Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(15)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(15)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Łazarek Marianna
(1)
Łazarek Roman ( -2007)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
TURYSTYKA
(15)
USŁUGI
(4)
AGROTURYSTYKA
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
STUDENCI
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
Słowo kluczowe
turystyka
(8)
gospodarka turystyczna
(4)
produkt turystyczny
(4)
rynek turystyczny
(4)
usługi turystyczne
(4)
polityka turystyczna
(3)
ekonomika
(2)
konkurencyjność
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
turystyka międzynarodowa
(2)
agroturystyka
(1)
aktywność turystyczna
(1)
bilans turystyczny
(1)
biznes turystyczny
(1)
e-biznes
(1)
ekonomia
(1)
funkcje turystyki
(1)
globalizacja
(1)
informacja turystyczna
(1)
jakość usług
(1)
klient
(1)
konsument
(1)
kultura fizyczna
(1)
marketing
(1)
miejscowość turystyczna
(1)
międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
podaż
(1)
podaż turystyczna
(1)
popyt
(1)
popyt turystyczny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
region
(1)
rekreacja
(1)
ruch turystyczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
turystyka morska
(1)
turystyka zagraniczna
(1)
turystyka zrównoważona
(1)
wartość
(1)
wizerunek
(1)
zarządzanie
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
E.3 CZYT.
Książka Gospodarka Turystyczna prezentuje problemy podstawowe, mówiące o aktualnym stanie gospodarki turystycznej w Polsce w porównaniu z sytuacją za granicą, w Europie Zachodniej, a przede wszystkim w krajach Unii Europejskiej. Pisana była z myślą o szerokim kręgu Studentów, z myślą o szerokim kręgu Czytelników, pogłębiających swą wiedzę w zakresie ekonomiki i organizacji turystyki, z myślą o słuchaczach rozmaitych szkół zawodowych różnego szczebla, wreszcie o kadrze nauczającej, o pracownikach branży turystycznej i Samorządu Terytorialnego. Mamy nadzieję, że książka może być przydatna wszystkim, którzy w toku przemian gospodarczych, dokonujących się na świecie i w Polsce, chcieliby podjąć działalność gospodarczą w sferze obsługi turystycznej. Problematyka większości rozdziałów, czy podrozdziałów, była już w innej formie publikowana przez Autorów przede wszystkim w Zeszytach Naukowych Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie, na łamach fachowego czasopisma Rynek Turystyczny oraz na różnych konferencjach naukowych. Sfera obsługi turystycznej jest szeroka, jeśli się bierze pod uwagę interdyscyplinarny charakter turystyki i gospodarki turystycznej. Dlatego też Autorzy ogólnie przedstawili gospodarkę turystyczną na rynku turystycznym w Polsce według koncepcji, która stanowi podstawę rachunku satelitarnego turystyki, jej udziału w produkcie krajowym brutto, a skoncentrowali się głównie na branżach zaliczonych, według metodologii statystyki turystyki Unii Europejskiej, do podstawowych działalności zaangażowanych w dostarczanie dóbr i usług turystom i jednocześnie odpowiadających kryteriom zaliczenia do bezpośredniej gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2067 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2068.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2066.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawową problematyka przedstawioną w tej publikacji są wybrane zagadnienia dotyczące turystyki, głównie w ujęciu ekonomicznym i organizacyjnym. Pojawiły sie też zagadnienia z geografii. Zawartość merytoryczna została podzielona na dziewięć rozdziałów, które są powiązane z programem studiów kierunków turystyka i hotelarstwo. Książka jest pomocą dydaktyczną dla studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3618.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki / Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 229 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podręcznik akademicki do ekonomiki turystyki, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych na specjalnościach turystycznych, jak również znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i zarządzaniem w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6451 [Magazyn 1], P.6450 [Magazyn 1], P.6452 [Magazyn 1], P.6454 [Magazyn 1], P.4404 [Magazyn 1], P.6447 [Magazyn 1], P.6445 [Magazyn 1], P.6446 [Magazyn 1], P.6449 [Magazyn 1], P.6448 [Magazyn 1], P.6453 [Magazyn 1] (11 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4403.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.4402.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4860.XX.3 [Czytelnia B], 4859.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 289-306. Indeks.
Książka przedstawia analizę aktualnych zjawisk i tendencji na globalizującym się rynku turystycznym. Uwzględniono w niej zarówno dynamiczne zmiany zachodzące po stronie popytu i podaży turystycznej, jak i najnowsze osiągnięcia myśli ekonomicznej. Ważnym elementem publikacji są zamieszczone w każdym rozdziale studia przypadków przedsiębiorstw i regionów turystycznych, pokazujące, w jaki sposób można zastosować podejście ekonomiczne do analizy konkretnych zjawisk rynku turystycznego. Omówiono tak złożone zagadnienia jak: kolonizacja turystyczna i enklawizacja turystyki, rola państwa w obszarze redukcji załamań i niedoskonałości rynku turystycznego, problematyka zrównoważonego rozwoju turystyki. Największą zaletą opracowania jest kompleksowość i przejrzystość omawianych zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12450 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12449.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.12448.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13596.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 413, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. 400-409. Indeks.
"Ekonomika turystyki i rekreacji" to drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki "Ekonomika turystyki" rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Zawartość merytoryczna została podzielona na 13 rozdziałów, które można zgrupować w trzech częściach tematycznych. Pierwsza z nich przedstawia ogólne zagadnienia dotyczące podejmowanej problematyki, zarówno w ujęciu metodycznym, jak i dydaktycznym, wraz z określeniem miejsca turystyki i rekreacji w strukturze gospodarowania. W części drugiej przedstawiono najistotniejsze zagadnienia z ekonomiki turystyki i rekreacji, jakimi są elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych. Część ostatnia dotyczy turystyki międzynarodowej oraz podstaw funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku turystyka i rekreacja. W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11438 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11437.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12659.XX.3 [Czytelnia B], 12658.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11516.XX.5 [Czytelnia B], 11517.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Przedmiotem książki jest rozwój turystyki międzynarodowej na tle przemian globalizacyjnych w sektorze usług oraz działania podejmowane w ramach międzynarodowej polityki turystycznej. Autorka przedstawia m.in.: rolę turystyki międzynarodowej w tworzeniu PKB, przebieg procesu liberalizacji międzynarodowego handlu usługami, rozwój masowej turystyki międzynarodowej, zagadnienia konkurencyjności podmiotów światowej gospodarki turystycznej, genezę i rozwój międzynarodowej polityki turystycznej, działania krajów i organizacji międzynarodowych na rzecz łagodzenia ograniczeń w międzynarodowym ruchu osobowym i zmniejszania różnic ekonomicznych oraz społecznych między krajami, przykłady ze światowej praktyki gospodarczej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem w turystyce, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń w zakresie turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11430 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11429.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12648.XX.3 [Czytelnia B], 12647.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 88-90.
Opracowanie może być pewnego rodzaju pomocą i przewodnikiem metodycznym, przeznaczonym w dużej mierze dla studentów hotelarstwa i gastronomii oraz dla praktyków tych specjalności. Podręcznik zawiera w sobie tylko wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne z zakresu kalkulacji cenowej działalności hotelarsko - gastronomicznej oraz dotyczące szeroko rozumianej turystyki i rekreacji. Przedstawione w nim liczne przykłady dotyczące kalkulacji cenowej świadczonych usług, należy traktować tylko jako rozwiązania modelowe, gdyż ceny związane ze świadczeniem tychże usług ulegają ciągłym zmianom. Ponadto sam zakres omawianych usług jest bardzo zróżnicowany i uzależniony od wielu czynników zależnych. Wobec powyższego, każda osoba zajmująca się obecnie lub w przyszłości działalnością gospodarczą, zobligowana jest do zaznajomienia się z tym zagadnieniem. Winna potrafić samodzielnie skalkulować cenę danej usługi, w tym także dowolnej usługi hotelarsko - gastronomicznej i turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4032.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4488.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-177, netogr. s. [178].
Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce. Książka składa się z dwóch części: w części pierwszej (Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji) są przedstawione: struktura podmiotowa sektora turystycznego, rodzaje międzynarodowych powiązań gospodarczych w turystyce, a także ich mikro- i makroekonomiczne efekty, rozwój współpracy międzynarodowej w turystyce i priorytety wybranych, regionalnych polityk turystycznych. W drugiej części (Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego) Autorka ukazała uwarunkowania ewolucyjnej globalizacji sektorów oraz wybrane aspekty międzynarodowych stosunków w turystyce, które przesądzają o wspomnianej ewolucji. Szczególna uwaga jest poświęcona problematyce innowacyjności w turystyce i jej znaczeniu dla przemian w światowej gospodarce turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13653 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13652.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14671.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług. Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9915 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9913.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9914.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11515.XX.5 [Czytelnia B], 11514.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia uwarunkowania rozwoju turystyki europejskiej, a także rozwój europejskiego rynku turystycznego w latach 1995-2007, w tym zmiany i trendy popytowe, ewolucję podaży miejsc noclegowych, a także rozwój turystyki międzynarodowej. Opracowanie bazuje na obszernej literaturze przedmiotu, na najnowszych polskich i zagranicznych publikacjach naukowych, w tym kilku raportach Komisji Europejskiej co niewątpliwie podnosi jego walory poznawcze. Prezentowana praca, w zamyśle autorki, ma stanowić pomocne narzędzie do zgłębiania wiedzy na temat rynku turystycznego Unii Europejskiej i być zaczątkiem dalszych badań nad turystyką europejską. Jest podręcznikiem dla studentów kierunków turystycznych, użytecznym także dla praktyków działalności turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5670 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7145.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5649.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7173.XX.3 [Czytelnia B], 7174.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki wartości dla klienta w sektorze usługowym na przykładzie usług turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystykę pojęć i składników koncepcji wartości dla klienta, ze szczególnym uwzględnieniem rynku usług turystycznych, przedstawienie metodyki badań wartości dla klienta oraz przeprowadzenie analizy wartości dla klienta w świetle wyników badań empirycznych. Praca składa sie z trzech rozdziałów i jest przeznaczona dla studentów kierunku turystyka i rekreacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11872.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13052.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja porusza zagadnienia turystyki i rekreacji, a także jej formy i tematykę ekologiczną. Jest to szeresze ujęcie problematyki warunków ekonomiczno-organizacyjnych rowoju turystyki i rekreacji. Praca zawiera wybrane artykuły prezentowane na sympozjum i jest adresowana do studentów kierunku turystyka, pracowników biur podróży i instytucji kształtujących kierunki rozwoju turystyki..
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2143 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2844.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. 259-274.
Książka jest pierwszym na polskim rynku opracowaniem prezentującym miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: opisuje zjawiska na styku turystyki i kultury fizycznej, korzystając z osiągnięć ekonomicznych, ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną, podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką, akcentuje aspekt praktyczny omawianego zagadnienia oraz ukazuje potencjał rozmaitych rodzajów i form aktywności turystycznej jako narzędzi upowszechniania kultury fizycznej oraz wspierania działań związanych z marketingiem społecznym prowadzonym w obszarze zdrowia, sportu i rekreacji ruchowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12237.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13362.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej