Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Buko Jacek
(2)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
USŁUGI
(4)
TURYSTYKA
(3)
AGROTURYSTYKA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POPYT
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11326.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12481.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again