Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Amsterdamski Stefan (1929-2005)
(1)
Dyoniziak Ryszard (1930-2009)
(1)
Dziuban Agata
(1)
Kvale Steinar (1938-2008)
(1)
Maison Dominika
(1)
Oppenheim A. N. (1924- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
WYWIAD SOCJOLOGICZNY
(4)
ANKIETA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
wywiad
(2)
ankieta
(1)
badania fokusowe
(1)
badania pilotażowe
(1)
badania sondażowe
(1)
badania społeczne
(1)
kwestionariusz
(1)
nauki społeczne
(1)
problem badawczy
(1)
techniki projekcyjne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka prezentuje jedną z najbardziej popularnych metod badawczych stosowanych w badaniach marketingowych - tzw. zogniskowane wywiady grupowe (focus groups). Jest to metoda jakościowa, która, z pozoru prosta, wymaga wysokich kwalifikacji od osób przeprowadzających wywiady - moderatorów. Z książki dowiemy się, jak krok po kroku zaplanować i poprawnie przeprowadzić badanie, jakich błędów unikać itp. Lektura czysto praktyczna!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2385 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2384.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe wydanie głośniej pracy Brama Oppenheima, podobnie jak pierwsze, jest praktycznym podręcznikiem metod sondażowych. Rozszerza ono tematykę poprzedniego o metody przeprowadzania zarówno wywiadów pogłębionych, jak i standaryzowanych. Tak jak uprzednio rozdziały poświęcone projektowaniu kwestionariuszy wsparte zostają omówieniem skalowania, oraz metod projekcyjnych. Autor krytycznie omawia takie kwestie jak niewłaściwe projektowanie kwestionariuszy, metody doboru prób, formułowanie pytań, stronniczość w przeprowadzaniu wywiadów, utratę danych oraz interpretacje skal postaw. Ilustruje ON swe wywody licznymi pouczającymi przykładami badań rozmaitych obszarów - od sondaży marketingowych po polityczne uświadomienie dzieci. Ważne miejsce w pracy zajmują rozważania na temat rzetelności i trafności tekstów. Nieustannie podkreślane jest znaczenie badań pilotażowych. Książka jest niezbędną metodologiczną pomocą dla studentów i doktorantów w dziedzinie nauk społecznych. Zainteresować powinna jednak również wszystkich, którym wypada przeprowadzić i oceniać sondaże - nauczycieli, działaczy społecznych, lekarzy oraz badaczy opinii społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5848 [Magazyn 1], P.5851 [Magazyn 1], P.5850 [Magazyn 1], P.5849 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4273.V.9 [Wypożyczalnia B], P.5847.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4737.V.9 [Czytelnia B], 7240.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Czy sondaże są potrzebne i komu: społeczeństwu czy grupom politycznym? Czy można wierzyć sondażowym prognozom wyborczym? Jak można fałszować opinie badanych? Jak preparuje się wyniki sondaży? Czy sondaże mogą ułatwiać manipulowanie społeczeństwem i demokracją?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4841.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / Wydawnictwo Naukowe PWN. Niezbędnik badacza)
Tyt. oryg.: Doing interviews.
Bibliogr. s. 237-242. Indeks.
Poręczny przewodnik zarówno po teoretycznych, jak i praktycznych aspektach wywiadów, czyli jednej z najważniejszych metod badawczych w naukach społecznych. Autor - na podstawie wieloletniej praktyki - pokazuje, jak zaplanować wywiad, przeprowadzić go, a następnie dokonać transkrypcji i właściwej analizy. Podejmuje również kwestie trafności oraz możliwości uogólniania danych pochodzących z wywiadów, wskazując na podstawowe znaczenie jakości zebranego materiału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.9827.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11355.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej