Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Halemba Piotr (1966- )
(6)
Mrozowicz Kazimierz
(2)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Burgiel Ryszard
(1)
Czarnecki Dawid
(1)
Godlewski Piotr
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Matecki Piotr
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Panfil Ryszard
(1)
Reformat Beata
(1)
Ryba Bogusław
(1)
Skalski Dariusz (1960- )
(1)
Stosik Aneta
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Telak Jerzy
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Zieliński Ewa
(1)
Zych Witold
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
SPORT
(11)
TURYSTYKA
(7)
Zarządzanie
(3)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Bezpieczeństwo
(1)
KADRY
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Marketing sportowy
(1)
Medycyna
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Organizacje sportowe
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
RATOWNICTWO
(1)
Sponsoring
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(6)
sport
(5)
turystyka
(5)
kapitał ludzki
(2)
marketing
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
rekreacja
(2)
sponsoring sportowy
(2)
Straż Pożarna
(1)
bezpieczeństwo
(1)
biznesplan
(1)
coaching
(1)
dyscyplina sportowa
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
fitness
(1)
gmina
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
hotelarstwo
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
klub sportowy
(1)
komunikacja
(1)
kultura fizyczna
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing sportowy
(1)
menedżer
(1)
niepełnosprawni
(1)
ochrona zdrowia
(1)
organizacja sportowa
(1)
personel
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
ruch drogowy
(1)
strategia marketingowa
(1)
usługi rekreacyjne
(1)
wellness
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest zbiorem artykułów pracowników oraz studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach i przedstawicieli zaprzyjaźnionych z nią środowisk naukowych. Zamieszczone tutaj prace teoretyczne emipryczne oraz przeglądowe sa efektem oryginalnych pomysłów oraz działań naukowych ich autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15747.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.514 [Magazyn 2], B.513 [Magazyn 2], B.515 [Magazyn 2] (3 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
We współczesnym świecie sprawne zarządzanie jest podstawą nie tylko rozwoju, ale nawet najzwyklejszego, jakiegokolwiek działania. Zasada ta obowiązuje również w takich strefach życia i sektorach gospodarki jak sport czy turystyka. Zwłaszcza w kontekście przygotowań Polski do Euro 2010 nabiera to szczególnego znaczenia. Oprócz potrzeby zbudowania stadionów należy jeszcze przygotować, czy wręcz w wielu wypadkach stworzyć, całą infrastrukturę turystyczną, która później będzie służyła lokalnej społeczności. Obiekty sportowe, hotele, motele, drogi, restauracje, bary - wszystko to musi powstać, a następnie być sprawnie zarządzane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8610.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
T. 1 pt.: Problemy potencjału społecznego organizacji turystycznych i sportowych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Oddana do rąk Czytelnika książka pt. Problemy potencjału społecznego turystycznych, sportowych i ratowniczych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania jest zbiorem artykułów pracowników oraz studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, a także przedstawicieli zaprzyjaźnionych z nią środowisk naukowych. To już druga część zmagań z nauką, które zdecydowali się oni ponownie podjąć. Zamieszczone w niniejszej monografii publikacje teoretyczne, empiryczne i przeglądowe są rezultatem oryginalnych pomysłów oraz działań naukowych ich autorów. Byli oni tak uprzejmi, by zaprezentować swoje prace w ramach niniejszego opracowania. Adresowana jest dla naukowców, dydaktyków i studentów zgłębiającą problematykę nauka o organizacji i zarządzaniu, praktyków zarządzania w sporcie, turystyce i ratownictwie, a także przedstawicieli innych dyscyplin naukowych oraz branż gospodarki, zmierzających do zapoznania się, a może nawet pogłębienia wiedzy z tego dziewiczego do niedawna obszaru nauki oraz praktyki. Katowicki AWF oraz kilku wizjerów znających od strony praktycznej problemy sportu i turystyki, zapragnęło zapoczątkować budowanie badawczych podstaw dla rozwoju nauki o zarządzaniu, skoncentrowanej na problemach sportu oraz turystyki . Niniejsza publikacja jest wynikiem pojawiania się coraz to nowszych pytań oraz problemów badawczych, kształtowania się specyficznego warsztatu naukowego ze stosowanym instrumentarium metodycznych oraz swoistych teorii i terminologii. Wieloaspektowy charakter przedstawionej książki wynika poniekąd z szerokiego wachlarza problemów, z jakimi rozpoczęły zmagania nauki o organizacji i zarządzaniu w obszarze sportu, turystyki i ratownictwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16940.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 150-155.
Niniejsza książka powstała na uczelni sportowej i dlatego jest skierowana przede wszystkim do tych osób, które z pasją chcą kształtować produkt sportowy, wykorzystując niezwykły potencjał ludzki. Autorzy adresują ją do menedżerów, trenerów i coachów organizacji sportowych, ale także do przyszłych agentów sportowych, nauczycieli, działaczy sportowych oraz studentów szkół wyższych, od których oczekiwać należy nowego, kreatywnego spojrzenia na przyszłość grup i sekcji sportowych, procesów treningowych czy widowisk sportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9661.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 150-153.
W różnych kulturach współczesnego świata pragnienie posiadania atrakcyjnego wyglądu, utrzymywanie zadowalającego stanu zdrowia, sprawności życiowej, i dobrego samopoczucia coraz silniej utrwala się zarówno w świadomości indywidualnej, jak i wspólnej. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na różnorodne formy aktywności rekreacyjnej, fitness, a także tej określanej jako wellness. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16948.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10080.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.764 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Opracowanie składa się z 14 odrębnych artykułów skupionych wokół wykorzystania nowoczesnych zasad zarządzania, nowych technologii oraz ogromnej roli sprawnego, efektywnego zarządzania w wybranych obszarach sportu, turystyki i rekreacji. Całość nabiera szczególnego znaczenia w kontekście nowej Ustawy o Sporcie, nowelizacji Ustawy o Usługach Turystycznych oraz Euro 2012.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13809.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy art.
Bibliogr. przy art.
Poniższe opracowanie jest kontynuacją problematyki zawartej w monografii "Współczesne problemy zarządzania sportem i turystyką" powstałej w ramach badań prowadzonych w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Zarządzania Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach w roku 2008. Tematycznie opracowanie podzielone jest na 4 części. Pierwsza pt. "Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w sporcie". Część druga przedstawia współczesne problemy organizacji i zarządzania w turystyce. W trzeciej ujęto w ośmiu artykułach treści z zakresu szeroko pojętej ochrony zdrowia, fizjoterapii, sportu i turystyki. W części czwartej znalazły się uniwersalne aspekty zarządzania i możliwości ich zastosowania w kulturze fizycznej i turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11853.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Współczesna organizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna funkcjonuje w warunkach ogromnej zmienności otoczenia ekonomicznego, prawnego, technicznego i technologicznego oraz społecznego. Przed współczesną organizacją stawia się wymóg skuteczności, efektywności, elastyczności oraz konkurencyjności. Stąd nieustannie poszukuje się nowych koncepcji zarządzania pozwalających na wyróżnienie organizacji i jej usług na rynku, a tym samym zdobycie przewagi konkurencyjnej. Celem publikacji jest diagnoza współczesnych tendencji w zarządzaniu sportem, turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia oraz wskazanie przyszłościowych kierunków badawczych w tym obszarze. Wydaje się zasadne, że w okresie dekoniunktury gospodarczej turystyka, sport i rekreacja stają się bardzo poważnym ogniwem, które może być katalizatorem dla łagodzenia ryzyka i niepewności w działalności całej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10334.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11856.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w turystyce / Leszek F. Korzeniowski, Witold Zych. - Kraków : EAS, 2015. - 335, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia strony 316-329, wykaz aktów prawnych strony 330-333, wykaz norm strony 333-335.
Zarządzanie w turystyce podejmuje problemy zarządzania organizacjami gospodarczymi i niegospodarczymi nazywanymi potocznie "turystycznymi". Turystyka jako zjawisko dobrowolnej, przestrzennej ruchliwości ludzi i czasowej zmiany miejsca pobytu znana była już w starożytności, ale z biegiem czasu zmieniała swoją formę i zakres.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19148.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19147.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia strony 289-300.
Niniejszy podręcznik jest skierowany do studentów uczelni ekonomicznych, przede wszystkim studiów licencjackich na kierunku Gospodarka Turystyczna lub pokrewnych, zainteresowanych uporządkowaniem podstawowej, elementarnej wiedzy ekonomicznej (na poziomie wyższym) z zakresu zarządzania, marketingu, elementów ekonomiki i finansów przedsiębiorstw turystycznych. Podmioty te, będąc wyodrębnioną klasą (typem) przedsiębiorstw usługowych, zaspakajają potrzeby, w tym oczekiwania, różnych grup turystów („wypoczynkowych”, biznesowych itp.). Starają się czynić to lepiej niż ich konkurenci, z zyskiem dla siebie i dla swoich interesariuszy, a więc i z satysfakcją dla klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 18832.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy większości prac.
Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19844.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22403.XVIII.12.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej