Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(10)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Kruczek Zygmunt
(2)
Merski Janusz
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Álvarez-García José
(1)
Braga Vitor
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Ratten Vanessa
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Anglia
(1)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Temat
TURYSTYKA
(11)
PROMOCJA HANDLOWA
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
USŁUGI
(2)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
Ekoturystyka
(1)
Informacja naukowa
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
Turystyka
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
informacja turystyczna
(2)
turystyka
(2)
gospodarka turystyczna
(1)
information technology
(1)
produkt turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
sustainable tourism
(1)
tourism
(1)
usługi turystyczne
(1)
zarządzanie jakością
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8911.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10460.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja turystyczna stała się towarem, bez którego nie może już funkcjonować ta część gospodarki świata. Dzięki stosowaniu w niej nowych metod zarządzania i organizacji, nowych produktów i marketingowych sposobów zachęcania ewentualnych klientów do korzystania z usług firm turystycznych, korzystnie może to wpłynąć na ich kondycję finansową. Jednakże z wielu powodów, m.in. trwającej od 1989 r transformacji gospodarczej naszego Państwa system informacji turystycznej jest wciąż niekompletny i niestabilny. Dlatego jego strukturze i analizie efektywności działania poświęca Autor niniejszą pracę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3045 [Magazyn 1], P.3046 [Magazyn 1], P.740 [Magazyn 1], P.3044 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.741.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1788.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.410 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.409.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Czytelnia Główna"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W poszczególnych częściach: dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji, opisano organizację finansowanie oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Jedna z części książki poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1953 [Magazyn 1], P.1952 [Magazyn 1], P.5745 [Magazyn 1], P.1927 [Magazyn 1], P.1951 [Magazyn 1], P.5746 [Magazyn 1], P.5747 [Magazyn 1], P.2403 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7201.XX.5 [Wypożyczalnia B], 3204.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7200.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501)
Nr 429 serii Zeszyty Naukowe i Nr 7 podserii Ekonomiczne Problemy Turystyki
Publikacja prezentuje problematykę badawczą związaną z zagadnieniami informacji turystycznej traktowanej nie tylko jako element struktury oferty turystycznej, wynikającej z obsługi ruchu turystycznego, ale w ujęciu szerszym, związanym z rolą informacji w gospodarce turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5761 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7209.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług. Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9915 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9913.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9914.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11515.XX.5 [Czytelnia B], 11514.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stała się obecnie jedną z najbardziej dochodowych dziedzin gospodarki świata. Jest istotną gałęzią gospodarki wielu krajów i regionów zaniedbanych gospodarczo, które dysponują walorami przyrodniczymi i kulturowymi, dającymi możliwość ożywienia gospodarczego, awansu społecznego i kulturalnego lokalnych mieszkańców, co od lat obserwujemy także w naszym kraju. W wielu regionach dotkniętych dziesięcioletnim bezrobociem, np. na obszarach górskich, pojeziernych, nadmorskich, a ostatnio na obszarach Polski wschodniej i środkowej, stanowi ona jedyne lub ważne źródło utrzymania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7183 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7182.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8071.XX.5 [Czytelnia B], 8070.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowe doświadczenia wskazują, że największym stymulatorem rozwoju turystyki są nakłady na promocję i informację. Niniejszy podręcznik wychodzi naprzeciw potrzebom kadr, które zajmują się promocją walorów, atrakcji, miejscowości oraz całych pakietów usług turystycznych. Jego szczególną zaletą jest to, że został napisany przez praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.474 [Magazyn 1], 1404.XX.5 [Magazyn 1] (2 egz.)
E-book
W koszyku
(Innovation and technology horizons)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographical references and index.
Tourism Innovation: Technology, Sustainability and Creativity addresses the growing use and importance of tourism innovation in society. Readers of this book will gain a global perspective on how the tourism industry is changing and taking advantage of emerging technologies, which will help them to foresee potential changes in the industry and plan for the future. Tourism innovation is defi ned as innovating in a cost-effi cient manner by taking into account the available resources. Most of the focus on tourism innovation has been on developing countries but it is also used by companies in other locations. This book explores the way in which tourism innovation differs from other types of innovation and offers a creative solution to issues about sustainability and the circular economy. In this vein, it includes chapters addressing issues related to the following but not limited subjects: co-creation in innovation, social issues in innovation, leadership and innovation, forms of innovation, government innovation and innovation research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.21.XX.1.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Informacja i promocja w turystyce - materiały konferencyjne. Zawarty w niniejszej pracy materiał może być przydatny nie tylko do celów naukowych, ale również dla władz samorządowych, stowarzyszeń i prywatnych gestorów bazy turystycznej - Ponadto, połączenie wiedzy praktycznej i naukowej, przejawiającej się w innym ujmowaniu niektórych prezentowanych zagadnień, może stanowić doskonałe studium badawcze dla studentów szkół wyższych kształcących się w zakresie turystyki i rekreacji. Przedstawione publikacje są autorskimi propozycjami, niekiedy dość subiektywnymi, mającymi jednakże dużą wartość poznawczą. Pomimo dokonanej oceny naukowej, mającej na celu uniknięcie niedociągnięć merytorycznych lub z zakresu warsztatu badawczego, pozostawiono autorom swobodę w formułowaniu własnych poglądów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1454.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; 152)
Spektrum poruszanych zagadnień ogólnych w książce, a jednocześnie zogniskowanie problematyki na zagadnieniach informacji jest zamierzoną próbą wszechstronnego przeanalizowania możliwości zarządzania turystyką w regionie poprzez zarządzanie informacją turystyczną. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, szczególnie dla osób związanych profesjonalnie z turystyką oraz studjujących przedmioty turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5586 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7039.XX.5 [Czytelnia B], 7040.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej