Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
available
(8)
only on-site
(5)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(5)
Author
Kruczek Zygmunt
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Merski Janusz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piotrowski Jan Pawe┼é (1950- )
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
TURYSTYKA
(5)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
USŁUGI
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Informacja turystyczna sta┼éa si─Ö towarem, bez kt├│rego nie mo┼╝e ju┼╝ funkcjonowa─ç ta cz─Ö┼Ť─ç gospodarki ┼Ťwiata. Dzi─Öki stosowaniu w niej nowych metod zarz─ůdzania i organizacji, nowych produkt├│w i marketingowych sposob├│w zach─Öcania ewentualnych klient├│w do korzystania z us┼éug firm turystycznych, korzystnie mo┼╝e to wp┼éyn─ů─ç na ich kondycj─Ö finansow─ů. Jednak┼╝e z wielu powod├│w, m.in. trwaj─ůcej od 1989 r transformacji gospodarczej naszego Pa┼ästwa system informacji turystycznej jest wci─ů┼╝ niekompletny i niestabilny. Dlatego jego strukturze i analizie efektywno┼Ťci dzia┼éania po┼Ťwi─Öca Autor niniejsz─ů prac─Ö.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3046 [Magazyn 1], P.3045 [Magazyn 1], P.3044 [Magazyn 1], P.740 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.741.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1788.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W cz─Ö┼Ťci I dokonano systematyki poj─Ö─ç, om├│wiono instrumenty i ┼Ťrodki promocji. Osobne rozdzia┼éy dotycz─ů promocji miejsca docelowego ÔÇô organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Cz─Ö┼Ť─ç II po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa informacji turystycznej od przybli┼╝enia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucj─Ö rozwi─ůza┼ä organizacyjnych a┼╝ po prezentacj─Ö aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie przydatna zar├│wno dla student├│w turystycznych kierunk├│w szk├│┼é wy┼╝szych, s┼éuchaczy studi├│w policealnych, jak i dla pracownik├│w bran┼╝y turystycznej, szczeg├│lnie administracji samorz─ůdowej, wspieraj─ůcej rozw├│j gospodarki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8911.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10460.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Promocja i informacja turystyczna / Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas. - Kraków : Proksenia, 2004. - 236 s. : ryc., tab. ; 23 cm.
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach: dokonano systematyki poj─Ö─ç, om├│wiono instrumenty i ┼Ťrodki promocji, opisano organizacj─Ö finansowanie oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Jedna z cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa informacji turystycznej od przybli┼╝enia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucj─Ö rozwi─ůza┼ä organizacyjnych a┼╝ po prezentacj─Ö aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie przydatna zar├│wno dla student├│w turystycznych kierunk├│w szk├│┼é wy┼╝szych, s┼éuchaczy studi├│w policealnych, jak i dla pracownik├│w bran┼╝y turystycznej, szczeg├│lnie administracji samorz─ůdowej, wspieraj─ůcej rozw├│j gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5747 [Magazyn 1], P.5746 [Magazyn 1], P.5745 [Magazyn 1], P.2403 [Magazyn 1], P.1953 [Magazyn 1], P.1952 [Magazyn 1], P.1951 [Magazyn 1], P.1927 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7201.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], 3204.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7200.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Mi─Ödzynarodowe do┼Ťwiadczenia wskazuj─ů, ┼╝e najwi─Ökszym stymulatorem rozwoju turystyki s─ů nak┼éady na promocj─Ö i informacj─Ö. Niniejszy podr─Öcznik wychodzi naprzeciw potrzebom kadr, kt├│re zajmuj─ů si─Ö promocj─ů walor├│w, atrakcji, miejscowo┼Ťci oraz ca┼éych pakiet├│w us┼éug turystycznych. Jego szczeg├│ln─ů zalet─ů jest to, ┼╝e zosta┼é napisany przez praktyk├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.474 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1404.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Informacja jest jednym z najwa┼╝niejszych element├│w, a nawet wr─Öcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Wsp├│┼éczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powi─ůza┼ä mi─Ödzy jej podmiotami realizuj─ůcymi na rynku funkcje komercyjne (przedsi─Öbiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorz─ůdy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia bran┼╝owe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest za┼Ť obszarem znajduj─ůcym si─Ö na styku tych trzech grup podmiot├│w, warunkuj─ůc skuteczno┼Ť─ç i jako┼Ť─ç ┼Ťwiadczonych us┼éug. Wykreowanie sprawnie funkcjonuj─ůcego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania w┼éa┼Ťciwych mechanizm├│w aktywnej wsp├│┼épracy samorz─ůdu lokalnego z bran┼╝─ů turystyczn─ů bezpo┼Ťrednio lub po┼Ťrednio zaanga┼╝owan─ů w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest pr├│ba przedstawienia modelowej koncepcji wsp├│┼épracy mi─Ödzy jednostkami samorz─ůdu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przep┼éywu i udost─Öpniania informacji turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9915 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9914.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.9913.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11515.XX.5 [Czytelnia B], 11514.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again