Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Bera Ryszard
(1)
Dudak Anna
(1)
Klimkowska Katarzyna
(1)
Ratajczak Sabina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Pedagogika
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Słowo kluczowe
jakość kształcenia
(2)
edukacja
(1)
kapitał intelektualny
(1)
ocena
(1)
rynek pracy
(1)
studia
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.)
Bibliogr. s. 222-232.
W sektorze szkolnictwa wyższego pytanie „jak kształcić?” jest wciąż aktualne. Czy polskie uczelnie wyższe pozwalają zdobyć studentom wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne przydatne na rynku pracy? Po czym poznać, że dana uczelnia kształci na wysokim poziomie? Jakie działania powinna podejmować uczelnia wyższa, by zapewnić wysoką jakość kształcenia? W obliczu masowości kształcenia, zmian wynikających z nowelizacji ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, wdrażania wytycznych Procesu Bolońskiego, spadku liczby studentów i rosnącej konkurencji wśród uczelni wyższych, pytania te nabierają szczególnego znaczenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15240.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza rozprawa, podejmująca ważny i aktualny problem jakości kształcenia akademickiego w obszarze nauk pedagogicznych, stanowi istotny głos w dyskusji społecznej nad kondycją, misją i zadaniami szkolnictwa wyższego w Polsce. Bogata oferta studiów pedagogicznych w Polsce, będąca odpowiedzią środowisk akademickich na potrzeby społeczne i oczekiwania rynku pracy, stanowi z jednej strony ważną i prężną część rynku studiów wyższych, z drugiej zaś jest wielkim wyzwaniem w zakresie organizacji edukacji nowoczesnej i wysokojakościowej. Organizatorzy tej edukacji - uczelnie wyższe - ponoszą niezbywalną odpowiedzialność za jakość produktu określanego mianem studiów wyższych - I i II stopnia. Dbałość o rozwój studiów pedagogicznych - tak pod kątem zakresu (poszerzenie oferty), jak i podnoszenie jakości - nie może być realizowane jedynie na poziomie poszczególnych gremiów, ukierunkowana na wspólne definiowanie problemów, diagnozę sytuacji, opracowywanie prognoz i w końcu poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz sposobów ich wdrażania. Publikacja stanowi silny głos w tej dyskusji. Wielkim walorem pracy jest zawarcie w niej stanowisk wielu wybitnych polskich pedagogów. Opracowanie składa się z czterech komplementarnych części, których zakresy treściowe ujmują szerokie spektrum problematyki jakości edukacji wyższej w obszarze nauk pedagogicznych. z recenzji prof. dr hab. Tamary Zacharuk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15195.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej