Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(2)
Author
Bissinger-─ćwierz Urszula
(1)
Nożyńska Zofia
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
1960 - 1969
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Animatorzy kultury
(1)
Nauczyciele
(1)
Subject
UMUZYKALNIANIE
(2)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
Gry i zabawy dzieci─Öce
(1)
MUZYKA
(1)
Metody aktywizuj─ůce (pedagogika)
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Nauczanie
(1)
RYTMIKA
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZ─äTKOWYCH
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
3 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.534 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 359-378. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka stanowi pr├│b─Ö empirycznego poznania determinant kompetencji muzycznych, istotnych w procesie wczesnoszkolnego nauczania i uczenia si─Ö muzyki (oraz muzycznego rozwoju). Praca zosta┼éa podzielona na dwie cz─Ö┼Ťci - teoretyczn─ů i empiryczn─ů. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza prezentuje poj─Öcie kompetencji muzycznych i ich uwarunkowania, przegl─ůd teorii i ┼Ťwiatowych bada┼ä nad wyznacznikiem kompetencji muzycznych oraz sytuacj─Ö wczesnoszkolnej edukacji muzycznej w perspektywie mi─Ödzynarodowej wraz z analiz─ů podstaw program├│w szkolnych w tym zakresie. Cz─Ö┼Ť─ç empiryczn─ů wype┼énia prezentacja rezultat├│w bada┼ä w┼éasnych nad konstrukcj─ů autorskiego modelu uwarunkowa┼ä kompetencji muzycznych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w perspektywie dynamicznego interakcjonizmu. Ksi─ů┼╝k─Ö ko┼äczy pr├│ba umiejscowienia empirycznego modelu predyktor├│w kompetencji muzycznych na tle uniwersalnych mechanizm├│w rozwojowych cz┼éowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12016.IV.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13159.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia na stronach 213-216.
Poradnik zawiera zbi├│r metod, ─çwicze┼ä i zabaw wykorzystywanych przez Autork─Ö podczas d┼éugoletniej praktyki zawodowej, obejmuj─ůcej obowi─ůzki m.in. trenera KLANZY, trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, nauczyciela fortepianu, psychologa w szkole muzycznej i psychologa w bursie szk├│┼é artystycznych. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z cz─Ö┼Ťci teoretycznej i praktycznej. Cz─Ö┼Ť─ç teoretyczna pozwala na usystematyzowanie wiedzy dotycz─ůcej: 1) edukacji muzycznej w rozwoju og├│lnym i artystycznym dzieci i m┼éodzie┼╝y, w tym niepe┼énosprawnej; 2) podstaw metodyki aktywizuj─ůcej w edukacji szkolnej i pozaszkolnej, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem kompetencji psychologicznych nauczyciela/animatora. Cz─Ö┼Ť─ç praktyczna zawiera szczeg├│┼éowe opisy kilkuset metod, ─çwicze┼ä i zabaw do wykorzystania na muzycznych zaj─Öciach indywidualnych, grupowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20040.IV.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20039.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again