Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Rzycka Olga
(2)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Goebel Urszula
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Koszutska Olga
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Linde Boris von der
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
O'Connor Joseph
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(7)
KADRY
(2)
PORADNIKI
(2)
ROZMOWA
(2)
Asertywność
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Menedżer
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
Psychologia
(1)
SAMOREALIZACJA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
menedżer
(2)
ocena pracowników
(2)
przywództwo
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
asertywność
(1)
coaching
(1)
dialog konstruktywny
(1)
kierowanie
(1)
konflikt
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
mentoring
(1)
motywacja
(1)
motywowanie pracowników
(1)
postawa asertywna
(1)
praca
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rozmowa
(1)
rozmowa kwalifikacyjna
(1)
system okresowej oceny pracowniczej
(1)
zachowanie asertywne
(1)
zarządzanie
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Indeks.
Umiejętność prowadzenia rozmów odgrywa w życiu zawodowym bardzo dużą rolę, zwłaszcza w przypadku osób zajmujących kierownicze stanowiska. Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą - gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11001.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9385.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya "7 nawyków skutecznego działania", cieszących się niezwykłą popularnością także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 257-259. Indeks.
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomysłami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują sie tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie przez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13753.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Motivation : Instrumente zur Führung und Verführung, 2007
Indeks.
Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to właśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogi może stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów. Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10999.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i życie : refleksje coacha / Olga Rzycka. - Warszawa : Difin, 2011. - 278, [1] s. ; 23 cm.
(Engram)
"Olga Rzycka podejmuje wątek dwóch przenikających się wzajemnie rodzajów coachingu - menedżerskiego i życiowego. "Zarządzanie i życie" jest coachingiem "na odległość", w którym bezpośrednia rozmowa coacha z klientem została zastąpiona świetnie napisaną książką. Jeżeli jej czytelnik nie będzie uciekał od refleksji, to ten coaching powiedzie się. Jest to zresztą taki sam warunek, jaki klient powinien wypełnić podczas każdego coachingu. Warto tę książkę nie tylko przeczytać, ale też potem o niej pomyśleć. Autorka, doświadczony coach, świetnie zdaje sobie sprawę z tego, że jeden człowiek nie może zmienić drugiego. Może natomiast dać impuls, dzięki któremu ten drugi zmieni się sam. Książka "Zarządzanie i życie" jest właśnie takim impulsem - nie tylko dla menedżerów". (Andrzej Niemczyk, menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w obu dziedzinach)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13063.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdolności przywódcze to integralny składnik codzienności. Można je sobie przyswoić. Nie są magicznym darem, z którym trzeba się urodzić. Przysługują nie tylko grubym rybom i postaciom z wielkiego świata. W biznesie są na wagę złota. NLP łączy trzy obszary: "neuro" dotyczy sfery myślenia i odczuwania; "lingwistyczne" odnosi się do obszaru języka: co i jak mówimy oraz w jaki sposób wpływają na nas usłyszane słowa; "programowanie", czyli metody działania prowadzące do określonych rezultatów. Oto początek wędrówki drogą wiodącą ku rozwojowi własnego stylu przywództwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5845.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7237.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka IPK. Zarządzanie Personelem)
Bibliogr. s. 106.
Poradnik, jako jeden z pierwszych na polskim rynku wydawniczym wskazuje, w jaki sposób wykorzystać procedurę ocen okresowych w kierowaniu personelem i w zarządzaniu organizacją. Przedstawiono w nim zasady tworzenia i funkcjonowania systemu okresowych ocen pracowników (SOOP). Omówiono także najczęściej wykorzystywane w praktyce metody ocen okresowych oraz zagadnienia związane z techniką przeprowadzenia rozmowy oceniającej. Każdy z omawianych etapów: projektowania, wdrażania systemu i administrowania systemem ocen okresowych zilustrowano przykładami konkretnych rozwiązań. Przejrzysty układ tekstu, liczne tabele i zestawienia ułatwiają korzystanie z poradnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12779.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej