Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(12)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Wojciszke Bogdan
(2)
Adler Ronald B. (1946- )
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morreale S.P
(1)
Proctor Russell F
(1)
Rosenfeld Lawrence B. (1944- )
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Spitzberg B.H
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Towne Neil
(1)
Wróbel Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(14)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
ORGANIZACJE
(3)
BUDDYZM
(2)
CHINY
(2)
EKOLOGIA
(2)
ETYKA
(2)
ETYKA BIZNESU
(2)
ETYKA CHRZEŚCIJAŃSKA
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
EUTANAZJA
(2)
EWOLUCJA
(2)
FILOZOFIA
(2)
HINDUIZM
(2)
INDIE
(2)
ISLAM
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
ORGANIZACJA
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POKÓJ
(2)
PORONIENIE SZTUCZNE
(2)
PRZESTĘPSTWO
(2)
SOCJOTECHNIKA
(2)
UBÓSTWO
(2)
WOJNA
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZWIERZĘTA
(2)
ŻYDZI
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
PRACA
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
SZPITALE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(3)
Słowo kluczowe
zachowania organizacyjne
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
kultura organizacji
(4)
motywacja
(4)
osobowość
(3)
emocje
(2)
grupa
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja społeczna
(2)
konflikt
(2)
organizacja
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
przywództwo
(2)
wartości
(2)
zespół
(2)
agresja
(1)
analiza transakcyjna
(1)
decyzje
(1)
etyka
(1)
gniew
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
motywowanie pracowników
(1)
negocjacje
(1)
pacjenci
(1)
percepcja
(1)
postawa
(1)
pracownik
(1)
proces komunikowania
(1)
przemoc
(1)
rozwiązywanie konfliktów
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
struktura organizacyjna
(1)
szpital
(1)
służba zdrowia
(1)
teorie potrzeb
(1)
transakcja
(1)
wystąpienie publiczne
(1)
władza
(1)
władza organizacyjna
(1)
zachowania agresywne
(1)
zadowolenie z pracy
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zebranie
(1)
zespół roboczy
(1)
zmiana organizacyjna
(1)
środowisko pracy
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2657 [Magazyn 1], P.4761 [Magazyn 1], 3911 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
Książka z dziedziny psychologii społecznej prezentuje różne techniki wywierania wpływu na innych ludzi. Skierowana jest także do tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Sztukę wpływania na innych mogą wykorzystywać osoby, które zawodowo pracują na takich stanowiskach, jak: dziennikarz, psycholog, kierownik, negocjator, specjalista od reklamy i marketingu, prawnik, ekonomista, nauczyciel i wychowawca. Jest to obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą poszerzać swoją wiedzę o ludzkich zachowaniach i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów, a także dla tych, którzy chcą się obronić przed jej niepożądanym wpływem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6439.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6438.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5242.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6448.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w orşganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ľ głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej ľ rozwaşżają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13054.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9340.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5029.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5028.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Niepokojąco wzrasta liczba incydentów agresywnego zachowania pacjentów lub członków ich rodzin wobec lekarza i pielęgniarki. Towarzyszy temu, niestety, bezradność personelu medycznego. Dlatego podjęliśmy ten temat z intencją dostarczenia lekarzom i pielęgniarkom narzędzi radzenia sobie w sytuacjach, w których spotykają się oni z agresywnym zachowaniem. Mamy nadzieję, że niniejsza publikacja będzie dla nich wsparciem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14372.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15278.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania w organizacji / Stephen P. Robbins. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 523, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W książce autor nie ogranicza się tylko do opisania teorii, lecz dzięki licznym przykładom wskazuje związki między koncepcjami zachowań w organizacji, badaniami i praktycznym ich wykorzystaniem, co umożliwia menedżerom rozwiązywanie problemów związanych z kierowaniem ludźmi w organizacji i zdobywanie umiejętności postępowania z nimi. Swoje rozważania autor rozpoczął od zachowań jednostki, nastepnie przeszedł do analizy zachowań grupowych, na koniec omówił system organizacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3245 [Magazyn 2], P.2430 [Magazyn 1], P.2429 [Magazyn 1], P.2034 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2035.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-174.
"Celem książki jest identyfikacja faktycznych relacji oraz poziomu komunikacji międzyludzkiej i między grupami zawodowymi w szpitalach oraz prezentacja sposobów i mozliwości udoskonalenia tych procesów z korzyścią dla pracownika i organizacji. Publikacja zawiera siedem rozdziałów, z czego dwa mają charakter teoretyczny, natomiast kolejnych pięć jest ukierunkowanych na analizę badawczą. Przedstawiają one rzeczywiste otoczenie, w którym przebiegają kontakty pracownicze oraz stan i jakość komunikowania się na poziomie indywidualnym i grupowym". (fragment Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12913.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14048.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska, czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy, wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę, motywację w firmie, istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy, kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12280.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Human communication : motivation, knowledge and skills.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Książka wybitnych specjalistów w obszarze skutecznego komunikowania się: pokazuje, jak wiedza, motywacja i umiejętności wpływają na nasze zdolności komunikacyjne; przedstawia podstawowe zasady komunikacji oraz uczy, jak z nich korzystać w celu skuteczniejszego komunikowania się z innymi; omawia główne wyzwania i zagrożenia w różnych sytuacjach komunikacyjnych i wskazuje, jak pokonać trudności w tym zakresie, aby osiągnąć osobisty i zawodowy sukces. Książka jest doskonałą pomocą dydaktyczną. Obok definicji, twierdzeń i hipotez podaje przykłady z życia i analizuje je w świetle przedstawianych zasad i strategii komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4918.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5491.III.10 [Czytelnia B], 5492.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Aut. poprz. wyd.: Stephen P. Robbins.
Tyt. oryg.: Essentials of organizational behavior, 2010.
Indeks.
Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi: jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji, w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników, co to jest inteligencja emocjonalna, jak zbudować efektywny zespół pracowników, co to jest organizacja wirtualna, na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji, jakie są współczesne poglądy na przywództwo, które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze, w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji, jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych, co to jest kultura organizacji, jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian. Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14482.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jednym z istotnych czynników sukcesu współczesnych organizacji jest efektywna praca zespołowa. W książce autorzy prezentują zagadnienia organizacji zachowań zespołowych przy wykorzystaniu instrumentów charakterystycznych dla nauk o zarządzaniu. Przedstawiając zakres, formy i uwarunkowania wpływania organizacji na zachowania jej członków, omawiają między innymi: oczekiwania organizacji wobec jej uczestników, rolę kierowników w kształtowaniu zachowań pracowników, najważniejsze aspekty budowania zespołów pracowniczych, kluczowe zagadnienia dotyczące komunikacji, kreowanie zachowań organizacyjnych przez ich formalizację, rolę struktury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań pracowników, wpływ kultury organizacji na zachowania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12150 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12149.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13273.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Companion to ethics, 1993.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki, a także pomoc naukowa dla nauczycieli filozofii. Zawiera zarys historii etyki, przegląd pozaeuropejskich tradycji etycznych (indyjskiej, chińskiej, buddyjskiej etc.), omówienie najważniejszych problemów etycznych naszych czasów (m.in. nędza, aborcja, eutanazja). Peter Singer jest jednym z najwybitniejszych specjalistów filozofii moralności, a poszczególne artykuły zostały napisane przez etyków o światowej sławie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9514.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Companion to ethics, 1993.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
"Przewodnik po etyce" daje tematyczną prezentację rozmaitych wątków i problemów omawianych przez filozofię moralności. Szeroki zakres poruszanych tematów pozwala uznać książkę za podręcznik dający dobre wyobrażenie o etyce jako dyscyplinie filozoficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1744 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej