Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Szubielska Magdalena
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Psycholodzy
(1)
Temat
DZIECKO
(2)
SPOSTRZEGANIE
(2)
Dziecko
(1)
MOTYWACJA
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
Osobowość
(1)
PAMIĘĆ
(1)
POZNANIE
(1)
PROGRAMY TELEWIZYJNE
(1)
PSYCHOFIZYKA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOPATOLOGIA
(1)
Pamięć
(1)
Poznanie
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychopatologia
(1)
ROZUMIENIE
(1)
STRES
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UCZUCIA
(1)
UKŁAD NERWOWY
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Układ nerwowy
(1)
WRAŻENIA
(1)
Wrażenia
(1)
ŚWIADOMOŚĆ
(1)
Świadomość
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
badania psychologiczne
(1)
biopsychologia
(1)
emocje
(1)
procesy poznawcze
(1)
psychologia
(1)
psychologia społeczna
(1)
psychologia zdrowia
(1)
psychopatologia
(1)
spostrzeganie
(1)
terapia
(1)
uczenie się
(1)
wrażenia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 119)
Dyskusje na temat odbioru telewizji przez dzieci koncentrują się głównie na zagadnieniu wpływu tego medium na młodych widzów. Eksperci podają argumenty, wskazujące niemal tyle samo korzyści wynikających z kontaktów z telewizją, co zagrożeń, jakie niosą one ze sobą. Rzadko kiedy zauważa się, że między oglądaniem programu a jego wpływem na zachowanie młodego odbiorcy musi nastąpić etap przetworzenia treści telewizyjnych w umyśle dziecka. Sposób „ułożenia w głowie” oglądanego komunikatu może być mniej lub bardziej trafny, co przekłada się na poziom jego rozumienia. Jedynie zrozumiany przekaz telewizyjny przynosi pożytek. Próba odpowiedzi na pytanie, kiedy można uznać, że dziecko rozumie telewizję, znajduje się w niniejszej książce. Jest ona skierowana przede wszystkim do studentów i absolwentów psychologii i pedagogiki. Odbiorców znajdzie zapewne także wśród medioznawców, dziennikarzy, twórców programów telewizyjnych. Rodzicom i opiekunom dzieci publikacja ta pomoże uświadomić trudności w rozumieniu, jakie mogą mieć młodzi widzowie podczas oglądania audycji telewizyjnych oraz ich konsekwencje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5799.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7231.V.7 [Czytelnia B], 7230.V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4924.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia Indeksy
Ważnym celem podręcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadają nam pytania na tematy, które ich ciekawią, mają najczęściej już jakąś wiedzę, opartą na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w środkach masowego przekazu. Część tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedzą, co z nią zrobić. Jak mają się nauczyć interpretowania i oceniania treści, które przekazują media? Jak mogą się stać bardziej świadomymi konsumentami zalewu cytowanych badań naukowych i ankietowych? Jak mogą oceniać wiarygodność źródeł? Stawiając odpór "wiarygodnym badaniom", dostarczamy studentom naukowych narzędzi, umożliwiających krytyczną analizę otaczających ich informacji oraz formułowanie uogólnień adekwatnych do celów i metod badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1203.III.1 [Wypożyczalnia B], 28.III.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej