Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(250)
Forma i typ
Książki
(248)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(264)
tylko na miejscu
(231)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(120)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(151)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(232)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Sudoł Stanisław
(4)
Baruk Jerzy
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Houston Joel F
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Niemczyk Jerzy
(3)
Pindelski Mikołaj
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(3)
Szymonik Andrzej
(3)
Aniszewska Grażyna
(2)
Bartoszczuk Paweł
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Biczysko Władysław
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Glinka Beata
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krysiak Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Pająk Edward
(2)
Pasternak Kazimierz
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wysocki Robert K. (1941- )
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(2)
Abtowa Jadwiga
(1)
Adamik Anna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Banaszak Zbigniew (1948- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bielecki Maciej (zarządzanie)
(1)
Bieniek Mieczysław (1951- )
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Bródka Sylwia
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chick Anne
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Czarniawska Barbara (1948- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
DeCenzo David A
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(125)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(250)
Język
polski
(235)
angielski
(14)
sandawe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(85)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(57)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(23)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(22)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(16)
KADRY
(15)
TURYSTYKA
(10)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(10)
ORGANIZACJA
(9)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(9)
INNOWACJE
(8)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(8)
PRODUKCJA
(7)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(6)
SŁUŻBA ZDROWIA
(5)
ANALIZA STRATEGICZNA
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
USŁUGI
(4)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(4)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(3)
DECYZJE
(2)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
LOGISTYKA
(2)
MARKETING
(2)
MATEMATYKA FINANSOWA
(2)
PIELĘGNIARSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
SEKTOR PUBLICZNY
(2)
SZPITALE
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
ACCESS
(1)
ADMINISTRACJA
(1)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
BADANIA OPERACYJNE
(1)
BANKI
(1)
BAZA DANYCH RELACYJNA
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INFORMACJA
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
INWESTYCJE
(1)
Język angielski
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIASTA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
NATO
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
OPTYMALIZACJA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PHARE
(1)
POLSKA
(1)
PRACA
(1)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA
(1)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(1)
PRZEDSIEBIORSTWO
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
PRZESIĘBIORSTWO
(1)
PRZESTĘPCZOŚĆ
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
2001-
(4)
1989-
(3)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(157)
Podręcznik
(7)
Podręczniki akademickie
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PROJEKT BUDOWLANY
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(71)
przedsiębiorstwo
(48)
zarządzanie jakością
(30)
zarządzanie strategiczne
(26)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(24)
organizacja
(23)
strategia
(23)
przywództwo
(22)
zarządzanie wiedzą
(21)
motywowanie pracowników
(19)
zarządzanie projektami
(18)
planowanie
(16)
struktura organizacyjna
(16)
kultura organizacyjna
(14)
finanse
(13)
kontrola
(13)
innowacje
(12)
motywacja
(12)
reengineering
(12)
zarządzanie zmianą
(12)
przedsiębiorczość
(11)
konflikt
(10)
otoczenie przedsiębiorstwa
(10)
zarządzanie kryzysowe
(10)
benchmarking
(9)
jakość
(9)
kierowanie
(9)
kultura organizacji
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
Lean Management
(8)
podejmowanie decyzji
(8)
zarządzanie produkcją
(8)
TQM
(7)
analiza SWOT
(7)
analiza strategiczna
(7)
komunikacja interpersonalna
(7)
ocena pracowników
(7)
outsourcing
(7)
planowanie strategiczne
(7)
project management
(7)
rekrutacja pracowników
(7)
globalizacja
(6)
kapitał intelektualny
(6)
konkurencyjność
(6)
marketing
(6)
organizacja ucząca się
(6)
organizacja wirtualna
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(6)
sprawozdanie finansowe
(6)
systemy informatyczne zarządzania
(6)
służba zdrowia
(6)
wynagrodzenie
(6)
zarządzanie czasem
(6)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(6)
zespół projektowy
(6)
ISO 9000
(5)
Polska
(5)
kapitał ludzki
(5)
kapitał obrotowy
(5)
projekt
(5)
rozwój zawodowy
(5)
szkolenie pracowników
(5)
zachowania organizacyjne
(5)
zarządzanie informacją
(5)
zarządzanie personelem
(5)
łańcuch dostaw
(5)
cykl projektu
(4)
decyzje
(4)
etyka biznesu
(4)
kredyt
(4)
leasing
(4)
logistyka
(4)
marka
(4)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
misja firmy
(4)
negocjacje
(4)
opieka zdrowotna
(4)
pieniądz
(4)
planowanie finansowe
(4)
produkcja
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
zarządzanie zespołem
(4)
zarządzanie środowiskowe
(4)
Unia Europejska
(3)
administracja publiczna
(3)
biznesplan
(3)
budżet projektu
(3)
cena
(3)
controlling
(3)
e-biznes
(3)
ekonomia menedżerska
(3)
etyka pracy
(3)
informacja
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
jakość produktu
(3)
kadry
(3)
kapitał
(3)
kariera zawodowa
(3)
kreatywność
(3)
250 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
E. 21
W ostatnim okresie na polskim rynku księgarskim pojawiło się wprawdzie wiele prac z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, ale dotyczyły one przede wszystkim działalności kierowniczej przedsiębiorstwa. Natomiast problemy działalności podstawowej oraz pomocniczej nie doczekały się dotychczas kompleksowego i nowoczesnego ujęcia. Nie oznacza to, że tematyka ta jest obca polskim o wycinkowym charakterze. W tym kontekście niniejsza publikacja, ujmująca całą złożoność zarządzania działalnością podstawową w aspekcie strategicznym wraz z elementami działalności kierowniczej i pomocniczej, stanowi cenną nowość dla polskiego czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2349.IX.9 [Magazyn 1], 2964 [Magazyn 2], P.2350 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4520 [Magazyn 1], 4923 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie produkcją : produkt, technologia, organizacja / Edward Pająk. - Wyd. 1, 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 357 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera kompleksowe ujęcie problematyki wchodzącej w zakres przedmiotu, z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć naukowych i tendencji rozwojowych. Największą zaletą, wyróżniającą go na tle innych publikacji z tej dziedziny, jest interdyscyplinarne przedstawienie problematyki zarządzania produkcją, umiejętnie łączące zagadnienia natury organizacyjnej, technicznej (technologicznej i konstrukcyjnej) i ekonomicznej (koszty). Tylko bowiem harmonijny rozwój wszystkich obszarów, będących w sferze zainteresowania zarządzania produkcją, może dać zadowalający efekt. Ma to szczególne znaczenie w czasie, gdy wejście Polski do Unii Europejskiej zmusza polskie przedsiębiorstwa do konkurowania z zagranicznymi korporacjami na globalnym rynku. Książka przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i inżynierii produkcji oraz praktyków zajmujących się problemami związanymi z zarządzaniem i organizacją produkcji w zakładach produkcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7176 [Magazyn 1], 8061.IX.9 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7175.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6113.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym opracowaniu omówiono skrótowo zagadnienia teorii kreowania jakości produktu turystycznego i kultury organizacyjnej nastawionej na jakość. Publikacja powinna uzupełnić pewną lukę istniejącą na rynku w zakresie literatury poświęconej zastosowaniu normy ISO 9001 w usługach turystycznych. Podręcznik jest adresowany do studentów szkół i wydziałów turystycznych, w których skromny wymiar godzin przeznaczonych na takie przedmioty, jak marketing usług turystycznych czy przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, rzadko daje możliwość obszernego omówienia problematyki zarządzania przez jakość. Książka pozwala wypełnić tę lukę, wskazując nie tylko na znaczenie ekonomiczne i społeczne wdrażania systemu jakości, ale także prezentując podstawową wiedzę z zakresu normalizacji systemów zarządzania i możliwości zastosowania wymagań normy ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. W nielicznych szkołach wyższych zarządzanie jakością usług turystycznych jest wprowadzane coraz częściej jako przedmiot. Publikacja może ułatwić przedsiębiorcy pierwszy kontakt z normą, audytorem, procedurą certyfikacji, a ponadto wskazać na najważniejsze aspekty praktycznego wdrażania systemu zarządzania przez jakość nawet w sytuacji, gdy przedsiębiorca nie jest zainteresowany pozyskaniem samego certyfikatu. Równocześnie może stać się uzupełnieniem materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w trakcie szkolenia personelu bądź w przygotowaniach do audytów wewnętrznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3932 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2761.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 5)
