Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(8)
nieokreślona
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(15)
Autor
Bac Aneta
(3)
Grudziewska Ewa
(3)
Skorek Ewa Małgorzata
(2)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Janus Edyta
(1)
Kozaczuk Lucyna
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Płoszaj-Witkowska Beata
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Stankowski Adam
(1)
Ślusarska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Pedagodzy
(4)
Psycholodzy
(4)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Fizjoterapeuci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Asystenci osób niepełnosprawnych
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Studenci
(1)
Temat
Terapia zajęciowa
(10)
TERAPIA ZAJĘCIOWA
(5)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Młodzież
(3)
Socjoterapia
(3)
DZIECKO
(2)
KINEZYTERAPIA
(2)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(2)
Wychowanie
(2)
DOMY POMOCY SPOŁECZNEJ
(1)
DZIECKO TRUDNE
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Fizjoterapia
(1)
Hortiterapia
(1)
Jakość życia
(1)
Kształcenie
(1)
Leczenie
(1)
Medycyna niekonwencjonalna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Narząd ruchu
(1)
Niepełnosprawni intelektualnie
(1)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
Psychoterapia
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Scenariusz zajęć
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(2)
Słowo kluczowe
terapia zajęciowa
(6)
dzieci
(4)
młodzież
(4)
arteterapia
(3)
socjoterapia
(3)
muzykoterapia
(2)
niepełnosprawni intelektualnie
(2)
scenariusze zajęć
(2)
terapia
(2)
terapia pedagogiczna
(2)
choreografia
(1)
choreoterapia
(1)
destrukcja
(1)
dom pomocy społecznej
(1)
dorośli
(1)
geriatria
(1)
hortiterapia
(1)
narząd ruchu
(1)
nauczanie integracyjne
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepełnosprawność intelektualna
(1)
ogród terapeutyczny
(1)
opieka społeczna
(1)
patofizjologia
(1)
pedagogika specjalna
(1)
pediatria
(1)
praca socjalna
(1)
psychiatria
(1)
rehabilitacja
(1)
rewalidacja
(1)
rozwój
(1)
technologie ogrodnicze
(1)
terapeuta
(1)
terapia uzależnień
(1)
trudności w nauce
(1)
wartość
(1)
zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
(1)
śmierć
(1)
życie
(1)
życie seksualne
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Terapia zajęciowa : kompendium / redakcja naukowa dr hab. n. med. Aneta Bac, prof. AWF Kraków ; [redaktor merytoryczny: Monika Ślusarska]. - Wydanie II poprawione i rozszerzone. - Warszawa : PZWL, 2023. - XVII, [1], 184 strony : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Patronat merytoryczny Komitet Rehabilitacji, Kultury Fizycznej i Integracji Społecznej PAN.
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeks.
Publikacja Terapia zajęciowa. Kompendium przedstawia treści zgodne ze standardami szkolenia i pracy terapeuty zajęciowego w Unii Europejskiej. Aktualne wydanie jest kompendium wiedzy dla studentów kierunków terapia zajęciowa oraz fizjoterapia. Będzie również przydatne dla psychologów, pedagogów i asystentów osoby niepełnosprawnej. Obecne drugie wydanie podręcznika oparto o rozwój wiedzy teoretycznej, nowe możliwości diagnostyczne, kolejne obszary interwencji i przykładowe rozwiązania terapeutyczne w postępowaniu z pacjentami mającymi różne dysfunkcje. Opracowanie uwzględnia europejskie kierunki rozwoju terapii zajęciowej. Specjalistyczna i nowoczesna wiedza z tego zakresu została przedstawiona w przejrzysty i uporządkowany sposób. Podręcznik jest wartościowym kompendium wiedzy dla studentów kierunku terapia zajęciowa prof. Krzysztof Klukowski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22795.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22794.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Patronat merytoryczny Komitet Rehabilitacji, Kultury Fizycznej i Integracji Społecznej PAN.
Bibliografia na stronach 223-227. Indeks.
Dysfunkcje narządu ruchu są najczęstszą grupą schorzeń wśród pacjentów. Aby skutecznie im pomóc, należy sięgać po zróżnicowane środki terapeutyczne. Jedną z metod, która stanowi niezbędny element właściwie prowadzonej rehabilitacji oraz potrafi znacząco podnieść jakość życia osoby chorej nawet w sytuacji, gdy walczy ona z chorobą postępującą i niewyleczalną, jest terapia zajęciowa. Podręcznik ten jest kolejną pozycją z serii „Terapia zajęciowa”, tak jak poprzednie, opracowaną przez praktyków i zarazem nauczycieli akademickich. Bogato ilustrowana publikacja (ponad 160 rycin): kompleksowo przedstawia teoretyczne i praktyczne aspekty pracy terapeuty zajęciowego z pacjentem z dysfunkcją narządu ruchu, pokazuje możliwości i sposoby pracy m.in. w przypadkach dysfunkcji pochodzenia neurologicznego, ortopedycznego, reumatologicznego i urazowego, zawiera krótką charakterystykę wybranych schorzeń narządu ruchu oraz opis towarzyszących im typowych objawów, mających znaczący wpływ na obniżanie funkcjonalności pacjentów, omawia sposoby przemieszczania się chorych z dysfunkcjami narządu ruchu z uwzględnieniem podstawowej wiedzy z zakresu protetyki i ortotyki, przedstawia studia przypadków ilustrujące postępowanie terapeuty zajęciowego oraz zastosowanych przez niego rozwiązań terapeutycznych, zawiera treści zgodne ze standardami szkolenia i pracy terapeuty zajęciowego w krajach Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18614.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18613.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Do rąk czytelników oddajemy monografię Hortiterapia – terapia wspomagająca rehabilitację dzieci i dorosłych zawierającą dziesięć oryginalnych prac. Tematy tu poruszone dotyczą wykorzystania możliwości roślin, a także pracy w ogrodzie i przebywania w nim, w rehabilitacji niepełnosprawnych dzieci i dorosłych z różnymi typami niepełnosprawności. Autorami prac są osoby zajmujące się zagadnieniami związanymi z hortiterapią, reprezentujące ośrodki naukowe i terapeutyczne. Opracowanie powstało z myślą o rodzicach, opiekunach, terapeutach, hortiterapeutach. Mogą z niego także korzystać edukatorzy i nauczyciele przyrody oraz osoby interesujące się projektowaniem ogrodów sensorycznych i terapeutycznych. W takich ogrodach myślą przewodnią jest odpowiedni dobór elementów małej architektury oraz gatunków roślin z różnych grup, jak: ozdobne, sadownicze, warzywne. Przedstawiono także rolę zieleni oraz wody w procesie terapeutycznym, ich wpływ na kuracjuszy lub podopiecznych o różnym typie niepełnosprawności. Przebywanie w ogrodzie bardzo korzystnie oddziałuje również na pracowników i opiekunów oraz rodziny pacjentów zaangażowanych w opiekę i terapię.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19070.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19069.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Terapia zajęciowa / redakcja naukowa Aneta Bac. - Wydanie I - 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, 2018. - 171 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdzialach. Indeks.
Podręcznik przedstawia obszary pracy oraz kompetencje terapeuty zajęciowego, umożliwiające prowadzenie terapii zajęciowej w zakresie szeroko pojętej adaptacji zajęć i środowiska do potrzeb konkretnej osoby w taki sposób, aby dać jej możliwość uczestnictwa w zajęciach dla niej istotnych i ważnych, a przez to przeciwdziałać dyskryminacji oraz wykluczeniu społecznemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18612.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18611.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Jednym z podstawowych zagadnień związanych z prowadzeniem domu pomocy społecznej jest aktywizacja jego mieszkańców. Terapia zajęciowa jest zestawem czynności fizycznych i umysłowych inspirowanych i prowadzonych przez zespół specjalistów w celu utrzymania czy przywrócenia odpowiedniej sprawności psychofizycznej podopiecznych. Poradnik prezentuje niektóre metody i formy terapii oraz przykłady zajęć warsztatowych. Omawiane są kierunki działania domów pomocy i ogólne zasady pomocy, aktywizacja mieszkańców, organizacja terapii zajęciowej w domach pomocy i jej formy - od gier i zabaw po zajęcia kulinarne czy haftowanie. W aneksie znalazły się m.in. regulamin warsztatu terapii zajęciowej, leksykon pojęć terapeutycznych a także podstawy haftu, przepisy kulinarne czy śpiewnik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3010 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3009.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
Bibliogr. przy pracach.
Praca stanowi zbiór artykułów przygotowanych przez pracowników naukowych i praktyków pedagogiki specjalnej z Czech, Słowacji i Polski, wskazuje nie tylko na teoretyczne aspekty terapii pedagogicznej, ale zawiera także szereg wskazań do obszaru działań praktycznych. Pozwoli nauczycielom, wychowawcom, studentom, terapeutom czy rodzicom na nowo spojrzeć na problematykę wychowania dziecka niepełnosprawnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10144.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11717.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, netografia na stronach 203-219 i przy podrozdziałach.
Publikacja ta wskazuje na ogromną siłę terapii w podnoszeniu jakości życia tych którzy jej potrzebują. Terapeuci stają przed ogromnym wyzwaniem jest duże zapotrzebowanie na ich pracę jako osob, ktore wiedzą jak pomóc tym, którzy tego wsparcia potrzebują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18904.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niepełnosprawność intelektualna jest fenomenem niezwykle złożonym. Dotyka nie tylko daną osobę, lecz wpływa także na sposób funkcjonowania jej bliskich oraz szeroko rozumiane środowisko społeczne. Niepełnosprawności intelektualnej nie można cofnąć, można jednak skutecznie wspierać osoby nią dotknięte. Zadanie to podejmują i powinni podejmować m.in. terapeuci zajęciowi. Podręcznik opracowany przez doświadczonych praktyków i zarazem nauczycieli akademickich jest pierwszym opracowaniem w języku polskim poruszającym w sposób kompleksowy problematykę terapii zajęciowej osób z niepełnosprawnością intelektualną. Zagadnienia omówione w kolejnych częściach publikacji: teoretyczne aspekty niepełnosprawności i terapii zajęciowej - definicja, klasyfikacja oraz przyczyny niepełnosprawności intelektualnej, współwystępujące z nią zaburzenia rozwojowe i psychiczne - klasyfikacja założeń nowocześnie ujmowanej terapii zajęciowej oraz stosowane w jej ramach narzędzia ocen obszary funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz możliwości, jakie daje terapia zajęciowa - czynności dnia codziennego (ADL), uczenie się (Learning), praca (Work), czas wolny i zabawa - (Leisure and Play) oraz uczestnictwo społeczne (Social participation) wybrane problemy zajęciowe osób z niepełnosprawnością intelektualną - terapia zajęciowa osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną - seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną - możliwość wspierania dzieci z zespołem Downa - wykorzystanie stymulacji polisensorycznej metodą Snoezelen.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17852.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17851.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia przy rozdziałach.
Czwarta część podobnie jak poprzednie zawiera propozycje programów socjoterapeutycznych przeznaczonych dla różnych grup odbiorców, przejawiających róznego rodzaju zaburzenia zachowania, czy trudności wychowawcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22601.VI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22597.VI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaprezentowane teksty są zmodyfikowaną wersją prac dyplomowych słuchaczy, którzy w programie swoich studiów, poza cyklem zajęć treningowych, mieli również rozważania teoretyczne oraz przeprowadzili spotkania grupowe z wybraną przez siebie grupą dzieci lub młodzieży według wcześniej opracowanego scenariusza. Czytelnik zapoznawany jest z przesłankami teoretycznymi skonstruowanego programu, z samym programem oraz ze sposobem jego realizacji, z refleksją prowadzących zajęcia na temat funkcjonowania grupy oraz z ich autorefleksją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2558.VI.2 [Czytelnia B], 3809.VI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Do książki o sygn. P.2526 IV.4 CZYT. dołączona jest płyta CD o sygn. CD.42, do książki o sygn. P.2526 WYP - płyta CD.43.
Publikacja stanowi przegląd wybranych metod stosowanych w terapii pedagogicznej oraz zawiera obszerny materiał metodyczny mogący wzbogacić warsztat pracy terapeutycznej z dziećmi. Znalazły się tutaj rozprawy na temat muzykoterapii i treningu relaksacyjnego, metody Ruchu Rozwijającego, kinezjologii edukacyjnej oraz terapii dzieci z zaburzoną neurodynamiką przez kontakt ze zwierzętami i wiele innych. Scenariusze zajęć zaś zostały opracowane z myślą o pracy z dziećmi przejawiającymi zaburzenia percepcji wzrokowej, słuchowej, z zaburzeniami lateralizacji oraz koordynacji ruchowej. Przedstawiono ponadto propozycje zajęć z dziećmi mającymi trudności z ortografią. Do każdego scenariusza zajęć opracowano pomoce, a w propozycjach zajęć podano przykład ich wykorzystania. Wszystkie pomoce do pracy korekcyjno-kompensacyjnej umieszczone są na dołączonej do książki płytce CD. Książka adresowana jest do pedagogów-terapeutów, rodziców nauczycieli w przedszkolach i szkołach wszystkich szczebli, a także studentów kierunków nauczycielskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2526 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2525.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do płyty CD o sygn. CD.42 dołączona jest książka o sygn. P.2525 IV.4 CZYT., do płyty CD o sygn. CD.43 - książka o sygn. P.2526 WYP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.42 [Czytelnia B], CD.43 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Publikacja zawiera dwa teksty teoretyczne odnoszące się do znaczenia diagnozy i ewaluacji w projektowaniu oddziaływań o charakterze socjoterapeutycznym. Ponado zamieszczono tu trzy programy socjoterapeutyczne przeznaczone do pracy z dziećmi i młodzieżą na róznych etapach kształcenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22599.VI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22595.VI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka łączy rozważania teoretyczne dotyczące oddziaływań socjoterapeutycznych z programami zajęć przeznaczonych dla konkretnych grup dzieci i młodzieży, borykających się na co dzień z różnego rodzaju trudnościami, które utrudniają funkcjonowanie psychospołeczne. W części teoretycznej Czytelnik znajdzie tekst dotyczący etyki praktyki zawodowej, która jest wyznacznikiem profesjonalizmu osób zajmujących się pomaganiem dzieciom i młodzieży oraz materiał związany z prowadzeniem oddziaływań socjoterapeutycznych. Część empiryczną książki rozpoczyna rozdział autorstwa Marty Witkowskiej przeznaczony dla uczniów klas pierwszych, którzy przejawiają trudności adaptacyjne w odniesieniu do nowej sytuacji (rozpoczęcie nauki w szkole) oraz grupy rówieśniczej. Program socjoterapeutyczny został wzbogacony o wybrane ćwiczenia z Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22600.VI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22596.VI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach oraz na stronach 271-288.
Niniejsza publikacja wpisuje się w obszar poszukiwań i uzupełnia rynek wydawniczy o pozycję pedagogiczną, która adresowana jest do wielu różnych podmiotów: nauczycieli, studentów i kandydatów na nauczycieli, wychowawców, opiekunów, pedagogów oraz wszystkich osób, które przygotowują się do zawodu terapeuty pedagogicznego lub chcą podjąć działania pomocowe wobec uczniów w ramach codziennej praktyki edukacyjno-wychowawczej. Szeroki zakres teoretyczny i praktyczny terapii pedagogicznej został świadomie ograniczony do wybranych zagadnień i połączony z kształtowaniem u Czytelnika postawy krytycznego myślenia i refleksyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22585.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22584.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej