Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(57)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(59)
only on-site
(50)
Branch
Magazyny
(33)
Wypo┼╝yczalnie
(26)
Czytelnie
(50)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Kozioł Leszek
(4)
Buko Jacek
(3)
Konieczna-Domańska Anna
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Barteczko Krzysztof
(2)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Sacha Stefan (1939- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szyszka-Olejowska Barbara
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Biczysko Władysław
(1)
Buswell John
(1)
Cope Beulah
(1)
Cybula Piotr
(1)
Davidson Rob
(1)
Donne Keith
(1)
D─ůbrowska Barbara Jolanta
(1)
Flejterski Stanisław
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jagielski Mariusz
(1)
Johann Maria
(1)
J─Ödrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Maci─ůg Justyna
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Ozimek Irena
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Perenc J├│zef
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rosa Gra┼╝yna
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Siwi┼äski Wies┼éaw (1934- )
(1)
Sutton Carley
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tokarz Anna
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmy┼Ťlony Piotr
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(62)
Massachusetts
(1)
Language
Polish
(61)
English
(2)
Subject
USŁUGI
(42)
TURYSTYKA
(37)
Turystyka
(5)
BIURA PODRÓŻY
(4)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
HOTELARSTWO
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
POPYT
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
GASTRONOMIA
(2)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Czas wolny od pracy
(1)
INTERNET
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Usługi
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
2001-0
(4)
2001-
(2)
1989-
(1)
Subject: place
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(2)
Podr├│┼╝e i turystyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
63 results Filter
Book
In basket
Rynek turystyczny : studium strukturalne / Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 284 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 267-284.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiano analiz─Ö struktury rynku turystycznego. W kolejnych rozdzia┼éach om├│wiono zagadnienia: - turystyki jako elementu struktury gospodarki, - funkcjonowania rynku turystycznego, - struktury podmiotowej rynku turystycznego, z wyodr─Öbnieniem oferent├│w rynku turystycznego, konsument├│w oraz podmiot├│w polityki turystycznej, - struktury przedmiotowej rynku turystycznego (poda┼╝ turystyczna, popyt turystyczny, cena i jako┼Ť─ç jako┼Ťci produktu turystycznego), - proces├│w strukturalnych na rynku turystycznym (oferta turystyczna, metody i instrumenty polityki turystycznej, marketing przedsi─Öbiorstw i destynacji turystycznych, strategie rozwoju rynku turystycznego), - wsp├│┼éczesnych aspekt├│w funkcjonowania rynku turystycznego (globalizacja, asymetria informacji, nowoczesne technologie informacyjne, procesy innowacyjne, funkcjonowanie rynk├│w substytucyjnych, kszta┼étowanie polityki turystycznej wobec zmian strukturalnych rynku turystycznego).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14356 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14355.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15260.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja nie wyczerpuje obszernej problematyki dotycz─ůcej rynku turystycznego. Podejmuje jednak szereg zagadnie┼ä, kt├│re przyczyniaj─ů si─Ö do lepszego zrozumienia funkcjonowania rynku turystycznego. Publikacja jest miejscem prezentacji r├│┼╝nych zagadnie┼ä z zakresu bran┼╝y turystycznej (agroturystyki, produktu turystycznego, hotelarstwa, us┼éug specjalistycznych, instytucji i organizacji wspomagaj─ůcych rozw├│j turystyki). Jest ona kolejn─ů, dziesi─ůt─ů ju┼╝ publikacj─ů przygotowan─ů przez Katedr─Ö Turystyki i Rekreacji Wydzia┼éu Zarz─ůdzania Politechniki Bia┼éostockiej, przy znacz─ůcym udziale pracownik├│w naukowych reprezentuj─ůcych r├│┼╝ne o┼Ťrodki akademickie w kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13716.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Turystyki)
Ksi─ů┼╝ka nie stanowi podr─Öcznika do zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Przedstawiono w niej w─ůski wycinek zagadnie┼ä zwi─ůzanych z problematyk─ů z pogranicza ekonomii, filozofii i nauk spo┼éecznych. To wst─Öp do cyklu publikacji po┼Ťwi─Öconych zagadnieniu jako┼Ťci us┼éug turystycznych. Zawiera podstawowe poj─Öcia i definicje dotycz─ůce jako┼Ťci i r├│┼╝nych sposob├│w rozumienia tego poj─Öcia, wyja┼Ťnia specyfik─Ö us┼éug turystycznych i zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů. Najwi─Ökszy nacisk po┼éo┼╝ono na problem kultury organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa turystycznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2321.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1097 [Magazyn 1], P.1096 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem wiedzy o pilotowaniu wycieczek, zawiera ocen─Ö przemys┼éu turystycznego, zasady obs┼éugi imprez turystycznych, om├│wienie problematyki prawnej, psychologicznej oraz warsztat krajoznawczy pilota. Uk┼éad publikacji dostosowany jest do zmodyfikowanego w 2001 roku programu szkolenia pilot├│w. Publikacja przeznaczona jest dla s┼éuchaczy szk├│┼é turystyczno-hotelarskich, student├│w kierunk├│w turystycznych i kandydatow na pilot├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1959.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ukazuje ekonomiczn─ů istot─Ö zjawiska turystyki, g┼é├│wne sfery i mechanizmy jej oddzia┼éywania na uk┼éad gospodarczy okre┼Ťlonej skali - miejscowo┼Ť─ç, region, kraj czy grup─Ö kraj├│w. Cechy popytu i poda┼╝y turystycznej znajduj─ů bezpo┼Ťrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczeg├│lnych grup przedsi─Öbiorstw turystycznych. Autorka przedstawi┼éa bardziej szczeg├│┼éowo grup─Ö przedsi─Öbiorstw hotelarskich i biur podr├│┼╝y. Tre┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki adresowana jest do wszystkich zainteresowanych ekonomicznymi zagadnieniami wsp├│┼éczesnej turystyki - student├│w, nauczycieli r├│┼╝nych form i szczebli kszta┼écenia kadr dla turystyki, os├│b prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç naukowo-badawcz─ů, pracownik├│w administracji samorz─ůdowej i rz─ůdowej, jak r├│wnie┼╝ praktyk├│w prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů w sferze turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5773 [Magazyn 1], P.5772 [Magazyn 1], P.5771 [Magazyn 1], P.5262 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5261.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B], P.5260.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6536.XX.3 [Czytelnia B], 6535.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Turystyka biznesowa / Marta Sidorkiewicz. - Warszawa : Difin, 2011. - 244 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 229-244.
Niniejsze opracowanie jest pierwsz─ů w Polsce pr├│b─ů przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w formie zwartej. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty turystyki biznesowej, jej form, rynku oraz determinant, kt├│re warunkuj─ů jej rozw├│j. Autorka ponadto przedstawia studium przypadku, dotycz─ůce turystyki biznesowej w wojew├│dztwie zachodniopomorskim. Tre┼Ť─ç pracy mo┼╝e by─ç wykorzystana przez podmioty maj─ůce wp┼éyw na regionalny rynek turystyczny w celu wskazania na potencja┼é turystyki biznesowej w rozwoju gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11435 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11434.XX.1.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12656.XX.1.2 [Czytelnia B], 12655.XX.1.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.659 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5984 [Magazyn 1], P.5983 [Magazyn 1], P.5982 [Magazyn 1], P.5981 [Magazyn 1], P.5980 [Magazyn 1], P.5979 [Magazyn 1], P.5978 [Magazyn 1], P.5977 [Magazyn 1], P.3053 [Magazyn 1], P.3052 [Magazyn 1], P.3051 [Magazyn 1], P.3050 [Magazyn 1], 7270 [Magazyn 2], 7269 [Magazyn 2], 4070 [Magazyn 2] (15 egz.)
Book
In basket
Turystyka sta┼éa si─Ö wsp├│┼écze┼Ťnie niezwykle istotn─ů dziedzin─ů gospodarki. Dochody osi─ůgane z tej dzia┼éalno┼Ťci s─ů por├│wnywalne z dochodami w przemys┼éach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze wzgl─Ödu na skal─Ö ┼Ťwiatowej gospodarki turystycznej, zaanga┼╝owanie kapita┼éu, liczb─Ö zatrudnionych os├│b oraz z┼éo┼╝ono┼Ť─ç proces├│w technicznych w transporcie i hotelarstwie mo┼╝na m├│wi─ç o przemy┼Ťle turystycznym. W przemy┼Ťle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, kt├│ry powinien si─Ö sta─ç przedmiotem zainteresowania konsumenta. W ksi─ů┼╝ce autorzy w interesuj─ůcy spos├│b prezentuj─ů kluczowe zagadnienia zwi─ůzane z kreowaniem i organizacj─ů produktu turystycznego, a tak┼╝e zarz─ůdzaniem nim. Odpowiadaj─ů mi─Ödzy innymi na nast─Öpuj─ůce pytania: co to jest produkt turystyczny i jak powstaje, kto jest jego tw├│rc─ů i dla kogo jest przeznaczony, w jaki spos├│b kalkulowa─ç jego cen─Ö, gdzie promowa─ç i sprzedawa─ç produkt turystyczny, jakie badania marketingowe warto prowadzi─ç, kt├│re strategie produktu turystycznego nale┼╝y stosowa─ç.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9092.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.9091.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.9090.XX.5 [Czytelnia B], 10712.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Traktuj─ůc turystyk─Ö jako dodatek do dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej nie stworzono rozwi─ůza┼ä systemowych i program├│w jej rozwoju. Nadrobienie powsta┼éej luki, w stosunku do ┼Ťwiatowego poziomu us┼éug turystycznych, wymaga z jednej strony podj─Öcia zmian systemowych, struktural┬şnych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia system├│w zarz─ůdzania w organizacjach ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi, czyni─ůc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istot─ů tre┼Ťci zawartej w ksi─ů┼╝ce. Szczeg├│lna uwaga zosta┼éa zwr├│cona, na: - okre┼Ťlenie standardu jako┼Ťci us┼éugi turystycznej oraz roli pracownik├│w i udzia┼éu klient├│w w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przyk┼éady praktycznych rozwi─ůza┼ä doskonal─ůcych zarz─ůdzanie organizacj─ů, - etyk─Ö dzia┼éania organizacji turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7716.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8724.XX.3 [Czytelnia B], 8723.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje zagadnienia dotycz─ůce turystyki w nowym uj─Öciu nauk ekonomicznych, akcentuj─ůcym znaczenie do┼Ťwiadcze┼ä i emocji ÔÇô a wi─Öc czynnik├│w o charakterze szczeg├│lnie niematerialnym i subiektywnym ÔÇô w procesie kszta┼étowania popytu i poda┼╝y produkt├│w turystycznych. Autorka analizuje emocje i do┼Ťwiadczenia turyst├│w jako istotne komponenty produkt├│w turystycznych, a jednocze┼Ťnie determinanty popytu turystycznego. Ksi─ů┼╝ka zawiera zatem charakterystyk─Ö i analiz─Ö g┼é├│wnych element├│w rynku (produktu i poda┼╝y oraz popytu) w nowym uj─Öciu, zgodnie z kt├│rym do┼Ťwiadczenia turysty (obecne i oczekiwane) s─ů interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz tak┼╝e jako ┼║r├│d┼éo tworzenia jego warto┼Ťci i wyznacznik jego ceny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9917.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.9916.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11517.XX.5 [Czytelnia B], 11516.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Gospodarka turystyczna / red. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 281, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 260-267 i przy rozdz. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki zawieraj─ůcy kompleksow─ů wiedz─Ö na temat gospodarki turystycznej. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öcono aspektom jako┼Ťci, maj─ůcym obecnie decyduj─ůce znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku us┼éug turystycznych. Autorzy omawiaj─ů kolejno: podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, problemy jako┼Ťci w gospodarce turystycznej, przewozy turystyczne, hotelarstwo i gastronomi─Ö, biura podr├│┼╝y, inne formy obs┼éugi ruchu turystycznego, gospodark─Ö lokaln─ů i regionaln─ů, jako┼Ť─ç produktu wybranych form gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8899 [Magazyn 1], P.8898 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8897.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8896.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10452.XX.3 [Czytelnia B], 10451.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3922 [Magazyn 1], 4400 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4152 [Magazyn 1], P.4151 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podr─Öcznik akademicki skierowany do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů turystyczn─ů oraz znakomita lektura dla praktyk├│w gospodarczych zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů i marketingiem us┼éug turystycznych. Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskaz├│wk─ů, "co zrobi─ç" i "jak─ů zastosowa─ç strategi─Ö", ┼╝eby osi─ůgn─ů─ç sukces na rynku us┼éug turystycznych. Zalet─ů wydawnictwa jest jej tre┼Ť─ç merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadk├│w", kt├│re nawi─ůzuj─ů tak┼╝e do specyfiki turystyki w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6429 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6426 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6425.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6424.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Miasta i regiony, staraj─ůc si─Ö przyci─ůgn─ů─ç jak najwi─Öksz─ů liczb─Ö turyst├│w, konkuruj─ů ze sob─ů podobnie jak przedsi─Öbiorstwa komercyjne. Z tego wzgl─Ödu coraz wi─Öcej uwagi po┼Ťwi─Öca si─Ö marketingowi terytorialnemu, a w szcze┬şg├│lno┼Ťci promocji turystycznej region├│w, kt├│rej celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zach─Öcaj─ůcego do odwiedzenia danych miejscowo┼Ťci. W publikacji przedstawiono najwa┼╝niejsze zagadnienia finan┬şsowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrument├│w, oceny efektywno┼Ťci podejmowanych dzia┼éa┼ä oraz wp┼éywu po┼éo┼╝enia geogra┬şficznego na polityk─Ö promocji. Om├│wiono te┼╝ specyfik─Ö turystyki w obsza┬şrach miejskich i rol─Ö podmiot├│w odpowiadaj─ůcych za promocj─Ö obszarowego produktu turystycznego. Teoretyczne rozwa┼╝ania poparte zosta┼éy badaniami przeprowadzonymi w o┼Ťmiu miastach nadba┼étyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, K┼éajpedzie oraz Gda┼äsku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5590.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7044.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Us┼éugi turystyczne : komentarz / Piotr Cybula. - Stan prawny na 1 wrze┼Ťnia 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 545 s. ; 21 cm.
(Praktyczne Komentarze Lex)
W komentarzu om├│wiono wszystkie najwa┼╝niejsze problemy zwi─ůzane z ustaw─ů o us┼éugach turystycznych, w tym dotycz─ůce takich zagadnie┼ä jak: ochrona klienta biura podr├│┼╝y, zasady pe┼énienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wycieczek, us┼éugi hotelarskie. W publikacji uwzgl─Ödniono aktualne orzecznictwo s─ůd├│w, w tym S─ůdu Ochrony Konkurencji i Konsument├│w, decyzje Prezesa UOKiK, a tak┼╝e raporty UOKiK, NiK oraz rozporz─ůdzenia wykonawcze do komentowanej ustawy. Komentarz zawiera liczne wskaz├│wki dotycz─ůce prawid┼éowej praktyki w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w zakresie us┼éug turystycznych, a tak┼╝e omawia b┼é─Ödy, kt├│rych powinno si─Ö unika─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13712.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem r├│┼╝nych ustaw i rozporz─ůdze┼ä oraz konwencji z lat 1998-2001 dotycz─ůcych dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, us┼éug turystycznych, hotelarstwa i innych praw zwi─ůzanych z turystyk─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1943 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1942.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesi─Öciolecia dzia┼éalno┼Ťci Katedry Zarz─ůdzania Turystyk─ů Wydzia┼éu Zarz─ůdzania i Ekonomiki Us┼éug Uniwersytetu Szczeci┼äskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10686.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again