Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Dejnaka Agnieszka
(1)
Jankowski Dzierżymir (1932- )
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kosińska Maria
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Niebrój Lesław
(1)
Noga Beniamin
(1)
Noga Marian (1946- )
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Trzeciak Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
SAMOKSZTAŁCENIE
(5)
UCZENIE SIĘ
(2)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
INFORMATYKA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
Nauczanie
(1)
OŚWIATA DOROSŁYCH
(1)
PEDAGOGIKA KULTURY
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
POŁOŻNE
(1)
PRACA DOMOWA UCZNIA
(1)
PRACA KULTURALNO-OŚWIATOWA
(1)
Samokształcenie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
animator
(1)
czas wolny
(1)
dom kultury
(1)
edukacja dorosłych
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
edukacja kulturalna
(1)
ekonomia
(1)
kultura
(1)
nauczanie
(1)
pedagogika kultury
(1)
pieniądz
(1)
świadomość finansowa
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Spis treści i wstęp równolegle w jęz. ang. i ros.
Głównym celem pracy jest ukazanie, na podstawie zestawień statystycznych i badań przeprowadzonych w roku szkolnym 2006/2007, istoty i roli zadań pracy domowej jako wkładu własnego ucznia szkoły ogólnokształcącej w realizację programu kształcenia przedmiotowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8233.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa / Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 163, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 155-160.
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści - katastrofalnie niska. Z naszych obserwacji wynika, że niewielką wiedzę ekonomiczną mają również politycy i przede wszystkim parlamentarzyści, którzy przecież mają stanowić prawo, w tym prawo w gospodarce. Dlatego też doszliśmy do wniosku, że warto napisać monografię, która będzie realizowała dwa cele: Cel 1. W sposób prosty i jednocześnie precyzyjny, będziemy opisywać fundamenty teorii ekonomicznej i przedstawimy metody przekazania tej teorii społeczeństwu, co stanowi istotę edukacji ekonomicznej. Cel 2. Ta monografia per se, sui generis stanowić powinna instrument, narzędzie, środek, zdobywania wiedzy ekonomicznej, przez Tych, którzy ją przeczytają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18045.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18044.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
roblematyka pracy jest głęboko osadzona w kontekście cywilizacyjnych i kulturowych wyzwań XXI wieku, wyzwań których podjęcie i realizacja, już u swych podstaw, wymaga edukacyjnie rozwiniętych jednostek i społeczeństw. Oznacza to, iż nie wystarczają już proste, przystosowawcze umiejętności uczenia się, że potrzebne jest opanowanie - tak przez jednostki, jak i grupy społeczne - systemów wiedzy i umiejętności nadających sens i kierunek samodzielnemu radzenie sobie z otaczającą rzeczywistością informacyjną. Bardzo dobrze ujmuje te potrzeby oraz wskazuje kierunki przemian edukacji i myśli o edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10078.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 104-109.
Książka przeznaczona jest głównie dla pielęgniarek i położnych, a także dla studnetów oraz wszystkich osób, które podejmują wysiłek doskonalenia swojej wiedzy i umiejętności. Poradnik powinien ułatwić czytelnikowi przygotowanie długotrwałych, strategicznych założeń własnego rozwoju i projektowania swojej kariery zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4718.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 273-288.
Książka włącza się w naukowe poszukiwania wiedzy o edukacji kulturalnej. Autor koncentruje się na edukacji kulturalnej rozumianej jako wychowanie do uczestnictwa w kulturze symbolicznej i wspomaganie wielostronnego rozwoju osobowego człowieka w toku rozwijanej przez niego całożyciowej aktywności kulturalnej. W 11 rozdziałach publikacji poruszono następujące główne tematy: pojęcie edukacji kulturalnej, aktywność i działalność kulturalna, klaryfikacja wartości w drodze uczestnictwa kulturalnego, upowszechnianie kultury i animacja kulturalna, czas wolny a kultura, permanentna edukacja kulturalna, autoedukacja jako warunek podmiotowego uczestnictwa kulturalnego jednostki, człowiek dorosły jako współkreator swojego środowiska edukacyjnego i kulturalnego, ewolucja i przydatność domu kultury. Książka jest zaopatrzona w liczne przypisy bibliograficzne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8094 [Magazyn 1], P.8095 [Magazyn 1], P.8093 [Magazyn 1], P.8092 [Magazyn 1], P.8090 [Magazyn 1], P.8091 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8014.IV.7 [Wypożyczalnia B], P.8015.IV.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9348.IV.7 [Czytelnia B], 9347.IV.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Oddajemy do rąk czytelnika kolejną książkę poświęconą dyskusji o i miejscu technologii informacyjnej w zmieniającej się edukacji. Tak się składa, że czas wydania książki zbiega się z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Coraz częściej zastanawiamy się nad skutkami, jakie wydarzenie to przyniesie dla rozwoju edukacji. Stajemy wobec wyzwań i konieczności dokonania wielu przemian w polskiej dydaktyce. Potrzebą chwili staje się podjęcie dyskusji na temat funkcji nowoczesnych technologii w nauce i wychowaniu. Wymaga to dogłębnych analiz na wielu płaszczyznach teoretycznych. Na czoło wysuwa się tu teoria konstruktywistyczno kognitywna mająca silne oparcie w obszarze nauk skupionych wokół cognitive science. Coraz wyrażniej dostrzegamy konieczność nadania interdyscyplinarnego charakteru dyskusji o edukacji medialnej i informatycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4553.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej