Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Gardian Renata
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Datko Marek
(1)
Godlewski Piotr
(1)
Janiszewska Izabela (1983- )
(1)
Jedel Joanna
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Matecki Piotr
(1)
Moska Waldemar (1962- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
SPONSORING
(3)
Sponsoring
(3)
ANOREKSJA
(1)
BULIMIA
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
INTERNET
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KRAKÓW (woj. małopolskie)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MARKETING
(1)
Marketing sportowy
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
Mężczyzna
(1)
NAŁÓG
(1)
Organizacje sportowe
(1)
PEDOFILIA
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PROSTYTUCJA
(1)
Prostytucja
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
Socjologia
(1)
Sponsoring seksualny
(1)
Sport
(1)
Studenci
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARSZAWA
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Kryminał
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
sponsoring
(6)
kobiety
(2)
marketing
(2)
prostytucja
(2)
sport
(2)
anoreksja
(1)
beletrystyka
(1)
bigoreksja
(1)
bulimia
(1)
cyberbullying
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprostytucja
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberseks
(1)
edukacja medialna
(1)
finansowanie
(1)
gra komputerowa
(1)
grooming
(1)
hazard
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja internetowa
(1)
kryminał
(1)
kultura
(1)
marketing sponsorski
(1)
marketing sportowy
(1)
pedofilia internetowa
(1)
portal społecznościowy
(1)
rynek sportu
(1)
seksting
(1)
sekta
(1)
sponsoring sportowy
(1)
strategia marketingowa
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
uzależnienie od komputera
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mają w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono uwagę na: strategię sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12268.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13392.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wrzask / Izabela Janiszewska. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2020. - 397, [1] strona ; 21 cm.
Niezależna reporterka Larysa Luboń wpada na trop sadystycznego sponsora, mężczyzny płacącego studentkom za brutalny seks. Tymczasem ekscentryczny policjant Bruno Wilczyński usiłuje rozwiązać zagadkę tajemniczej śmierci młodej dziewczyny, która niepokojąco przypomina mu pewną sprawę sprzed lat. Każde z nich jest całkowicie oddane swojej pracy i zrobi wszystko, aby dotrzeć do prawdy. Niezależnie od ceny, którą przyjdzie im po drodze zapłacić. Na zawsze połączy ich osoba tego trzeciego - mężczyzny pozbawionego sumienia, więźnia własnych obsesji. Tylko jak mogą odnaleźć człowieka, który od lat oficjalnie nie istnieje?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19704.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 163-166.
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą i jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18099 [Magazyn 1], P.18100 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 173-185.
Adresatami książki są bezpośredni i pośredni uczestnicy rynku sportu, a wszczególności zarządy, czlonkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wyższa i średnia kadra menedżerska, ludzie nauki, biznesu oraz instytucji z otoczenia klubów sportowych, uczestnicy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu ekonomii i zarządzania sportem, studenci zarówno studiów licencjackich jak i magisterskich oraz doktorankich. Publikacja stanowi przyczynek do rozważań dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18903.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy większości prac.
Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19844.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. [257]-272.
Prezentowana monografia jest pracą interdyscyplinarną łączącą wiedzę pedagogiczną, psychologiczną oraz społeczną. Książka podejmuje w swych treściach nowy obszar, w dużej mierze nie rozpoznany na gruncie środowiska oświatowo-wychowawczego. W szczególności rodzice i nauczyciele nie mają świadomości bezpieczeństwa dzieci w cyberprzestrzeni. Nie potrafią diagnozować różnorodnych zagrożeń tam występujących i im przeciwstawiać. W publikacji przedstawione zostały przyczyny, objawy oraz skutki zagrożeń cyberprzestrzeni dla dzieci i młodzieży. Omówiono działania edukacyjne i profilaktyczne w środowiskach oświatowo-wychowawczych w tym obszarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13808.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14770.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Niniejsza praca próbuje zdefiniować prostytucję oraz scharakteryzować jej istotę, przedstawić przyczyny jej powstawania i uprawiania przez młode kobiety.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8563.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9985.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej