Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(19)
Forma i typ
Książki
(17)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(16)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(15)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(16)
Autor
Kachniewska Magdalena
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Kaspar Claude (1931- )
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Milencki Jan K
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Panfil Ryszard
(1)
Pender Lesley
(1)
Rogers Anthea
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sharpley Richard
(1)
Sikora Jan
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Slinn Judy
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiatr Inez
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
TURYSTYKA
(15)
ODPOCZYNEK
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
Turystyka
(2)
USŁUGI
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
GASTRONOMIA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Marketing
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
SPORT
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
turystyka
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
zarządzanie
(3)
marketing
(2)
produkt turystyczny
(2)
rekreacja
(2)
rynek turystyczny
(2)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
badania marketingowe
(1)
działalność turystyczna
(1)
e-biznes
(1)
finanse
(1)
foresight
(1)
gleba
(1)
impreza turystyczna
(1)
jakość powietrza
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing relacji
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
planowanie strategiczne
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
region turystyczny
(1)
sport
(1)
strategia marketingowa
(1)
usługi turystyczne
(1)
woda
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie środowiskiem
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 475-479. Indeks
Publikacja obrazuje całość rzeczywistości związanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zarówno turystykę w popularnym tego słowa znaczeniu, jak i specyikę czterech kierunków zarządzania turystyką. Książka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza więc warunki dla formowania turystycznych banków danych oraz ułatwia i racjonalizuje dalsze badania problemów rzeczywistości turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7277 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8223.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.7278.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8222.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Ośrodek Doskonalenia Kadr ORBIS S.A.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.735.XX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest przeznaczona dla wszystkich obecnych i przyszłych menagerów branży turystycznej. Przedstawia szczegółowo umiejętności, wiedzę i kompetencje potrzebne do skutecznego zarządzania tą branżą. W tekście wykorzystano przykłady, aby zilustrować zastosowanie pojęć ogólnych z dziedziny zarządzania i ich związek z sytuacjami wziętymi z życia codziennego. Książka jest odzwierciedleniem doświadczeń w nauczaniu zarządzania na poziomie akademickich kursów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1402 [Magazyn 1], P.1404 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1403.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W monografii podjęto próbę usystematyzowania pojęć i procesów z zakresu zarządzania w turystyce. W opracowaniu wykorzystano krajowe strategiczne programy rozwojowe gospodarki i turystyki. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób profesjonalnie związanych z turystyką oraz przedstawicieli samorządów i studentów. Wiedza zawarta w monografii umożliwia całościowe spojrzenie na zagadnienia i treści pojawiające się w innych dziedzinach turystyki: w ekonomice turystyki, marketingu turystycznym, hotelarstwie, agroturystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7521 [Magazyn 1], P.7518 [Magazyn 1], P.7520 [Magazyn 1], P.8692 [Magazyn 1], P.7517 [Magazyn 1], P.7519 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5654.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5653.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7150.XX.3 [Czytelnia B], 7151.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; 97)
Monografia jest pierwszą próbą usystematyzowania pojęć i procesów z zakresu zarządzania w turystyce - „Zarządzanie turystyka" to zbiór podstawowych elementów i procesów związanych z turystyką, a w szczególności z istotą zarządzania, planowania, strategią, planowaniem strategicznym i polityką turystyczną. Opracowując wymieniony tytuł autorzy wykorzystali przede wszystkim strategiczne programy rozwojowe turystyki w województwie podlaskim, które poznali i przeanalizowali, a niejednokrotnie byli ich współautorami. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób zainteresowanych problematyką, osób związanych profesjonalnie z turystyką, oraz dla przedstawicieli samorządów terytorialnych. Monografia powinna zainteresować również, a może w szczególności studentów magisterskich studiów o specjalności „zarządzanie turystyką", jak również studiów studentów licencjackich na kierunku „turystyka i rekreacja", którzy w przyszłości będą pracować w administracji państwowej i samorządowej, i będą decydować o sposobie rozwoju turystyki w gminach i powiatach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5832 [Magazyn 1], P.5826 [Magazyn 1], P.5828 [Magazyn 1], P.5825 [Magazyn 1], P.5827 [Magazyn 1], P.1144 [Magazyn 1], P.5830 [Magazyn 1], P.5831 [Magazyn 1], P.2758 [Magazyn 1], P.5824 [Magazyn 1], P.5833 [Magazyn 1], P.1143 [Magazyn 1], P.5829 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2757.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.1142.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2204.XX.3 [Czytelnia B], 2205.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
To uniwersalny podręcznik opracowany przez uznanych pracowników naukowych. W książce autorzy omawiają w interesujący sposób najważniejsze zagadnienia związane z turystyką w następujących aspektach: - podmiotowo-sektorowym (zarządzanie usługami noclegowymi, liniami lotniczymi, biurami podróży, agencjami turystycznymi), - zasobów i czynności (zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, finanse, prawo), - środowiskowym (turystyka wiejska i turystyka miejska), - współczesnych rozwiązań stosowanych na rynku turystycznym (rola państwa, etyka w zarządzaniu turystyką, informatyzacja i Internet w turystyce). Walorami opracowania są zwięzłość i przystępność wykładu, a także umiejętne połączenie teorii z ciekawymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów szkół wyższych, uczestników studiów podyplomowych, a także pracowników branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5863 [Magazyn 1], P.5858 [Magazyn 1], P.5859 [Magazyn 1], P.5861 [Magazyn 1], P.5865 [Magazyn 1], P.5860 [Magazyn 1], P.5862 [Magazyn 1], P.5864 [Magazyn 1], P.5857 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5856.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5488.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6885.XX.3 [Czytelnia B], 6886.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W tym opracowaniu omówiono skrótowo zagadnienia teorii kreowania jakości produktu turystycznego i kultury organizacyjnej nastawionej na jakość. Publikacja powinna uzupełnić pewną lukę istniejącą na rynku w zakresie literatury poświęconej zastosowaniu normy ISO 9001 w usługach turystycznych. Podręcznik jest adresowany do studentów szkół i wydziałów turystycznych, w których skromny wymiar godzin przeznaczonych na takie przedmioty, jak marketing usług turystycznych czy przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, rzadko daje możliwość obszernego omówienia problematyki zarządzania przez jakość. Książka pozwala wypełnić tę lukę, wskazując nie tylko na znaczenie ekonomiczne i społeczne wdrażania systemu jakości, ale także prezentując podstawową wiedzę z zakresu normalizacji systemów zarządzania i możliwości zastosowania wymagań normy ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. W nielicznych szkołach wyższych zarządzanie jakością usług turystycznych jest wprowadzane coraz częściej jako przedmiot. Publikacja może ułatwić przedsiębiorcy pierwszy kontakt z normą, audytorem, procedurą certyfikacji, a ponadto wskazać na najważniejsze aspekty praktycznego wdrażania systemu zarządzania przez jakość nawet w sytuacji, gdy przedsiębiorca nie jest zainteresowany pozyskaniem samego certyfikatu. Równocześnie może stać się uzupełnieniem materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w trakcie szkolenia personelu bądź w przygotowaniach do audytów wewnętrznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3932 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2761.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 5)
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów i młodych nauczycieli akademickich zainteresowanych problematyką zarządzania organizacjami w turystyce i rekreacji. Stanowi próbę zintegrowanego ujęcia zagadnień z pogranicza turystyki i rekreacji oraz organizacji i zarządzania. Użycie w tytule pojęcia "podstawy" wskazuje, iż podręcznik stanowi syntetyczne ujęcie zagadnień zarządzania turystyką i rekreacją i w założeniu stanowi wprowadzenie i inspirację do pogłębionych poszukiwań i dociekań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6686 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6685.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.6684.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7439.XX.3 [Czytelnia B], 7522.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Partnerstwo i przywództwo są wzajemnie dopełniającymi się elementami w rozwoju turystyki w regionach - istnienie struktury partnerskiej jest platformą działalności przywódcy, z kolei przywództwo spaja, cementuje i podtrzymuje naturalnie kruchą sieć współdziałających ze sobą partnerów. Monografia skierowana jest do osób zajmujących się rozwojem turystyki w regionach, zarówno w sferze praktyki gospodarczej, a więc zasiadających w strukturach administracji turystycznej i władzy samorządowej oraz prowadzących działalność gospodarczą, jak i na polu naukowym - badaczy, dydaktyków i studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5671.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7175.XX.3 [Czytelnia B], 7176.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.79.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 325-334. Indeks.
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu i finansów. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania finansami. Autor uwzględnił specyfikę branży turystycznej, przeprowadził analizę wskaźników przykładowego przedsiębiorstwa turystycznego, omówił jego działalność bieżącą oraz kwestie podatkowe. Poruszył również problematykę głośnych ostatnio bankructw biur turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11141 [Magazyn 1], P.11142 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12134.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12133.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług turystycznych / Magdalena Kachniewska. - Warszawa : "Difin", 2002. - 223 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Przedstawiony podręcznik adresowany jest do studentów wydziałów i szkól turystycznych oraz praktyków zainteresowanych zagadnieniem jakości usług turystycznych i możliwości jej kształtowania. Przedstawiono w nim liczne przykłady praktyczne, wyjaśniono sposoby postrzegania jakości przez klientów, znaczenie pracowników liniowych dla rozpoznania potrzeb usługobiorców oraz możliwości pozyskiwania i kierowania trwałych więzi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliogr. s. 227-243. Indeks.
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych - począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11388.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12589.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Głównym celem autorów niniejszej monografii było przedstawienie w jednej publikacji aspektów zarządzania i usług w obszarze kultury fizycznej i turystyki oraz hotelarstwa i gastronomii. W książce przeważają artykuły napisane w języku polskim, znaleźć można również napisane w języku rosyjskim i angielskim. Książkę należy potraktować jako lekturę dla studentów uczelni kształtujących menedżerów kultury fizycznej, turystyki rekreacji, hotelarstwa i gastronomii oraz dla innych osób związanych z tą branżą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6126.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka - podręcznik akademicki autorstwa prof. dr. hab. inż. Inez Wiatr wpisuje się w najbardziej aktualny zakres wiedzy kształtującej politykę ekologiczną, opartą o zasadę zrównoważonego rozwoju naszego globu. Zasada ta stała się podstawą przyjętych dokumentów na tzw. Szczycie Ziemi w Rio de Janeiro i Johannesburgu i doprowadziła do ogólnoświatowych zobowiązań, zmierzających do powstrzymania globalnych zmian klimatycznych, zagrażających istnieniu ludzkości. Unia Europejska, której częścią jest nasz kraj, sprawom ochrony środowiska nadała szczególne znaczenie, znajdujące wyraz w prawodawstwie, rozwiązaniach organizacyjnych i technicznych. Europa stała się siłą motoryczną nowatorskich inicjatyw oraz przykładem do rozpowszechniania przyjętych w niej rozwiązań na skalę globalną. Proces ten nie odbywa się bez problemów, napotykając na trudności w części znaczących państw, a zwłaszcza w USA i szybko rozwijających się Chinach i Indiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8619.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Współczesna organizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna funkcjonuje w warunkach ogromnej zmienności otoczenia ekonomicznego, prawnego, technicznego i technologicznego oraz społecznego. Przed współczesną organizacją stawia się wymóg skuteczności, efektywności, elastyczności oraz konkurencyjności. Stąd nieustannie poszukuje się nowych koncepcji zarządzania pozwalających na wyróżnienie organizacji i jej usług na rynku, a tym samym zdobycie przewagi konkurencyjnej. Celem publikacji jest diagnoza współczesnych tendencji w zarządzaniu sportem, turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia oraz wskazanie przyszłościowych kierunków badawczych w tym obszarze. Wydaje się zasadne, że w okresie dekoniunktury gospodarczej turystyka, sport i rekreacja stają się bardzo poważnym ogniwem, które może być katalizatorem dla łagodzenia ryzyka i niepewności w działalności całej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10334.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11856.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej