Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Janowska Janina
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
TRENING GRUPOWY (psychol.)
(2)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
Słowo kluczowe
grupa
(1)
komunikacja
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jednostki tworzące grupę wnoszą do niej bagaż własnych osobowości - kompetencje, cechy, przeżycia i emocje, a także indywidualne oczekiwania. Podejmując decyzję o dołączeniu do powstającego zespołu, chcą współtworzyć nową rzeczywistość. Zaczynają współpracować, komunikują się między sobą, uczestniczą we wspólnych działaniach. Bycie w grupie pozwala na zdobywanie nowych doświadczeń, uruchamianie nieznanych form aktywności i kreatywności. Każda społeczność, niezależnie od przyświecającego jej celu i wieku jej członków, podlega podobnym zjawiskom, które nazwano "procesem grupowym". Głównym zadaniem prowadzącego jest więc zadbanie o to, by ogromny potencjał tkwiący w grupie został optymalnie wykorzystany, przynosząc wszystkim trwałe i satysfakcjonujące korzyści. Główne fazy rozwoju grupy. Najważniejsze elementy, o których należy pamiętać na każdym etapie budowania zespołu. Przykłady i propozycje ćwiczeń, zebrane podczas szkoleń, treningów i wykładów tematycznych. Tworzenie klimatu zaufania i akceptacji. Wyrażanie szacunku, wzmacnianie pozytywne, dostosowanie tempa pracy do możliwości grupy. Odpowiedzialność prowadzącego grupę za własny rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9101.III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10724.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do osób zainteresowanych własnym rozwojem, zwłaszcza gdy celem ich pracy jest pomaganie w rozwoju innym, a więc do kadry akademickiej kształcącej przyszłych pedagogów, do nauczycieli wszystkich typów szkół, wychowawców, psychologów i rodziców. porusza takie zagadnienia jak - Psychologia humanistyczna jako podstawa praktyki pedagogicznej - Samoaktualizacja jako kryterium zdrowia psychicznego - Uwarunkowania efektywności procesu wychowania - Trening interpersonalny jako metoda stymulująca proces samoaktualizacji - Eksperymentalne badania wpływu treningu interpersonalnego na poziom samoaktualizacji studentów. Celem tej pracy jest pomoc studentom kierunków pedagogicznych oraz pracującym już w zawodzie nauczycielom we właściwym rozumieniu celów wychowania, rozumieniu uwarunkowań konstruktywnych procesów interakcyjnych oraz w doskonaleniu ich umiejętności psychopedagogicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2774.V.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej