Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(6)
only on-site
(4)
Branch
Magazyny
(4)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Barteczko Krzysztof
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wrzosek Anna
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
TURYSTYKA
(5)
USŁUGI
(5)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
DANE STATYSTYCZNE
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Obecnie dynamicznie zmieniają się uwarunkowania działalności podmiotów turystycznych, gdyż zmieniają się potrze-by konsumentów, występuje ostra rywalizacja pomiędzy usługodawcami, pogłębiają się procesy globalizacji na rynku światowym. Dużego znaczenia nabierają problemy przewagi konkurencyjnej, sama konkurencyjność, jak też zasoby konkurencyjne. Nie ma też uniwersalnej teorii określającej pojęcie konkurencyjności," ani też zunifikowanych miar i narzędzi do jej mierzenia. Te pojęcia dotyczą za-równo poszczególnych podmiotów turystycznych, jak i całej branży turystycznej. Celem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań wobec konsumenta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9926.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15194 [Magazyn 1], P.15193 [Magazyn 1], P.15192 [Magazyn 1], P.15191 [Magazyn 1], P.4894 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5331.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5330.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna również w wersji elektronicznej na płycie CD o sygn. CD.19.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.662 [Magazyn 2], B.652.XX.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.261 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Książka powstała jako wynik pracy zespołu ośmiu autorów związanych z wyższymi uczelniami Poznania. Celem nadrzędnym pracy, choć nie zostało to wyraźnie wyartykułowane przez autorów, jest opracowanie metod i sposobów, które mogą być przydatne do określenia stopnia atrakcyjności regionu dla potrzeb inwestycji turystycznych. Analizy i rozważania zawarte w pracy i to zarówno teoretyczne jak i empiryczne, dotyczą skali lokalnej (gmina) oraz regionalnej (województwa według stanu przed 1 stycznia 1999 r.), co zostało zasygnalizowane w tytule książki. Takie podejście stanowi nowy nurt w badaniach rozwoju turystyki w Polsce i w regionie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2139.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again