Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(8)
only on-site
(5)
Branch
Magazyny
(4)
Wypożyczalnie
(4)
Czytelnie
(5)
Author
Kruczek Zygmunt
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Merski Janusz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
TURYSTYKA
(5)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
USŁUGI
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Informacja turystyczna stała się towarem, bez którego nie może już funkcjonować ta część gospodarki świata. Dzięki stosowaniu w niej nowych metod zarządzania i organizacji, nowych produktów i marketingowych sposobów zachęcania ewentualnych klientów do korzystania z usług firm turystycznych, korzystnie może to wpłynąć na ich kondycję finansową. Jednakże z wielu powodów, m.in. trwającej od 1989 r transformacji gospodarczej naszego Państwa system informacji turystycznej jest wciąż niekompletny i niestabilny. Dlatego jego strukturze i analizie efektywności działania poświęca Autor niniejszą pracę.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3046 [Magazyn 1], P.3045 [Magazyn 1], P.3044 [Magazyn 1], P.740 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.741.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1788.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8911.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10460.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W poszczególnych częściach: dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji, opisano organizację finansowanie oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Jedna z części książki poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5747 [Magazyn 1], P.5746 [Magazyn 1], P.5745 [Magazyn 1], P.2403 [Magazyn 1], P.1953 [Magazyn 1], P.1952 [Magazyn 1], P.1951 [Magazyn 1], P.1927 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7201.XX.5 [Wypożyczalnia B], 3204.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7200.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Międzynarodowe doświadczenia wskazują, że największym stymulatorem rozwoju turystyki są nakłady na promocję i informację. Niniejszy podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom kadr, które zajmują się promocją walorów, atrakcji, miejscowości oraz całych pakietów usług turystycznych. Jego szczególną zaletą jest to, że został napisany przez praktyków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.474 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1404.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług. Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9915 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9914.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9913.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11515.XX.5 [Czytelnia B], 11514.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again