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów i młodych nauczycieli akademickich zainteresowanych problematyką zarządzania organizacjami w turystyce i rekreacji. Stanowi próbę zintegrowanego ujęcia zagadnień z pogranicza turystyki i rekreacji oraz organizacji i zarządzania. Użycie w tytule pojęcia "podstawy" wskazuje, iż podręcznik stanowi syntetyczne ujęcie zagadnień zarządzania turystyką i rekreacją i w założeniu stanowi wprowadzenie i inspirację do pogłębionych poszukiwań i dociekań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6686 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6685.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.6684.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7439.XX.3 [Czytelnia B], 7522.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku zostały przedstawione teoretyczne podstawy funkcjonowania przedsiębiorstwa i najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem przedsiębiorstwa. Autor omówił: genezę przedsiębiorstwa; rolę przedsiębiorcy i przedsiębiorczości; przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; otoczenie, cele i misję przedsiębiorstwa; niepewność i ryzyko ekonomiczne; formy, rodzaje, typy i wielkość przedsiębiorstw; zarządzanie przedsiębiorstwem; strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa i jego kadrę kierowniczą; zarządzanie strategiczne i operacyjne oraz zarządzanie w sytuacjach kryzysowych; kulturę i etykę przedsiębiorstwa; koniec życia przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i politechnik, a także słuchaczy w szkołach biznesu oraz uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść książki dobrze oddają jej dwa podtytuły: podstawy nauki o przedsiębiorstwie oraz teorie i praktyka zarządzania. W sposób przejrzysty, prostym językiem przedstawia się nawet najbardziej złożone i dyskusyjne problemy dotyczące istoty przedsiębiorstwa zwłaszcza przemysłowego, jako instytucji oraz zarządzania nim. Wykorzystując dotychczasowy dorobek naukowy dotyczący tematyki książki, autor odwołuje się do wielu autorów polskich i zagranicznych. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza wyraźnie swoje odrębne stanowisko w stosunku do innych autorów. Zapoznanie się z książką powinno niejednemu czytelnikowi pomóc zrozumieć istotę procesów i problemów występujących współcześnie w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2549 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3794.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku to analiza nowego podejścia w zarządzaniu (attention economy), akcentującego znaczenie uwagi jako rzadkiego, ograniczonego zasobu. Attention economy oznacza nową strukturę rynŞku, rządzącego się innymi prawami niż gospodarka industrialna czy gospodarka dystrybucji, które osiągnęły granice swojego wzrostu. W efekcie to nie kapitał, praŞca czy wiedza, ale właśnie ograniczona możliwość poświęcenia uwagi określonym produktom czy wydarzeniom wpływa na sposób podejmowania decyzji przez po-szczególnych uczestników rynku. Uwaga pracowników, klientów oraz organizacji staje się bowiem głównym elementem kształtującym sposób zachowania przedŞsiębiorstw, ich struktury wewnętrzne czy politykę marketingową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5395.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6704.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : "Difin", 2002. - 223 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Przedstawiony podręcznik adresowany jest do studentów wydziałów i szkól turystycznych oraz praktyków zainteresowanych zagadnieniem jakości usług turystycznych i możliwości jej kształtowania. Przedstawiono w nim liczne przykłady praktyczne, wyjaśniono sposoby postrzegania jakości przez klientów, znaczenie pracowników liniowych dla rozpoznania potrzeb usługobiorców oraz możliwości pozyskiwania i kierowania trwałych więzi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono zależności między strategią firmy, jako sposobem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, a kulturą organizacyjną, która silnie wpływa na możliwość realizacji tej strategii. Autorzy kolejno omówili: istotę strategii i kultury organizacyjnej; miejsce kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; narzędzia kształtowania i wspierania kultury organizacyjnej (m.in. polityka personalna, przywództwo, budowanie zespołów, motywowanie, public relations); zarządzanie firmą w szybko zmieniającym się otoczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4913.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5480.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik zawiera najbardziej elementarną wiedzę z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem niezbędną każdemu ekonomiście, niezależnie od ukończonego kierunku studiów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1351.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik zawiera najbardziej elementarną wiedzę z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem niezbędną każdemu ekonomiście, niezależnie od ukończonego kierunku studiów. Powinni z niego także korzystać nieekonomiści zajmujący wszelkie stanowiska kierownicze. Został napisany prostym i komunikatywnym językiem ułatwiającym percepcję tekstu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1352.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5919 [Magazyn 1], P.5921 [Magazyn 1], 7103.IX.13 [Magazyn 1], P.5920 [Magazyn 1], P.5917 [Magazyn 1], P.5918 [Magazyn 1], P.5922 [Magazyn 1], P.5916 [Magazyn 1], 7255.IX.13 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5473.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4907.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono przegląd i analizę najważniejszych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami biznesowymi i administr acyjnymi. Omówiono problemy konkurencyjności i elastyczności w procesie zarządzania, instrumenty wspomagające zarządzanie, klastry j ako nową formę organizacji przedsiębiorstw, zarządzanie zasobami ludzkimi, w tym zarządzanie zmianami personalnymi i kapitałem ludzk im oraz zasady, instrumenty i korzyści zarządzania ekologicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7403.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8383.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-230
W okresie kryzysu, kiedy klasyczne ujęcia strategii organizacji - opracowane w bardziej spokojnych, przewidywalnych czasach - nie spełniają oczekiwań, należy poszukać innych rozwiązań. W monografii autorzy na tle różnych niekonwencjonalnych koncepcji strategii opisanych w polskiej i światowej literaturze przedmiotu prezentują własne, oryginalne propozycje. Dotyczą one organizacji funkcjonujących w turbulentnym otoczeniu, czyli w warunkach ryzyka i niepewności. Te nowe niekorzystne warunki stwarzane przez otoczenie sprawiają, że przedsiębiorstwa w swoich długofalowych planach powinny uwzględniać nie tylko produkty i rynki, ale przede wszystkim zasoby (m.in. wiedzę, postawy pracowników, uprzywilejowane sformalizowane i niesformalizowane relacje z otoczeniem) mające wpływ na wykorzystywanie okazji. Współczesny menedżer powinien znać różne ujęcia strategii, aby w zależności od kontekstu sytuacyjnego przedsiębiorstwa móc dokonać trafnego ich wyboru. Książka jest adresowana osób zainteresowanych tworzeniem i realizacją strategii organizacji i zmianami w sposobie myślenia o nich. Będzie zapewne ciekawą lekturą dla menedżerów oraz studentów kierunków biznesowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9863.IX.6 [Magazyn 1], P.8464 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8463.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9862.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dotyczy podstaw organizacji i zarządzania produkcją w przedsiębiorstwie, jest to swoiste kompendium wiedzy na ten temat. Zakres przedmiotowy opracowania podzielony jest na pięć rozdziałów, poprzedzonych wstępem, całość kończy wykaz wykorzystanej literatury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8645 [Magazyn 1], P.8644 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8643.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10094.IX.9 [Czytelnia C], 10095.IX.9 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejszy podręcznik adresowany jest do wszystkich pragnących poznać praktyczne zarządzanie organizacjami. W publikacji omówiono nastepujące zagadnienia: proces i funkcje zarządzania, kierowanie procesem zarządzania, organizacja i jej otoczenie, struktura społeczna organizacji, nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie strategiczne, zarządzanie zmianami, tworzenie wiedzy i zarządzanie innowacjami w organizacji, zarządzanie międzynarodowe, etyka w biznesie, zarządzanie operacyjne, nadzór właścicielski w zarządzaniu spółką kapitałową oraz współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest bogato ilustrowany rysunkami, tablicami oraz przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11514.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12747.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Podręcznik obejmuje wiedzę z podstaw zarządzania. Autorzy pokazali koncepcje zarządzania w kontekście ich rozwoju, a także ich wpływ na współczesnych kierowników i menedżerów oraz organizację i funkcjonowanie firm. W podręczniku zostały pokazane: najważniejsze i najpopularniejsze koncepcje zarządzania, współczesne uwarunkowania funkcjonowania gospodarki światowej, istota przedsiębiorczości, formy organizacji i ich współpracy, strategie organizacji, marketing we współczesnych firmach, perspektywy rozwoju techniki, zarządzanie wiedzą i technologiami, zarządzanie projektami, podejmowanie decyzji i ich skutki ekonomiczne, zarządzanie finansami organizacji, struktury organizacyjne i zarządzanie procesami, zarządzanie informacją, zarządzanie zasobami ludzkimi, kierowanie i przywództwo, patologie w zarządzaniu, społeczna odpowiedzialność organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12978.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14108.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej