Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida (1936- )
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Kantyka Joanna
(1)
Kaspar Claude (1931- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Milencki Jan K
(1)
Rogers Anthea
(1)
Slinn Judy
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
TURYSTYKA
(7)
Organizacja
(2)
USŁUGI
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ORGANIZACJE SPORTOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Turystyka
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(4)
marketing
(3)
organizacja
(3)
turystyka
(3)
organizacja turystyczna
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
e-biznes
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
federacja sportowa
(1)
finanse
(1)
jakość
(1)
klub sportowy
(1)
organizacja sportowa
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rynek turystyczny
(1)
usługi rekreacyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
zarządzanie jakością
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 358-379.
Książka zawiera charakterystykę organizacji sportowych i turystycznych wraz z podziałem struktur tych organizacji. Poświęcona jest również identyfikacji nowoczesnych podejść do działalności marketingowej i wykorzystania nowoczesnych koncepcji zarządzania w omawianych organizacjach. Ukazuje także dynamikę trendów wystepujących w kształtowaniu nowoczesnych modeli biznesowych w organizacjach sportowych i turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15106.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 173 s. : il. ; 23 cm.
Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju. Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, struktural­nych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na: - określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją, - etykę działania organizacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7716.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8723.XX.3 [Czytelnia B], 8724.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Ośrodek Doskonalenia Kadr ORBIS S.A.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.735.XX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest przeznaczona dla wszystkich obecnych i przyszłych menagerów branży turystycznej. Przedstawia szczegółowo umiejętności, wiedzę i kompetencje potrzebne do skutecznego zarządzania tą branżą. W tekście wykorzystano przykłady, aby zilustrować zastosowanie pojęć ogólnych z dziedziny zarządzania i ich związek z sytuacjami wziętymi z życia codziennego. Książka jest odzwierciedleniem doświadczeń w nauczaniu zarządzania na poziomie akademickich kursów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1402 [Magazyn 1], P.1404 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1403.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy niniejszej publikacji postawili sobie za cel zapoznanie kadry i przyszłych pracowników branży turystycznej z systemami stosowanymi na rynkach turystycznych, do których zmierzamy. Dążeniem naszej dyplomacji jest polityczne i gospodarcze zbliżenie się Polski do krajów Europy Zachodniej. Podobnie dzieje się w turystyce. Obiektywną koniecznością staje się więc dostosowanie naszej turystyki do warunków zachodnich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121.XX.3 [Magazyn 1], P.2458.XX.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 928.XX.3 [Czytelnia B], P.2457.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-242.
Od współczesnych menedżerów działających w branży turystyki i rekreacji wymaga się. profesjonalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych metod zarządzania pozwalających na zwiększenie konkurencyjności, zyskowności organizacji, poprawy satysfakcji pracowników i klientów. Celem opracowania jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod, technik narzędzi zarządzania jakością przydatnych w pracy w organizacjach działających w obszarze turystyki i rekreacji. Mając na uwadze fakt, iż rynek usług w tym obszarze jest menedżera niezwykle zróżnicowany zarówno po stronie popytu, jak i podaży, w opracowaniu skupiono uwagę na przybliżeniu uniwersalnych zasad, metod, technik i narzędzi zarządzania jakością usług. Publikacja składa się z czterech rozdziałów, w których poruszono szeroki zakres problematyki zarządzania jakością w sektorze usług. Wskazano na specyfikę kształtowania jakości usługi turystycznej i rekreacyjnej z uwagi na ilość podmiotów biorących udział w łańcuchu kreowania wartości dla klienta. Omówiono przesłanki i proces rozwoju normalizacji oraz wymagania norm tj. ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004, HACCP oraz ISO 22000:2005. Przybliżono również problematykę integracji systemów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11854.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; 97)
Monografia jest pierwszą próbą usystematyzowania pojęć i procesów z zakresu zarządzania w turystyce - „Zarządzanie turystyka" to zbiór podstawowych elementów i procesów związanych z turystyką, a w szczególności z istotą zarządzania, planowania, strategią, planowaniem strategicznym i polityką turystyczną. Opracowując wymieniony tytuł autorzy wykorzystali przede wszystkim strategiczne programy rozwojowe turystyki w województwie podlaskim, które poznali i przeanalizowali, a niejednokrotnie byli ich współautorami. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób zainteresowanych problematyką, osób związanych profesjonalnie z turystyką, oraz dla przedstawicieli samorządów terytorialnych. Monografia powinna zainteresować również, a może w szczególności studentów magisterskich studiów o specjalności „zarządzanie turystyką", jak również studiów studentów licencjackich na kierunku „turystyka i rekreacja", którzy w przyszłości będą pracować w administracji państwowej i samorządowej, i będą decydować o sposobie rozwoju turystyki w gminach i powiatach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5832 [Magazyn 1], P.5826 [Magazyn 1], P.5828 [Magazyn 1], P.5825 [Magazyn 1], P.5827 [Magazyn 1], P.1144 [Magazyn 1], P.5830 [Magazyn 1], P.5831 [Magazyn 1], P.2758 [Magazyn 1], P.5824 [Magazyn 1], P.5833 [Magazyn 1], P.1143 [Magazyn 1], P.5829 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2757.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.1142.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2204.XX.3 [Czytelnia B], 2205.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 131-139.
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, zarys rozwoju i struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce, stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym, otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce. Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11215 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12292.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12291.XX.3 [Czytelnia B], P.11214.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej została napisana z myślą zarówno o tych, którzy stoją na czele firm turystycznych bądź są też współodpowiedzialni za zarządzanie tymi firmami, jak i o tych, którzy posiadają już podstawy wiedzy ekonomicznej a zamierzają w przyszłości zająć się profesjonalnie obsługą turystyki. Turystyka jest najbardziej dochodowym biznesem na swiecie. Jej dynamika rozwoju jest wyższa niż w przemyśle elektronicznym, telekomunikacji czy transporcie. Dzieki efektom mnożnikowym z turystyki żyją nie tylko ci, którzy pracują w tym sektorze, jest ona kołem napędowym całej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.373.XX.4 [Magazyn 1], P.370.XX.4 [Magazyn 1], P.368.XX.4 [Magazyn 1], P.364.XX.4 [Magazyn 1], 543.XX.4 [Magazyn 2], P.367.XX.4 [Magazyn 1], P.371.XX.4 [Magazyn 1], P.372.XX.4 [Magazyn 1], P.369.XX.4 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.366.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.365.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej