Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Sikora Jan
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Johann Maria
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Robinson Chris
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
TURYSTYKA
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERNET
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
POSTAWY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
USŁUGI
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Słowo kluczowe
marketing
(6)
turystyka
(5)
produkt turystyczny
(3)
rynek turystyczny
(2)
zarządzanie
(2)
badania marketingowe
(1)
e-biznes
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsument
(1)
marka
(1)
marketing relacji
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
obszar cenny
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
region turystyczny
(1)
rekreacja
(1)
rynek usług
(1)
strategia marketingowa
(1)
turystyka zrównoważona
(1)
usługi turystyczne
(1)
zachowania turystyczne
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podręcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla słuchaczy studiów licencjackich i magisterskich w szkołach kształcenia na kierunku turystyka i rekreacja, a także dla słuchaczy szkół policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali się przedstawić najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnieść ją do praktycznych działań w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na końcu pracy załączniki dają możliwość zastosowania niektórych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pogłębieniem przedstawionych problemów i zagadnień Autorzy przedstawiają obszerny wykaz literatury, zamieszczony na końcu publikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.473.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 887.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie - Prace zbiorowe / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Publikacja składa się 38 artykułów o różnej objętości została przez jej redaktora podzielona na trzy części, noszące następujące tytuły: „Marketing krajobrazu” dotyczący problematyki odkrywania i kreowania przestrzeni turystycznej. Drugi - „Historia jako produkt” zawiera materiały dotyczące rynkowego znaczenia tradycji i jej roli w marketingu miejsc oraz „Kontekst społeczny” opisujący integracyjną i edukacyjną rolę dziedzictwa kulturowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8730.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing turystyka
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2358.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2357.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych to podręcznik kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym. Głównym celem książki jest przedstawienie w sposób kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu działań marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem stającej się największą potrzebą społeczną współczesnych ludzi. Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę branży turystycznej, prezentując ją w sposób syntetyczny i zwięzły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5371 [Magazyn 1], P.5370 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 6636.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6635.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej, skuteczności i strategicznej. Na zakończenie autorzy szczegółowo omawiają przykłady zastosowania konkretnych rozwiązań marketingowych w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2023.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5263 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8215.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8213.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9554.XX.5 [Czytelnia B], 9555.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podręcznikiem akademickim adresowanym do studentów uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kształcących, w ramach różnych kierunków, specjalistów dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczególnych rozdziałów opracowania starali się nie tylko przybliżyć czytającemu podstawowe pojęcia z zakresu organizacji i zarządzania, ale przede wszystkim przedstawić najistotniejsze problemy organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi, takie z którymi spotykają się na co dzień właściciele i menedżerowie tych firm. Autorzy mają nadzieję, że mimo wielu kontrowersyjnych stwierdzeń zawartych w niniejszej pracy, treści w niej pomieszczone będą przydatne nie tylko studentom, ale także praktykom gospodarczym rozwiązującym konkretne problemy w procesie zarządzania firmami turystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7516.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7515.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, że coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego, turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11838.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13009.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8575 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10001.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10000.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej