Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Gardziński Zygmunt
(1)
Gončarov Stanìslav Mihajlovič
(1)
Gurin Vasil' A
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Sapsaj Grigorìj Ivanovič
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Zając Józef (1947- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(2)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Temat
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Marketing wartości
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Postawy
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Ukraińcy
(1)
Wielokulturowość
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Ukraina
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
szkolnictwo wyższe
(3)
marketing
(2)
cudzoziemcy
(1)
edukacja
(1)
jakość kształcenia
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzynarodowa
(1)
wartości
(1)
wielokulturowość
(1)
zróżnicowanie kulturowe
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Opracowanie ma za zadanie przybliżyć cel, charakter, zadania, organizację i praktykę marketingową w branży edukacyjnej. Autorzy położyli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozważań są: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu usług, marketing usług edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wyższej, kontrola działalności marketingowej w szkole wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16973.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszarów działalności marketingowej uczelni wyższej - komunikacja szkoły wyższej z otoczeniem. Praca składa się z dwóch części. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwestię znaczenia marki, jej tożsamości i wizerunku, omawia rolę serwisu www uczelni wyższej oraz sposób wykorzystywania rankingów i programów akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga część publikacji zawiera prezentację wyników badań przeprowadzonych przez Uczelnię w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynikłe z nich wnioski pozwoliły okreslić specyfikę komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szkoły wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13065.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 361-402. Indeks.
Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem Dr hab. Mikołaj Herbst)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17834.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-173.
Książka, opracowana przez uznanych autorów, stanowi interesującą poznawczo podróż przez umiędzynarodowione, a więc kulturowo zróżnicowane środowisko wyższych uczelni. Prezentuje szerokie spektrum zachowań o podłożu społeczno-kulturowym i religijnym, które cudzoziemcy mogą uzewnętrzniać podczas pobytu w polskich ośrodkach akademickich, a także wyjaśnia, jak właściwie na nie reagować. Dostarcza wiedzy na temat zarządzania zachowaniami kulturowymi w szkolnictwie wyższym, przygotowania wizyt oraz obsługi obcokrajowców na terenie uczelni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18622.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18621.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej