt relacji międzyludzkich w różnego rodzaju przedsiębiorstwach, będący pochodną wykształcenia kadr menedżerskich w Polsce w zderzeniu z uwarunkowaniami makrospołecznymi. W ten sposób autor nawiązuje do międzynarodowych badań społecznych w nurcie neolewicowym, krytycznym wobec neoliberalizmu gospodarczego i politycznego. Interesujące jest, że taką kategorię jak äklasowośćö można zastosować w zupełnie nowym kontekście społeczno-gospodarczym i politycznym. (z recenzji prof.zw.dr.hab. Bogusława Śliwerskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11807.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12989.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 187-224.
W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania przez władze RP warunków niezbędnych do współpracy między przemysłem obronnym, siłami zbrojnymi, nauką i polityką. Autor odwołuje się do dorobku podejścia systemowego i teorii podejmowania decyzji. Praca stanowi studium przypadku na przykładzie zastosowań metod wielokryterialnych: AHP, ANP, REMBRANDT, DEMATEL. W badaniu wzięło udział 75 przedstawicieli przemysłu obronnego, sił zbrojnych, nauki, polityki i dyplomacji. Dla każdej z grup badanych opracowano hierarchie czynników, subczynników, wariantów oraz przeprowadzono analizę korzyści, szans, kosztów i ryzyka (BOCR) w odniesieniu do zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego RP. Respondentami byli eksperci i decydenci, z których część pełni (lub pełniła) najbardziej odpowiedzialne funkcje publiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22168.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22167.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-205.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowania procesów innowacji oraz wykorzystania internetu do komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16653.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16652.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zbiór referatów wygłoszonych podczas XVIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt.: Wartości i nowoczesność w strategii odpowiedzialnego rozwoju. Nowe ścieżki rozwoju w Europie Środkowej i Wschodniej, która odbyła się w dniach 22-24 maja 2017.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17732.VI. 6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-172.
Niniejsza publikacja adresowana do osób odpowiedzialnych za proces kształcenia i sprawy socjalne na uczelniach wyższych, studentów, wykładowców, osób zajmujących sie profesjonalnie problematyką osób niepełnosprawnych podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich ma za zadanie przybliżyć Czytelnikowi kwestie związane z integracją osób niepełnosprawnych i rolą uczelni w tym zakresie oraz nakreślić sytuację studentów niepełnosprawnych w świetle uwarunkowań prawnych, danych liczbowych i badań. Część druga natomiast prezentuje wyniki badań przeprowadzonych przez autorki, omawia sytuację studentów niepełnosprawnych oraz porusza kwestie związane z postrzeganiem osób niepełnosprawnych i doświadczeniami pracowników naukowo-dydaktycznych w uczeniu osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13532.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-173.
Książka, opracowana przez uznanych autorów, stanowi interesującą poznawczo podróż przez umiędzynarodowione, a więc kulturowo zróżnicowane środowisko wyższych uczelni. Prezentuje szerokie spektrum zachowań o podłożu społeczno-kulturowym i religijnym, które cudzoziemcy mogą uzewnętrzniać podczas pobytu w polskich ośrodkach akademickich, a także wyjaśnia, jak właściwie na nie reagować. Dostarcza wiedzy na temat zarządzania zachowaniami kulturowymi w szkolnictwie wyższym, przygotowania wizyt oraz obsługi obcokrajowców na terenie uczelni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18622.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18621.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej