Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Buko Jacek
(2)
Biczysko Władysław
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Konieczna-Domańska Anna
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Meyer Beata
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
USŁUGI
(13)
TURYSTYKA
(10)
AGROTURYSTYKA
(2)
HOTELARSTWO
(2)
GASTRONOMIA
(1)
INNOWACJE
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POPYT
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(3)
agroturystyka
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
hotelarstwo
(2)
marketing
(2)
popyt turystyczny
(2)
produkt turystyczny
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
rynek turystyczny
(2)
rynek usług
(2)
usługi edukacyjne
(2)
usługi medyczne
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Internet
(1)
Polska
(1)
aktywność turystyczna
(1)
baza noclegowa
(1)
biuro podróży
(1)
doradztwo
(1)
ekonomia
(1)
ekonomika
(1)
ekonomika usług
(1)
farmakoekonomika
(1)
finanse
(1)
funkcja turystyczna
(1)
gastronomia
(1)
handel
(1)
informacja turystyczna
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
konkurencyjność
(1)
konsulting
(1)
konsument
(1)
konsumpcja
(1)
linie lotnicze
(1)
miejscowość turystyczna
(1)
międzynarodowy handel usługami
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja
(1)
produkt regionalny
(1)
promocja
(1)
promocja zdrowia
(1)
region
(1)
ruch turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
segmentacja rynku
(1)
szlak kulturowy
(1)
szlaki turystyczne
(1)
służba zdrowia
(1)
transport morski
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka kulturowa
(1)
turystyka morska
(1)
turystyka sportowa
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
turystyka wiejska
(1)
ubezpieczenie
(1)
usługi
(1)
usługi bankowe
(1)
usługi doradcze
(1)
usługi hotelarskie
(1)
usługi komunalne
(1)
usługi logistyczne
(1)
usługi pocztowe
(1)
usługi portowo-żeglugowe
(1)
usługi publiczne
(1)
usługi telekomunikacyjne
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
wizerunek
(1)
zarządzanie
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ukazuje ekonomiczną istotę zjawiska turystyki, główne sfery i mechanizmy jej oddziaływania na układ gospodarczy określonej skali - miejscowość, region, kraj czy grupę krajów. Cechy popytu i podaży turystycznej znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczególnych grup przedsiębiorstw turystycznych. Autorka przedstawiła bardziej szczegółowo grupę przedsiębiorstw hotelarskich i biur podróży. Treść książki adresowana jest do wszystkich zainteresowanych ekonomicznymi zagadnieniami współczesnej turystyki - studentów, nauczycieli różnych form i szczebli kształcenia kadr dla turystyki, osób prowadzących działalność naukowo-badawczą, pracowników administracji samorządowej i rządowej, jak również praktyków prowadzących działalność gospodarczą w sferze turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5773 [Magazyn 1], P.5772 [Magazyn 1], P.5262 [Magazyn 1], P.5771 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5260.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5261.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6536.XX.3 [Czytelnia B], 6535.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna / red. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 281, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 260-267 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Autorzy omawiają kolejno: podstawy teoretyczne i terminologię, problemy jakości w gospodarce turystycznej, przewozy turystyczne, hotelarstwo i gastronomię, biura podróży, inne formy obsługi ruchu turystycznego, gospodarkę lokalną i regionalną, jakość produktu wybranych form gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8898 [Magazyn 1], P.8899 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8897.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.8896.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10452.XX.3 [Czytelnia B], 10451.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11516.XX.5 [Czytelnia B], 11517.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria: Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań; jakie działania marketingowe są na nim prowadzone; jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług; jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14917.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15733.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 88-90.
Opracowanie może być pewnego rodzaju pomocą i przewodnikiem metodycznym, przeznaczonym w dużej mierze dla studentów hotelarstwa i gastronomii oraz dla praktyków tych specjalności. Podręcznik zawiera w sobie tylko wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne z zakresu kalkulacji cenowej działalności hotelarsko - gastronomicznej oraz dotyczące szeroko rozumianej turystyki i rekreacji. Przedstawione w nim liczne przykłady dotyczące kalkulacji cenowej świadczonych usług, należy traktować tylko jako rozwiązania modelowe, gdyż ceny związane ze świadczeniem tychże usług ulegają ciągłym zmianom. Ponadto sam zakres omawianych usług jest bardzo zróżnicowany i uzależniony od wielu czynników zależnych. Wobec powyższego, każda osoba zajmująca się obecnie lub w przyszłości działalnością gospodarczą, zobligowana jest do zaznajomienia się z tym zagadnieniem. Winna potrafić samodzielnie skalkulować cenę danej usługi, w tym także dowolnej usługi hotelarsko - gastronomicznej i turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4032.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4488.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesięciolecia działalności Katedry Zarządzania Turystyką Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Publikacja została podzielona na dwie części, z których pierwsza ma charakter jubileuszowy i stanowi prezentację zawierającą: − historię katedry od momentu jej utworzenia w 1999 roku, − sylwetki pracowników, ich główne osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i organizacyjne, − omówienie realizowanych typów kształcenia oraz innych typów aktywności związanych z procesem dydaktycznym. Część merytoryczna publikacji to zbiór 24 artykułów napisanych przez zaproszonych gości – naukowców z różnych środowisk naukowych współpracujących z Katedrą Zarządzania Turystyką – oraz jej pracowników. Teksty poświęcone są współczesnym aspektom funkcjonowania gospodarki turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10686.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług. Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9915 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9913.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9914.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11515.XX.5 [Czytelnia B], 11514.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia uwarunkowania rozwoju turystyki europejskiej, a także rozwój europejskiego rynku turystycznego w latach 1995-2007, w tym zmiany i trendy popytowe, ewolucję podaży miejsc noclegowych, a także rozwój turystyki międzynarodowej. Opracowanie bazuje na obszernej literaturze przedmiotu, na najnowszych polskich i zagranicznych publikacjach naukowych, w tym kilku raportach Komisji Europejskiej co niewątpliwie podnosi jego walory poznawcze. Prezentowana praca, w zamyśle autorki, ma stanowić pomocne narzędzie do zgłębiania wiedzy na temat rynku turystycznego Unii Europejskiej i być zaczątkiem dalszych badań nad turystyką europejską. Jest podręcznikiem dla studentów kierunków turystycznych, użytecznym także dla praktyków działalności turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5670 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7145.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5649.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7173.XX.3 [Czytelnia B], 7174.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorców konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematykę popytu turystycznego na branżowych rynkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Podaż turystyczna jako determinanta kształtowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest opracowaniem wieloośrodkowym. Różnorodność czynników charakteryzujących zagadnienia oraz złożoność i specyfika zachodzących zjawisk sprawia, że niemal każda szczegółowa kwestia ma swój odpowiedni kontekst interpretacyjny, wpisany w omawiane tematyki np.: marketing usług medycznych, zarządzanie finansami w ochronie zdrowia, farmakoekonomika, zarządzanie komunikacją. Autorzy przybliżaja wiele rozwiązań systemowych, poddają analizie trendy w ochronie zdrowia, prezentują niektóre rozwiązania skutecznego kontrolowania kosztów oraz jakość leczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11519.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej