Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(123)
Forma i typ
Książki
(123)
Dostępność
tylko na miejscu
(108)
dostępne
(102)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(58)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(46)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(110)
Autor
Gołembski Grzegorz
(6)
Mucha-Szajek Ewa
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Płocka Jadwiga
(5)
Siwiński Wiesław (1934- )
(5)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(5)
Jalinik Mikołaj
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Biliński Jacek
(3)
Bosiacki Stefan
(3)
Butowski Leszek (1965- )
(3)
Cynarski Wojciech Jan
(3)
Michałowski Kazimierz
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Obodyński Kazimierz
(3)
Bergier Józef (1952- )
(2)
Borne-Januła Hanna
(2)
Dziedzic Ewa
(2)
Gordon Andrzej
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Krupa Jan (1937- )
(2)
Merski Janusz
(2)
Nałęcka Danuta (1934- )
(2)
Nowakowska Anna
(2)
Przydział Marta
(2)
Rapacz Andrzej (1951- )
(2)
Szromek Adam R
(2)
Żbikowski Jarosław (1958- )
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Awedyk Matylda
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bochenek Marcin
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Bonisławski Mieczysław J. (1966- )
(1)
Borowska Agnieszka
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Buczek Teresa
(1)
Cabaj Wacław (1948- )
(1)
Cieśliński Ryszard (1940- )
(1)
Czarnecki Witold (1927- )
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domagała Marta (tłumacz)
(1)
Dłużewska Anna
(1)
Feczka Janusz
(1)
Godlewski Grzegorz (1955- )
(1)
Golba Jan
(1)
Grabiszewski Marek
(1)
Grabowska Aleksandra (nauki ekonomiczne)
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Grella Janusz
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Jankowska-Buszta Marzena
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Jaroszewska-Brudnicka Renata
(1)
Jaworska Justyna
(1)
Jerzak Leszek
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kazimierczak Marek
(1)
Kogut Rafał
(1)
Krupa Jan
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Maik Wiesław (1941- )
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Marciniak Kazimierz
(1)
Midura Franciszek
(1)
Muszkieta Radosław (1964- )
(1)
Mynarski Władysław
(1)
Nadolny Andrzej
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Ożdziński Jan
(1)
Piech Krzysztof
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przybyszewska-Gudelis Romana
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rymarczyk-Wajda Katarzyna
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Skalska Teresa
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staniewska-Zątek Wanda
(1)
Staniewska-Zątek Wanda (1937- )
(1)
Studzieniecki Tomasz (1967- )
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Szubert-Zarzeczny Urszula
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tarnaś Sławoj
(1)
Turek Marian (1945- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(123)
Język
polski
(123)
Temat
TURYSTYKA
(106)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(11)
ODPOCZYNEK
(11)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(10)
UZDROWISKA
(8)
GOSPODARKA TERENOWA
(6)
HOTELARSTWO
(6)
KULTURA FIZYCZNA
(6)
USŁUGI
(5)
GASTRONOMIA
(4)
INNOWACJE
(4)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(4)
POLSKA
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
EUROREGIONY
(3)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
POSTAWY
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
CZAS WOLNY od PRACY
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
EKOTURYSTYKA
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(2)
PODLASKIE, województwo
(2)
PORADNIKI
(2)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(2)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(2)
SAMORZĄD GMINNY
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(2)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
EUROPA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
GRUPY NACISKU
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LAS
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
PODKARPACKIE, województwo
(1)
POLITYKA REGIONALNA UE
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRODUKT GLOBALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SIERADZ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
SYMULACJA
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
TURYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARTA (dolina)
(1)
WSPÓŁDZIAŁANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZIELONA GÓRA (woj. lubuskie)
(1)
ŁĄCZNOŚĆ
(1)
ŚLĄSK, DOLNY
(1)
ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA
(1)
Temat: czas
1989-
(35)
Temat: miejsce
BADENIA-WIRTEMBERGIA (Niemcy)
(1)
BAŁTYCKI, region
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
Gatunek
DANE STATYSTYCZNE
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(32)
gospodarka turystyczna
(10)
przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
zagospodarowanie turystyczne
(7)
Polska
(5)
produkt turystyczny
(5)
rozwój regionalny
(5)
ruch turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
agroturystyka
(4)
biuro podróży
(4)
innowacje
(4)
turystyka uzdrowiskowa
(4)
turystyka zrównoważona
(4)
atrakcyjność turystyczna
(3)
baza noclegowa
(3)
hotel
(3)
hotelarstwo
(3)
konkurencyjność
(3)
region
(3)
region turystyczny
(3)
rekreacja
(3)
turystyka przyjazdowa
(3)
turystyka zdrowotna
(3)
usługi turystyczne
(3)
zarządzanie
(3)
ekoturystyka
(2)
gastronomia
(2)
infrastruktura turystyczna
(2)
klaster
(2)
marketing
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing turystyczny
(2)
niepełnosprawni
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
podaż turystyczna
(2)
polityka turystyczna
(2)
popyt turystyczny
(2)
rozwój lokalny
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
samorząd terytorialny
(2)
turystyka międzynarodowa
(2)
uzdrowisko
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Natura 2000
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Rosja
(1)
SPA
(1)
Szlak Tatarski
(1)
Tatrzański Park Narodowy
(1)
aktywność ruchowa
(1)
antropologia
(1)
bariery
(1)
biznes turystyczny
(1)
branding
(1)
czas wolny
(1)
dialog międzykulturowy
(1)
dydaktyka
(1)
działalność turystyczna
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-urząd
(1)
euroregiony
(1)
finanse
(1)
fundusze europejskie
(1)
gleba
(1)
globalizacja
(1)
informacja turystyczna
(1)
infrastruktura
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość powietrza
(1)
jakość życia
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
konsument
(1)
kształcenie
(1)
kultura
(1)
kultura fizyczna
(1)
las
(1)
marka
(1)
marketing polityczny
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
monitoring
(1)
młodzież
(1)
obszar cenny
(1)
odpoczynek
(1)
organizacja
(1)
organizacja turystyczna
(1)
park narodowy
(1)
planowanie marketingowe
(1)
123 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ISSN 0239-7161 ; nr 386)
Całość pracy składa się z kilkudziesięciu rozpraw pogrupowanych w czterech grupach problemów. Cześć pierwsza pracy, to ogólne problemy rozwoju regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Zagadnieniom ekonomiczno-organizacyjnym poświęcono część drugą monografii, zaś w trzeciej części skoncentrowano się na przyrodniczych i społeczno-kulturowych aspektach rozwoju turystyki w skali regionalnej. W ostatniej części pracy wskazuje się na nowe tendencje występujące w turystyce i rekreacji oraz na rosnącą rolę czynnika lokalnego w rozwoju obu tych sfer ludzkiej aktywności. Prezentowane w pracy rozważania zapewne nie wyczerpują wszystkich istotnych regionalnych i lokalnych problemów gospodarki turystycznej, ale Autorzy mają nadzieję, że staną się one twórczym zaczynem do dalszych badań naukowych nad poruszanymi problemami, a także do poszukiwania praktycznych rozwiązań służących dalszemu zrównoważonemu rozwojowi turystyki w skali regionalnej i lokalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8078.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu ISSN 1895-1456 ; 5)
Tekst cz. w jęz. ang.
Bibliografia przy art.
Monografię przygotowano z nadzieją, że zainteresuje osoby przyczyniające się do świadomego i systematycznego uczestnictwa w turystyce i rekreacji, traktowanych jako prozdrowotna potrzeba organizmu na każdym etapie rozwoju oraz jako ekostrategia w zarządzaniu firmą hotelarsko-gastronomiczną. Opublikowana praca może być pomocna w dydaktyce ze studentami na kierunku studiów turystyka i rekreacja, którzy przygotowują się do zawodu w branży turystyczno-rekreacyjnej i hotelarsko-gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9505.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Procesy integracji dokonujące się w skali Europy są dla turystyki zjawiskiem niezmiernie korzystnym, zmieniającym warunki działania sfery obsługi ruchu turystycznego i jednocześnie zwiększającym możliwości uczestnictwa w międzynarodowym ruchu turystycznym społeczeństwom wielu krajów. Wynikająca ze wzrastającej współpracy gospodarczej pomiędzy krajami migracja przestrzenna ludności, zwiększone kontakty społeczne, są czynnikami dynamizującymi turystyczną wymianę międzynarodową. Powoduje to wiele różnorodnych konsekwencji. Mogą one mieć charakter społeczny, ekonomiczny, ekologiczny, mogą być korzystne, mogą też powodować skutki negatywne. Problemy te zarówno w sferze uwarunkowań, jak i konsekwencji rozwoju turystyki w warunkach procesu integracji europejskiej stanowią przedmiot rozważań prezentowanej publikacji. Różnorodność poglądów, ujęć i sformułowań ukazuje bogactwo treści, jakie kryje w sobie turystyka, zjawisko, które rozpatrywać można z bardzo wielu różnych punktów widzenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2839 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3987.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4752.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 14)
Bibliogr. s. 239-260.
Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących współpracę wewnątrz- i międzysektorową (publiczną, prywatną i publiczno-prywatną) w regionie turystycznym oraz przedstawienie, w jaki sposób mogą one oddziaływać na tę współpracę. By osiągnąć ten cel przedstawiono motywy, cele i korzyści współpracy oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Dokonano także systematyki teorii dotyczących współpracy. Zidentyfikowane uwarunkowania kooperacji podzielono na gospodarcze, społeczno-kulturowe, demograficzne, prawne i przestrzenne. Pogłębione, jakościowe badania empiryczne prowadzone były w pięciu beskidzkich gminach tworzących porozumienie "Beskidzka 5".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13400.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.12274.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo Informatyka Gospodarka)
Praca została podzielona na dwa bloki tematyczne. Pierwszy dotyczy aspektów integracji międzynarodowej w turystyce i rekreacji. Dokonano oceny miejsca polskiej turystyki ma mapie Europy, zaprezentowano wspólne międzynarodowe inicjatywy. Druga część publikacji dotyczy problematyki rozwoju, organizacji i zarządzania turystyką, także funkcjonowania uzdrowisk, ośrodków agroturystycznych i rekreacji osób niepełnosprawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1950 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2845.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 13)
Bibliogr. przy rozdz.
"Turystyka uzdrowiskowa posiada własną genezę, ewolucję, stan obecny i perspektywy. Posiada własne struktury i funkcje, które są wyjątkowe i warte zbadania. Niniejsza praca stopniowo prowadzi do odnalezienia części wspólnej turystyki medycznej, turystyki zdrowotnej, turystyki wellnessowej (ciała i umysłu), turystyki i jakości życia, ukazując więcej podobieństw niż różnic. Niniejsze studium przypadku kontrastuje z podobnymi zjawiskami w innych krajach. Takie porównawcze badania prowadzą do kompleksowego przeglądu oraz zrozumienia zagadnienia. Prezentowany wkład jest ważnym krokiem w tym kierunku, wspartym interdyscyplinarnością i międzykulturowością badań prowadzących do nowej wiedzy na temat turystyki uzdrowiskowej i jej ostatecznego transferu do praktyki gospodarczej w Polsce oraz w innych krajach." (ze Słowa wstępnego).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12276.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13402.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 131-139.
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, zarys rozwoju i struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce, stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym, otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce. Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11215 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12292.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12291.XX.3 [Czytelnia B], P.11214.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Tytuł na okładce : Markowy produkt turystyczny : w północno - wschodniej Polsce
Opracowanie jest pierwszą próbą przedstawienia wybranych potencjalnych produktów markowych w turystyce na obszarze pólnocno-wschodniej Polski wraz z propozycjami ich klasyfikacji i systematyzowania. Autorzy przybliżają Czytelnikom niełatwą problematykę wyboru i tworzenia produktów markowych w turystyce oraz wskazują możliwości ich wszechstronnej promocji w aspekcie rozwoju szeroko pojętej gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15113 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4033.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4491.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja to zbiór artykułów napisanych przez pracowników naukowych. Jest odzwierciedleniem bieżącego profilu badawczego pracowników naukowo-dydaktycznych. Artykuły poświęcone są w głównej mierze aktualnym zagadnieniom turystyki i hotelarstwa. Rozdziały omawiają: metody badawcze w turystyce, turystyka jako czynnik rozwoju regionów, uwarunkowania rozwoju turystyki w Polsce oraz problemy turystyki morskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6745.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Regionalne aspekty rozwoju turystyki / pod red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa ; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 206 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Książka prezentuje sposoby wyodrębniania regionów turystycznych atrakcyjnych dla inwestorów. Odpowiadają na pytanie w jaki sposób wykorzystać wyniki badań marketingowych dla przyszłego rozwoju regionów turystycznych. Praca ma walor uniwersalny. Prezentowane przykłady umożliwiają ponadto weryfikację zaproponowanych metod w praktyce, co ma ogromne znaczenie wobec przystąpienia do Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.475.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obecnie dynamicznie zmieniają się uwarunkowania działalności podmiotów turystycznych, gdyż zmieniają się potrze-by konsumentów, występuje ostra rywalizacja pomiędzy usługodawcami, pogłębiają się procesy globalizacji na rynku światowym. Dużego znaczenia nabierają problemy przewagi konkurencyjnej, sama konkurencyjność, jak też zasoby konkurencyjne. Nie ma też uniwersalnej teorii określającej pojęcie konkurencyjności," ani też zunifikowanych miar i narzędzi do jej mierzenia. Te pojęcia dotyczą za-równo poszczególnych podmiotów turystycznych, jak i całej branży turystycznej. Celem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań wobec konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9926.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 143-147.
Publikacja stanowi próbę szerszej charakterystyki pozaeuropejskiej turystyki poznawczej. O wartości poznawczej pracy zadecydowało także doświadzczenie Autorki, która przez wiele lat przewodziła grupom turystycznym docierając do odłegłych zakątków globu ziemskiego. Uczestniczyła więc w tych samych wydarzeniach, a przez to badania dotyczące motywacji i preferencji ujawnione przez turystów biorących udział w wyprawach mają większy stopień autentyczności i wiarygodności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8968.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10536.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2589.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przesłania, informacje i opisy zrealizowanych inicjatyw, które mogą okazać się potrzebne w szerszym podejmowaniu spraw turystyki. Prezentuje owoce doświadczeń wielu gmin, miast i powiatów. Zawiera treści które mogą być potrzebne czytelnikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1405 [Magazyn 1], P.1406 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2395.XX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Bibliogr. s. 131-144, netogr. s. 145.
Książka przedstawia zadania, jakie mają do spełnienia samorządy w zakresie aktywizacji gospodarki turystycznej w regionie oraz rozwoju lokalnej gospodarki turystycznej w regionach o zróżnicowanej funkcji turystyki. W rozdziale I opisano istote i charakter regionu, ewolucję samorządów i modele ich funkcjonowania. W rozdziale II zwrócono uwagę na istotę i zasady funkcjonowania gospodarki turystycznej w regionie oraz podmioty, które ją kształtują. Rozdział III charakteryzuje rozwój gospodarki turystycznej w latach 1990-2010. Książka kończy sie podsumowaniem będącym próbą syntezy rezultatów badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14048.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14919.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej