Form of Work
Książki
(57)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(59)
only on-site
(50)
Branch
Magazyny
(33)
Wypożyczalnie
(26)
Czytelnie
(50)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Kozioł Leszek
(4)
Buko Jacek
(3)
Konieczna-Domańska Anna
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Barteczko Krzysztof
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Sacha Stefan (1939- )
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szyszka-Olejowska Barbara
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Biczysko Władysław
(1)
Buswell John
(1)
Cope Beulah
(1)
Cybula Piotr
(1)
Davidson Rob
(1)
Donne Keith
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Flejterski Stanisław
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jagielski Mariusz
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Ozimek Irena
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Perenc Józef
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Sutton Carley
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tokarz Anna
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(62)
Massachusetts
(1)
Language
Polish
(61)
English
(2)
Subject
USŁUGI
(42)
TURYSTYKA
(37)
Turystyka
(5)
BIURA PODRÓŻY
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
HOTELARSTWO
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
POPYT
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
GASTRONOMIA
(2)
Jakość usług
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Czas wolny od pracy
(1)
INTERNET
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konkurencyjność
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Usługi
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
2001-0
(4)
2001-
(2)
1989-
(1)
Subject: place
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
63 results Filter
Book
In basket
Rynek turystyczny : studium strukturalne / Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 284 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 267-284.
W książce przedstawiano analizę struktury rynku turystycznego. W kolejnych rozdziałach omówiono zagadnienia: - turystyki jako elementu struktury gospodarki, - funkcjonowania rynku turystycznego, - struktury podmiotowej rynku turystycznego, z wyodrębnieniem oferentów rynku turystycznego, konsumentów oraz podmiotów polityki turystycznej, - struktury przedmiotowej rynku turystycznego (podaż turystyczna, popyt turystyczny, cena i jakość jakości produktu turystycznego), - procesów strukturalnych na rynku turystycznym (oferta turystyczna, metody i instrumenty polityki turystycznej, marketing przedsiębiorstw i destynacji turystycznych, strategie rozwoju rynku turystycznego), - współczesnych aspektów funkcjonowania rynku turystycznego (globalizacja, asymetria informacji, nowoczesne technologie informacyjne, procesy innowacyjne, funkcjonowanie rynków substytucyjnych, kształtowanie polityki turystycznej wobec zmian strukturalnych rynku turystycznego).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14356 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14355.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15260.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja nie wyczerpuje obszernej problematyki dotyczącej rynku turystycznego. Podejmuje jednak szereg zagadnień, które przyczyniają się do lepszego zrozumienia funkcjonowania rynku turystycznego. Publikacja jest miejscem prezentacji różnych zagadnień z zakresu branży turystycznej (agroturystyki, produktu turystycznego, hotelarstwa, usług specjalistycznych, instytucji i organizacji wspomagających rozwój turystyki). Jest ona kolejną, dziesiątą już publikacją przygotowaną przez Katedrę Turystyki i Rekreacji Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej, przy znaczącym udziale pracowników naukowych reprezentujących różne ośrodki akademickie w kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13716.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Turystyki)
Książka nie stanowi podręcznika do zarządzania jakością. Przedstawiono w niej wąski wycinek zagadnień związanych z problematyką z pogranicza ekonomii, filozofii i nauk społecznych. To wstęp do cyklu publikacji poświęconych zagadnieniu jakości usług turystycznych. Zawiera podstawowe pojęcia i definicje dotyczące jakości i różnych sposobów rozumienia tego pojęcia, wyjaśnia specyfikę usług turystycznych i zarządzania jakością. Największy nacisk położono na problem kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2321.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1097 [Magazyn 1], P.1096 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Książka jest zbiorem wiedzy o pilotowaniu wycieczek, zawiera ocenę przemysłu turystycznego, zasady obsługi imprez turystycznych, omówienie problematyki prawnej, psychologicznej oraz warsztat krajoznawczy pilota. Układ publikacji dostosowany jest do zmodyfikowanego w 2001 roku programu szkolenia pilotów. Publikacja przeznaczona jest dla słuchaczy szkół turystyczno-hotelarskich, studentów kierunków turystycznych i kandydatow na pilotów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1959.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka ukazuje ekonomiczną istotę zjawiska turystyki, główne sfery i mechanizmy jej oddziaływania na układ gospodarczy określonej skali - miejscowość, region, kraj czy grupę krajów. Cechy popytu i podaży turystycznej znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczególnych grup przedsiębiorstw turystycznych. Autorka przedstawiła bardziej szczegółowo grupę przedsiębiorstw hotelarskich i biur podróży. Treść książki adresowana jest do wszystkich zainteresowanych ekonomicznymi zagadnieniami współczesnej turystyki - studentów, nauczycieli różnych form i szczebli kształcenia kadr dla turystyki, osób prowadzących działalność naukowo-badawczą, pracowników administracji samorządowej i rządowej, jak również praktyków prowadzących działalność gospodarczą w sferze turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5773 [Magazyn 1], P.5772 [Magazyn 1], P.5771 [Magazyn 1], P.5262 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5261.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5260.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6536.XX.3 [Czytelnia B], 6535.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Turystyka biznesowa / Marta Sidorkiewicz. - Warszawa : Difin, 2011. - 244 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 229-244.
Niniejsze opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w formie zwartej. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty turystyki biznesowej, jej form, rynku oraz determinant, które warunkują jej rozwój. Autorka ponadto przedstawia studium przypadku, dotyczące turystyki biznesowej w województwie zachodniopomorskim. Treść pracy może być wykorzystana przez podmioty mające wpływ na regionalny rynek turystyczny w celu wskazania na potencjał turystyki biznesowej w rozwoju gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11435 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11434.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12656.XX.1.2 [Czytelnia B], 12655.XX.1.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.659 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5984 [Magazyn 1], P.5983 [Magazyn 1], P.5982 [Magazyn 1], P.5981 [Magazyn 1], P.5980 [Magazyn 1], P.5979 [Magazyn 1], P.5978 [Magazyn 1], P.5977 [Magazyn 1], P.3053 [Magazyn 1], P.3052 [Magazyn 1], P.3051 [Magazyn 1], P.3050 [Magazyn 1], 7270 [Magazyn 2], 7269 [Magazyn 2], 4070 [Magazyn 2] (15 egz.)
Book
In basket
Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania: co to jest produkt turystyczny i jak powstaje, kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony, w jaki sposób kalkulować jego cenę, gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny, jakie badania marketingowe warto prowadzić, które strategie produktu turystycznego należy stosować.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9092.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9091.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.9090.XX.5 [Czytelnia B], 10712.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 173 s. : il. ; 23 cm.
Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju. Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, struktural­nych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na: - określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją, - etykę działania organizacji turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7716.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8724.XX.3 [Czytelnia B], 8723.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11517.XX.5 [Czytelnia B], 11516.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Gospodarka turystyczna / red. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 281, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 260-267 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Autorzy omawiają kolejno: podstawy teoretyczne i terminologię, problemy jakości w gospodarce turystycznej, przewozy turystyczne, hotelarstwo i gastronomię, biura podróży, inne formy obsługi ruchu turystycznego, gospodarkę lokalną i regionalną, jakość produktu wybranych form gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8899 [Magazyn 1], P.8898 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8897.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.8896.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10452.XX.3 [Czytelnia B], 10451.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3922 [Magazyn 1], 4400 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4152 [Magazyn 1], P.4151 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskazówką, "co zrobić" i "jaką zastosować strategię", żeby osiągnąć sukces na rynku usług turystycznych. Zaletą wydawnictwa jest jej treść merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadków", które nawiązują także do specyfiki turystyki w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6429 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6426 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6425.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6424.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szcze­gólności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości. W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finan­sowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geogra­ficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obsza­rach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego. Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5590.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7044.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Usługi turystyczne : komentarz / Piotr Cybula. - Stan prawny na 1 września 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 545 s. ; 21 cm.
(Praktyczne Komentarze Lex)
W komentarzu omówiono wszystkie najważniejsze problemy związane z ustawą o usługach turystycznych, w tym dotyczące takich zagadnień jak: ochrona klienta biura podróży, zasady pełnienia funkcji przewodnika turystycznego i pilota wycieczek, usługi hotelarskie. W publikacji uwzględniono aktualne orzecznictwo sądów, w tym Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzje Prezesa UOKiK, a także raporty UOKiK, NiK oraz rozporządzenia wykonawcze do komentowanej ustawy. Komentarz zawiera liczne wskazówki dotyczące prawidłowej praktyki w działalności gospodarczej w zakresie usług turystycznych, a także omawia błędy, których powinno się unikać.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13712.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest zbiorem różnych ustaw i rozporządzeń oraz konwencji z lat 1998-2001 dotyczących działalności gospodarczej, usług turystycznych, hotelarstwa i innych praw związanych z turystyką.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1943 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1942.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesięciolecia działalności Katedry Zarządzania Turystyką Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10686.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again