Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(2)
Author
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Nożyńska Zofia
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
1960 - 1969
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Animatorzy kultury
(1)
Nauczyciele
(1)
Subject
UMUZYKALNIANIE
(2)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
MUZYKA
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Nauczanie
(1)
RYTMIKA
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
3 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.534 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 359-378. Indeks.
Książka stanowi próbę empirycznego poznania determinant kompetencji muzycznych, istotnych w procesie wczesnoszkolnego nauczania i uczenia się muzyki (oraz muzycznego rozwoju). Praca została podzielona na dwie części - teoretyczną i empiryczną. Część pierwsza prezentuje pojęcie kompetencji muzycznych i ich uwarunkowania, przegląd teorii i światowych badań nad wyznacznikiem kompetencji muzycznych oraz sytuację wczesnoszkolnej edukacji muzycznej w perspektywie międzynarodowej wraz z analizą podstaw programów szkolnych w tym zakresie. Część empiryczną wypełnia prezentacja rezultatów badań własnych nad konstrukcją autorskiego modelu uwarunkowań kompetencji muzycznych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w perspektywie dynamicznego interakcjonizmu. Książkę kończy próba umiejscowienia empirycznego modelu predyktorów kompetencji muzycznych na tle uniwersalnych mechanizmów rozwojowych człowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12016.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13159.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia na stronach 213-216.
Poradnik zawiera zbiór metod, ćwiczeń i zabaw wykorzystywanych przez Autorkę podczas długoletniej praktyki zawodowej, obejmującej obowiązki m.in. trenera KLANZY, trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, nauczyciela fortepianu, psychologa w szkole muzycznej i psychologa w bursie szkół artystycznych. Książka składa się z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna pozwala na usystematyzowanie wiedzy dotyczącej: 1) edukacji muzycznej w rozwoju ogólnym i artystycznym dzieci i młodzieży, w tym niepełnosprawnej; 2) podstaw metodyki aktywizującej w edukacji szkolnej i pozaszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji psychologicznych nauczyciela/animatora. Część praktyczna zawiera szczegółowe opisy kilkuset metod, ćwiczeń i zabaw do wykorzystania na muzycznych zajęciach indywidualnych, grupowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20040.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20039.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again